כבר בשנת 2016 סוכם כי לחברה הבינלאומית ניתנת אופציה לרכישה עתידית של השליטה • אודי מירון, מייסד ענני תקשורת ויו"ר החברה, יישאר בתפקיד יועץ מיוחד וישמש כשותף ומנהל בקרן הון סיכון חדשה
ענני תקשורת, המתמחה בתכנים לילדים ולנוער, אחראית בין היתר לסדרה "החממה", שגרסתה הבינלאומית תעלה השנה בנטפליקס ■ עבור קשת אינטרנשיונל מדובר בדריסת רגל ראשונה בז'אנר הילדים
מירון: "לא לקחנו סיכונים, הלכנו להפקות בינלאומיות ולעולם הדיגיטלי. היינו ילדים טובים והתפתחנו, אבל הבורסה אכזבה - אז יצאנו ממנה"
ענני תקשורת, שבבעלות אודי מירון, מייצגת כבר היום בישראל את המותגים הגדולים של ויאקום, ובהם ניקלודיאון ו-MTV ■ ויאקום מחזיקה בין היתר ברשת CBS האמריקאית ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 15.6 מיליארד דולר
יחליפו בתפקיד את אודי מירון, בעלי ענני תקשורת ומי ששימש כמנהל הקבוצה מיומה הראשון, שישמש כעת כיו"ר פעיל שלה ויוביל את הפיתוח העסקי
מדווחת כי על רקע ההאטה בשוק התקשורת, פנו אליה לקוחותיה (ככל הנראה הוט ו-yes) בבקשה לשנות את מודל ההתקשרות מולם
המנכ"ל ובעל השליטה בענני תקשורת נכנע לפי שעה להתנגדות של בעל מניות המיעוט בחברה לתנאי העסקתו ■ צרות דומות גם למשפחת בורוביץ' במטי
למרות התוצאות המעודדות, הבעלים והמנכ"ל אודי מירון ממשיך לטעון כי הוא "חי עם תחושת איום מתמדת" ■ "כניסת האינטרנט לטלוויזיה יכולה להיות הרסנית לגבינו"
יביים סרט תיעודי על להקת "תשע נשמות", המורכבת ממוזיקאים שנפצעו בעת שירותם הצבאי
זאת לאחר שקבוצת הלא.טי.וי קיימה את התחייבויותיה במכרז והעבירה הון עצמי של 5 מיליון שקל וערבויות בנקאיות בסך 3 מיליון שקל ■ הערוץ יעלה לאוויר בינואר 2012 בכבלים ובלוויין
מנכ"ל ענני תקשורת אמר את הדברים בפאנל "אינטרנט בטלוויזיה" שערכה החברה ■ מנכ"ל דפי זהב, ניר למפרט: "רוב השחקנים בארץ לא יוכלו לעמוד כלכלית בהקמת אינטרנט בטלוויזיה"
מירון, בעל השליטה בחברה, פרסם הצעת רכש למניות הציבור לפי שווי חברה של 38 מיליון שקל
מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון, נפגש בשבועות האחרונים עם נציגים של מספר חברות פרסום וחברות מסחריות לצורך גיבוש שיתופי-פעולה מסחריים לקראת עליית רצועת השידור החדשה
מועצת הכבלים והלוויין אישרה את זכיית הקבוצה היחידה שהתמודדה במכרז ■ לערוץ החדש יש 8 בעלי מניות ובהם ענני תקשורת, זכיינית ערוץ 2 רשת, מוסא חסדייה ובאסם ג'אבר
הישראלים באו השנה כדי למכור ביריד התוכניות מיפ 2011 את הסחורה המקומית לרשתות בינלאומיות, אבל למרות המגמה החיובית - עדיין מדובר בהיקפים כספיים נמוכים
ביל רודי, מנכ"ל ויו"ר MTV, הוא "שגריר ישראל מטעם עצמו" ■ בראיון לרגל השקת ערוצי קומדי סנטרל ו-MTV ישראל הוא מספר איך ערוץ המוזיקה החזק בעולם ממציא את עצמו מחדש