לאחר 20 שנה בעסקי הטכנולוגיה נכנסת אופטיבייס לתחום הנדל"ן המניב ■ הכניסה לתחום הנדל"ן והקונסולידציה בתעשיית הווידיאו שמו את פעילות הווידאו של אופטיבייס "על המדף", גם אם לא באופן רשמי
הטכנולוגיה של חברת Dynamic Video מאפשרת למשווקים באינטרנט למנף את הכוח של הווידיאו כאמצעי למשיכת גולשים ולהפוך אותם לרוכשים בפועל, תוך מזעור העלויות
קובי מרנקו בכנס השנתי של איגוד האינטרנט: "מתוך 400 מיליון גולשים בפייסבוק - 100 מיליון עושים זאת באמצעות הסלולר" ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "בעולם הווידיאו המקוון נוצרה הזדמנות גדולה למותגים"
כך אמר ג'ייסון קילר, מנכ"ל Hulu, בכנס ה-DLD במינכן ■ "אין קטע וידיאו אחד ב-Hulu שלא משולבים בו פרסומות, בין אם מדובר בתוכן חדש או ישן" ■ "אנחנו מקדימים בהרבה את התחזיות שלנו להכנסות"
האתר של "גוגל הסינית" יציע לגולשים צפייה בתכנים מוגנים בזכויות יוצרים, על-פי המודל של אתר הווידיאו האמריקני הפופולרי Hulu
בעשור הקרוב תשתנה צריכת הטלוויזיה ■ אנליסט, פסיכולוג ומומחה לתקשורת אינטראקטיבית משרטטים עולם של מסרים פרסומיים בכל מקום, תוכן שיעבור גלובליזציה ומדורת שבט שתורכב טכנולוגית ולא דרך מנהלי תוכניות
השירות עשוי להתחרות בחברות הכבלים והלוויין האמריקניות ■ עפ"י הדיווח, אפל נמצאת במו"מ עם CBS ודיסני על שיתוף-פעולה, שבמסגרתו תציע ללקוחות תוכניות טלוויזיה שיפיקו CBS ודיסני, תמורת מנוי חודשי
חברת הסטארט-אפ הישראלית מציעה טכנולוגיה להעברת והפצת תוכן באינטרנט, שמאפשרת איכות גבוהה בצפיה בתוכני וידיאו ברשת, ופותרת את בעיית זמן הטעינה של קטעי הווידיאו (באפרינג) - תוך צמצום עלויות
הפחתת תכונה אחת במוצר כדי להפחית את מורכבותו עשויה להביא לעלייה במכירות
במסגרת הפורטל של פלאפון ניתן יהיה להוריד שורה של סרטי קאלט ישראלים באורך מלא לצפייה ממכשיר הסלולר, במחיר של 3.90 שקלים לסרט
בתחילת העשור היו אלו חברות התקשורת האופטית והאינטרנט, שגייסו יותר מוקדם ונפלו כשמשבר הדוט.קום פרץ ■ עתה, לי - שותף בקרן קיינן פרטנרס, מסמן את הווידיאו באינטרנט
הנזק הגדול ביותר נגרם עד כה לתעשיית המוזיקה, שעדיין לא מצליחה לייצר מקור הכנסה חלופי לירידה במכירות התקליטורים
רשת הווידיאו והבידור צופה ירידה בהכנסות ברבעונים הבאים, אך שומרת על הערכה קודמת שפירסמה לגבי התחזית השנתית ■ רווחיה נפלו ברבעון הראשון ב-40% ל-27.7 מיליון דולר; ההכנסות ירדו ב-20%
כשהוא מנסה להפוך את המחשב האישי שלנו לטרמינל של תקשורת וידיאו, בועז רביב לא מפסיק להיות אופטימי: "אנחנו יכולים לייצר עוד הרבה ערך לבעלי המניות בתור חברה עצמאית"
בהתחשב בכמות המבקרים באתר טוויטר בימים אלה, מסרה YouTube כי היא הוסיפה את טוויטר לאופציות ההשתתפות בקבצים שלה, כך שמשתמשי YouTube יכולים לשלוח בקלות קבצי וידיאו לטוויטר
ההתחלה היתה מבטיחה: חברות הסלולר היו משוכנעות כי שיחות הווידיאו יהיו להיט ויקדמו את שירותי הדור השלישי בפועל, למרות העלות הנמוכה - הלקוחות מסתפקים בשיחות טלפוניות רגילות
אמנותהנפקה ראשונית לציבורחברות הייטקחגית פלג רותםטכנולוגיה: סטארט-אפיםיוטיוב (YouTube)ישראליות בוול סטריטסרטוני וידאופיטוריםתערוכה