האתר החדש מבוסס ברובו על תכני וידיאו ועל קטגוריית ה-VOD של ערוץ הילדים, כולל ארכיון עם כל התוכניות והסדרות המובילות - בחינם
במקרה שהגולש יבחר לדלג על פרסומת הווידיאו, המפרסם לא ישלם על החשיפה
ל"גלובס" נודע כי מגל, שעזב לפני כחודשיים את ערוץ 1 שם הגיש את "מבט", ישתלב במערך הוידיאו החדשותי המתחדש של וואלה ויוביל אותו כמגיש
החברה מספקת יותר מחצי מיליארד המלצות בכל יום ■ המייסד אדם סינגולדה: "אנחנו ממשיכים להגיע ליעדים חדשים כמו שילוב הטכנולוגיה שלנו באקס בוקס, באנדרואיד וב-iOS"
אבי שריר, מייסד ומנכ"ל אורעד המתמחה בפתרונות גרפיקה לטלוויזיה, מספר ל"גלובס" על הסיבות לכניסת החברה לשוק שרתי הווידיאו ועל ציפיותיו ממנו
המיליארד ההונג קונגי לי קה שינג, הבעלים החדש-ישן של פרטנר, ממשיך להאמין בישראל: ישקיע בחברה הישראלית שמאפשרת להפוך ידיעות טקסט מאתר חדשות לסרטון וידיאו בלחיצת כפתור אחת
מזרים המדיה של חברת אקסטרימר מאפשר הקלטה של התוכניות המשודרות בעידן פלוס, יש לו גם אנטנה לחיבור לרשת האלחוטית הביתית, לצורך העברת קטעי הווידיאו או המוזיקה דרך המחשב, ללא חיבור קווי
השירות החדש ישלב את עסק השכרת ה-DVD של רדבוקס של קויינסטאר עם שירותי סטרימינג של וריזון ■ השירות יתחיל לפעול במחצית השנייה של שנת 2012
את החברה הקימו ארבעה ישראלים והיא גייסה עד כה 28 מיליון דולר, בין היתר, מאל גור ומסמנכ"לית התפעול של פייסבוק
אינוביד מציעה פלטפורמה לפרסומות אינטראקטיביות ונהנית מהצמיחה הדרמטית בתחום הווידיאו באינטרנט ■ קוקה קולה וג'ילט כבר משתמשות במוצר והמנכ"ל צביקה נטר אופטימי: "אנחנו גדלים ב-100% בכל רבעון"
גולשים רבים שרצו ביום שלישי שעבר לצפות בחזרת גלעד שליט בשידור חי באינטרנט, נתקלו בשידור מקוטע ■ מי אשם בחוויית הצפייה המפוקפקת ברשת, ולמה לא צפוי פתרון בקרוב?
שתי החברות פועלות לייעול העברת תכנים דיגיטליים על-גבי האינטרנט ■ Qwilt גייסה 24 מיליון דולר וסיקלו גייסה 19 מיליון דולר
החברה, המספקת טכנולוגיה להתמודדות עם היקף נרחב של וידיאו, תקבל המימון מאקסל פרטנרס, רד פוינט ונצ'רס וקרשנט פוינט ■ שוק הווידאו צפוי להוות שני שליש מהפעילות באינטרנט עד 2015
מאז ומעולם היו שמועות וסיפורים על היחסים המורכבים בין אריק לבנץ והמסרים שהם מעבירים לילדים, אך מה שחיכה אתמול לילדים שגלשו לערוץ היו-טיוב של "רחוב סומסום" היה קצת מוגזם
חברת הסטארט-אפ AnyClip של קרן JVP ממשיכה להרחיב את פעילותה: שת"פ אסטרטגי עם אתר Dailymotion הצרפתי ■ הגולשים יוכלו למצוא קטעי וידיאו לפי סוגי סצנות, ציטוטים, חפצים, מותגים וכו'
האנליסט מייקל פצ'טר: "אמזון תמיד רצתה להיכנס לעסקי שירותי הוידיאו באינטרנט - תרכוש עסקיה של נטפליקס" ■ מעלה ההמלצה לנטפליקס ל"קנייה" עם מחיר יעד של 155 ד' - המשקף פרמיה של 20% על מחירה אמש
אמנותהנפקה ראשונית לציבורחברות הייטקחגית פלג רותםטכנולוגיה: סטארט-אפיםיוטיוב (YouTube)ישראליות בוול סטריטסרטוני וידאופיטוריםתערוכה