חוויית לקוח

כתבות אחרונות

 
איך משפרים את חווית הלקוח? / איור: גיל ג'יבלי

בעידן הדיגיטלי, שיפור חוויית הלקוח מטריד את אנשי השיווק הרבה יותר

הקורונה האיצה את השימוש של סמנכ"לי השיווק בכלים חדשניים, כולל בינה מלאכותית - כך עולה מסקר עולמי חדש שערכה סיילספורס • מה הכי מטריד אותם בעידן הנוכחי, באיזה ערוץ שיווקי הם מתמקדים, ולמה הם משקיעים הכי הרבה אנרגיה במידע ובנתונים על הלקוחות?

מיכל רז-חיימוביץ' 21.09.2021
עגלת הקניות החכמה בסופרמרקט פרש של אמזון / צילום: Shutterstock
אמזון | דעה

5 דברים שכדאי לקמעונאים ללמוד מאסטרטגיית החנויות הפיזיות של אמזון

החברה השלישית בגודלה בעולם הפכה לכזו בזכות פעילות האונליין שלה, אבל היום היא נעה בין קונספטים, מודלים וטכנולוגיות • לאמזון חשובה קודם כל חוויית הלקוח, ובדיוק בגלל זה אין לה בעיה להשיק קונספט חדש של חנויות, ובמקביל להתחרות בו עם קונספט אחר

משה רדמן 06.07.2021
מנכ"ל גלאסבוקס, ירון מורגנשטרן / אילוסטרציה: גלאסבוקס

גלאסבוקס גייסה 40 מיליון דולר כדי להקליט את המסך שלכם

החברה מפתחת ומשווקת פלטפורמה טכנולוגית לניתוח ושיפור חוויית משתמש, ע"י תיעוד המסך של המשתמשים וכל האינטראקציות שלהם באפליקציות ובאתרים של לקוחות החברה

יסמין יבלונקו 07.04.2020
כמעט כל גוף מסחרי גדול משקיע משאבים במדידת חוויית הלקוח / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

עד כמה ארגונים יודעים באמת ממה מורכבת חוויית הלקוח?

על אף שחברות מודעות כיום לחשיבות של חוויית הלקוח, לא תמיד יש להן את היכולת לזהות בה כשלים וגם לא חוזקות • כלים וגישות מחקריות שפותחו בשנים האחרונות, מאפשרים להעמיק את ההבנה שלהן בנושא ולייצר אופטימיזציה של התהליך שעשויה להשפיע על התוצאות העסקיות

נתן סטולרו 13.02.2020

מערכות יחסים עם הצרכנים בעידן הדיגיטלי: כך תנהלו אותן נכון ותתרמו ליצירת ערך

צרכניות בכלל ובעולמות הביוטיטק בפרט, מנהלות כיום מערכת יחסים שונה מבעבר עם מותגים • המסע הצרכני כבר מזמן אינו לינארי ומורכב מאינספור ערוצים • חברות וארגונים נדרשים להתאים עצמם למציאות החדשה / טור דעה

ליאת אוליאל 22.09.2019
סניף של מקדונלד'ס/ צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

בכיר במקדונלד'ס מספר על רכישת הסטארט-אפ הישראלי: "דינמיק יילד תשפר את היעילות שלנו"

ענקית המזון המהיר רכשה את החברה הישראלית לפני כחודשיים תמורת 300 מיליון דולר • דניאל הנרי, מנהל מערכות המידע (CIO) של מקדונלד'ס: "לקוחות מצפים מאיתנו לחוויה אישית. אנחנו מרוצים מהיכולת של דינמיק יילד לעבד מידע רב ולתת המלצות בזמן אמת"

וול סטריט ג'ורנל 16.05.2019

לקנות עם בירה ביד: 8 אסטרטגיות לחוויית קנייה חד-פעמית

איך לאגף את המסחר המקוון דרך חוויית קנייה מנצחת • 8 אסטרטגיות שגובשו על רצפת המכירות בניו יורק

לירז כהן מרדכי 10.05.2019

מימון - פתרון לשימור לקוחות בעידן הדיגיטלי

הצריכה המקוונת הפחיתה את נאמנות הצרכנים, אך אפשר לשמור עליה

אסף שלוש 11.02.2019
חנות בגדים / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

המוכרים החדשים של העתיד: מנהל חוויית לקוח ומזרז קניות

המעבר לקניות מקוונות מגדיר מחדש את תפקידם של מוכרים: בעידן שבו אנחנו נכנסים לחנות ובידינו מידע מדויק על המוצר, פרטיו, תחליפיו ומחירו במקומות השונים, אנחנו כבר לא מוכנים לפגוש בזבן שלא מספק ערך מוסף

נירית כהן 04.10.2018
חוויית לקוח. להנחיל ולחזק תרבות ארגונית רצויה צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"חברות מתחילות לעסוק בחוויית לקוח רק כשהתלונות מגיעות"

פול לוי, סופר, מרצה ויועץ בינלאומי בתחום חוויית לקוח, אומר כי ארגונים רבים נוטים שלא לראות את חוויית הלקוח בצורה רחבה • בראיון עמו הוא מסביר כי על מנת לייצר חוויה שכזו נדרשת תרבות ארגונית ששואפת למצויינות, שבה העובדים חשים שכדאי להם לדווח על טעויות בכדי שיתוקנו

נתן סטולרו 25.04.2018
חוויית הלקוח בהתחדשות עירונית / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהי חוויית הלקוח בפרויקטי התחדשות עירונית?

בעולם הנדל"ן המושג חוויית הלקוח אינו שגור, אולם יש הטוענים כי חשוב להטמיע אותה בד.נ.א של הענף ולהעמיד את הדייר במרכז, במיוחד בפרויקטי התחדשות עירונית ■ "על היזמים להבין כי זכות הקיום שלהם נובעת מהלקוחות שהם בעלי הקרקע"

יובל גמליאל 07.12.2017
יצחק פטרבורג / צילום: איל יצהר

החולה כלקוח - עולם הבריאות משנה שפה וחוויה

צרכן הבריאות של היום דורש נוחות, שקיפות, יחס אישי והכל בעלות סבירה ■ צרכן לא יסכים לקבל את הטיפול המוצג לו כטוב ביותר אם הוא יקר מדי או מחייב אותו ללכת מספר פעמים לבית המרקחת, או אם הוא לא מבין כיצד הטיפול הולך להשפיע על השגרה שלו

יצחק פטרבורג 23.11.2016
דומינו'ס / צילום: רויטרס

5 דרכים לבנות חוויית קנייה שתחסוך ללקוח זמן ותגרום לו לחזור

בעולם של מוצרים דומים ופנאי שהולך ונכחד, יש ערך אחד שאתם יכולים להעניק ללקוח שלכם: זמן ■ חזית הבידול הבאה

אדוורטייזינג אייג' 27.03.2016

"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"

מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.03.2016

"70% מהצרכנים מוכנים לשלם עבור חוויית לקוח טובה"

סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר

מיכל רז-חיימוביץ' 06.04.2015

   12   

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2