וידאו

כתבות אחרונות

 

סוף תקופה באופטיבייס: מוכרת עסקי הווידיאו ב-8 מיליון דולר

לאחר 20 שנה בעסקי הטכנולוגיה נכנסת אופטיבייס לתחום הנדל"ן המניב ■ הכניסה לתחום הנדל"ן והקונסולידציה בתעשיית הווידיאו שמו את פעילות הווידאו של אופטיבייס "על המדף", גם אם לא באופן רשמי

שירי חביב ולדהורן 17.03.2010

כוח הווידיאו: טכנולוגיה ליצירת פרסומות מתוחכמות שמתעדכנות כל הזמן

הטכנולוגיה של חברת Dynamic Video מאפשרת למשווקים באינטרנט למנף את הכוח של הווידיאו כאמצעי למשיכת גולשים ולהפוך אותם לרוכשים בפועל, תוך מזעור העלויות

נועה פרג 10.03.2010

מנכ"ל לוגיה: "הפרסום בסלולר גילגל השנה 10 מיליון שקל"

קובי מרנקו בכנס השנתי של איגוד האינטרנט: "מתוך 400 מיליון גולשים בפייסבוק - 100 מיליון עושים זאת באמצעות הסלולר" ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "בעולם הווידיאו המקוון נוצרה הזדמנות גדולה למותגים"

נועה פרג 22.02.2010

"שנת 2010 היא רק ההתחלה של שוק הווידיאו באינטרנט"

כך אמר ג'ייסון קילר, מנכ"ל Hulu, בכנס ה-DLD במינכן ■ "אין קטע וידיאו אחד ב-Hulu שלא משולבים בו פרסומות, בין אם מדובר בתוכן חדש או ישן" ■ "אנחנו מקדימים בהרבה את התחזיות שלנו להכנסות"

דורון אביגד ונועה פרג, מינכן 26.01.2010

התשובה הסינית ל-Hulu: חברת Baidu משיקה אתר לתכני וידיאו

האתר של "גוגל הסינית" יציע לגולשים צפייה בתכנים מוגנים בזכויות יוצרים, על-פי המודל של אתר הווידיאו האמריקני הפופולרי Hulu

שירות גלובס 07.01.2010

מבט ל-2020: כך תשנה הטלוויזיה את פניה בעשור הבא

בעשור הקרוב תשתנה צריכת הטלוויזיה ■ אנליסט, פסיכולוג ומומחה לתקשורת אינטראקטיבית משרטטים עולם של מסרים פרסומיים בכל מקום, תוכן שיעבור גלובליזציה ומדורת שבט שתורכב טכנולוגית ולא דרך מנהלי תוכניות

לי-אור אברבך 24.12.2009

"וול סטריט ג'ורנל": יוזמה חדשה לאפל - וידיאו בתשלום למנויים

השירות עשוי להתחרות בחברות הכבלים והלוויין האמריקניות ■ עפ"י הדיווח, אפל נמצאת במו"מ עם CBS ודיסני על שיתוף-פעולה, שבמסגרתו תציע ללקוחות תוכניות טלוויזיה שיפיקו CBS ודיסני, תמורת מנוי חודשי

מרקטווץ' 24.12.2009

הסקייפ של הווידיאו: Giraffic משפרת את הצפייה בתוכני וידיאו ברשת

חברת הסטארט-אפ הישראלית מציעה טכנולוגיה להעברת והפצת תוכן באינטרנט, שמאפשרת איכות גבוהה בצפיה בתוכני וידיאו ברשת, ופותרת את בעיית זמן הטעינה של קטעי הווידיאו (באפרינג) - תוך צמצום עלויות

נועה פרג 17.12.2009

טכנולוגיה בהילוך אחורי

הפחתת תכונה אחת במוצר כדי להפחית את מורכבותו עשויה להביא לעלייה במכירות

פרופ' ינקו גולדנברג 16.09.2009

פלאפון תאפשר הורדת סרטים באורך מלא למכשירי הסלולר

במסגרת הפורטל של פלאפון ניתן יהיה להוריד שורה של סרטי קאלט ישראלים באורך מלא לצפייה ממכשיר הסלולר, במחיר של 3.90 שקלים לסרט

גד פרץ 20.08.2009

וורן לי: "זה לא הוגן להאשים רק את אנשי ההון סיכון"

בתחילת העשור היו אלו חברות התקשורת האופטית והאינטרנט, שגייסו יותר מוקדם ונפלו כשמשבר הדוט.קום פרץ ■ עתה, לי - שותף בקרן קיינן פרטנרס, מסמן את הווידיאו באינטרנט

בתיה פלדמן 28.07.2009

אירופה וארה"ב: 8% צורכים תכני וידיאו באמצעות האינטרנט באופן פיראטי

הנזק הגדול ביותר נגרם עד כה לתעשיית המוזיקה, שעדיין לא מצליחה לייצר מקור הכנסה חלופי לירידה במכירות התקליטורים

שירות גלובס 22.06.2009

בלוקבסטר צונחת ב-22.3% במסחר המאוחר: פיספסה את הצפי בשורה העליונה והתחתונה

רשת הווידיאו והבידור צופה ירידה בהכנסות ברבעונים הבאים, אך שומרת על הערכה קודמת שפירסמה לגבי התחזית השנתית ■ רווחיה נפלו ברבעון הראשון ב-40% ל-27.7 מיליון דולר; ההכנסות ירדו ב-20%

יוסי ניסן 15.05.2009

מנכ"ל רדוויז'ן: "התשתיות שלנו זה הליווי'ס של היום - הכלים ההכרחיים שמאפשרים לחברות אחרות לחפש זהב"

כשהוא מנסה להפוך את המחשב האישי שלנו לטרמינל של תקשורת וידיאו, בועז רביב לא מפסיק להיות אופטימי: "אנחנו יכולים לייצר עוד הרבה ערך לבעלי המניות בתור חברה עצמאית"

דן שוחט וטלי ציפורי 30.03.2009

YouTube הבינה את הפוטנציאל: הוסיפה את טוויטר לאופציית ההשתתפות בקבצי וידיאו

בהתחשב בכמות המבקרים באתר טוויטר בימים אלה, מסרה YouTube כי היא הוסיפה את טוויטר לאופציות ההשתתפות בקבצים שלה, כך שמשתמשי YouTube יכולים לשלוח בקלות קבצי וידיאו לטוויטר

שירות גלובס 29.03.2009

הוידיאו הסלולרי מחפש גלגל הצלה - וכנראה ימצא אותו בתחום הפרסומי-עסקי

ההתחלה היתה מבטיחה: חברות הסלולר היו משוכנעות כי שיחות הווידיאו יהיו להיט ויקדמו את שירותי הדור השלישי ; בפועל, למרות העלות הנמוכה - הלקוחות מסתפקים בשיחות טלפוניות רגילות

צחי הופמן 27.03.2009

   12345678910   

   נמצאו 152 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 10