חוויית לקוח

כתבות אחרונות

 
חנות ה-APP הראשונה של איידיגיטל / צילום: גדי סיארה

3 דברים על המיתוג מחדש של iDigital

iDigital מעמיקה את שיתוף-הפעולה עם אפל ופותחת בישראל סניפים בשלושה פורמטים בהשקעה של 7 מיליון דולר • עיצוב החנויות והחוויה כולה יהיו לפי הסטנדרט של אפל בעולם

שירה ספיר 03.04.2024
צ'טבוט ה־AI החדש של אמזון, רופוס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

כל המותגים רוצים קשר רגשי אישי עם הצרכן. עכשיו זה אפשרי מתמיד

השיווק הדיגיטלי יתאפיין ב-2024 בשלוש מגמות מרכזיות: היפר־פרסונליזציה הודות להעמקת המידע על הצרכנים, צ'טבוט AI שיכיר אותם יותר מהנציג האנושי ותוכניות נאמנות משוכללות

יניב סבן 26.03.2024
גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק באמדוקס / צילום: צילום מסך מלינקדאין

התחזית: שיווק בשידור חי, קמפיינים מותאמים אישית וסיפור מותג שניסח AI

הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר

שרון ישראל 17.01.2024
עגלה נטושה באתר קניות / איור: גיל ג'יבלי

5 אסטרטגיות להתמודדות עם עגלות נטושות באתרי מסחר אלקטרוני

שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה

דוד גפן 03.09.2023
ניצן מקל / צילום: eBay

הישראלי הבכיר באיביי: "ה־AI מאפשרת למוכרים להפיק הרבה יותר בפחות זמן"

ניצן מקל, שמכהן כראש תחום הבינה המלאכותית בענקית הסחר המקוון איביי, מאמין כי הרשתות החברתיות משפיעות על המגמות השיווקיות יותר מהנהוג לחשוב • בראיון לגלובס הוא מסביר מה למד מהן, ולמה עתיד האיקומרס טמון בחוויות התנסות מוקדמת ובמכירה מותאמת אישית

שירה ספיר 27.06.2023
הרווארד בגלובס. כך תבנו חוויית לקוח מעולה במטאוורס / צילום: Shutterstock

הזדמנות של פעם בדור: כך תבנו חוויית לקוח מעולה במטאוורס

עולמות וירטואליים מאפשרים לחברות לשלב אינטראקטיביות, התאמה אישית והרפתקאות להעשרת חוויית הצריכה • לקוחות יכולים לחקור מוצרים פיזיים, לצרוך מוצרים וירטואליים ולתקשר עם "בני אדם דיגיטליים" מבוססי בינה מלאכותית

Harvard Business Review 13.05.2023
צילום: Shutterstock

הטכנולוגיה מאיצה את השינוי בתחום חוויית הלקוח ומציעה מחקרי שביעות רצון מבוססי בינה מלאכותית ויישומים אוטומטיים

ההתמקדות של עסקים וארגונים בעולמות תוכן של איכות השירות עברה בשנים האחרונות ממתן דגש על מוצרים ושירותים מתקדמים לחוויית השירות המוענקת סביבם ללקוחות • סקרי שביעות רצון הם כלי חשוב ומרכזי באפיון איכות השירות וחווית הלקוח - וכיום, הם מתקדמים יותר מתמיד

נתן סטולרו 08.05.2023
ערן תור, מנכ''ל לגו / צילום: איל יצהר

5 התובנות המפתיעות של יבואן לגו על שיווק פיזי

לייצר אירועים שיתכתבו עם המוצר, להעסיק עובדים שמדברים בשפה של הלקוח, להקפיד על ערכים שחשובים לדור הנוכחי, לקבוע מנגנון לקבלת פידבקים ולייצר קשר אישי • ערן תור, שהחודש הפך את לגו לרשת בישראל ופותח חנות שנייה של נינטנדו, חולק 5 תובנות שיווקיות

שירה ספיר 18.02.2023
מרכז לוגיסטי של אמזון בצרפת / צילום: Shutterstock

הצרות של אמזון: הקונים כבר פחות מרוצים מחוויית הקנייה שלהם

מחקרים מראים ירידה ברמת שביעות־הרצון של לקוחות אימפריית המסחר המקוון, ואנליסטים מבחינים בקשר ישיר לתוצאות החיפוש ואיכות המוצרים

The Wall Street Journal 22.11.2022
צביקה ביידא, מנכ''ל שופרסל אונליין / צילום: איל יצהר

מנכ"ל שופרסל און ליין: "לא כולם חייבים לשנות את העולם"

צביקה ביידא בוועידת ישראל לעסקים של גלובס: "לצורך יצירת חוויית לקוח טובה, צריך הרבה מאוד טכנולוגיה" • "עכשיו אנחנו בעידן הפוסט-צמיחה, והתפיסה שלנו היא לא רק על צמיחה. צמיחה כבר לא מקדשת את הכול"

עומרי כהן 26.10.2022
המסחר בחנויות הפיזיות צפוי להצטמק / צילום: כדיה לוי
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

חוויה במקום מוצר: הקניונים ומרכזי המסחר מסתגלים למציאות החדשה

דור ה-Z מושך אחריו את דור ה-Y לתרבות צריכה חדשה שמעדיפה לרכוש חוויות על פני חפצים • השינוי הזה מהווה אתגר לא קטן למרכזי הקניות והחנויות • מדד המותגים 2022

תמיר בן שחר 02.08.2022
ריטייל–טק / אילוסטרציה: Shutterstock

האתגר הקמעונאי: לייצר חוויה דיגיטלית בחנויות הפיזיות

בישראל פועלים יותר מ-150 סטארט-אפים של ריטייל-טק, שמנסים לתת מענה לבעיות שמטרידות קמעונאים בעידן הפוסט-קורונה • מהדוח השנתי של דלויט ו-UST עולה כי היקף ההשקעה במיזמים הללו עמד ב-2021 על כ-2.4 מיליארד דולר, זינוק של 180% לעומת 2020, והתחזית היא שהמגמה תימשך למרות הסערות בשווקים • הבעיה: חלק מהיזמים מעדיפים לפעול קודם כל בחו"ל

שירה ספיר 20.05.2022
מכשיר התיקון העצמי של אפל / צילום: אתר Apple

תסתדרו לבד: יותר ויותר חברות מרחיבות את השירות העצמי, ורושמות רווח כפול

אפל מציעה ללקוחות לתקן את הטלפונים בעצמם, בחנויות של מותג האופנה זלייד משלמים ישירות עם הזמזם, ובשדה תעופה באוסטרליה הנוסעים ישגרו לבדם את המזוודות למטוס • כך הפך הפתרון של חברות למחסור בכוח-אדם לכלי חשוב באיסוף מידע על הצרכנים

 

מיכל רז-חיימוביץ' 17.05.2022
קניות באתרי איקומרס / איור: גיל ג'יבלי

לאתרי האיקומרס יותר משתלם להשקיע בחוויית הקנייה מאשר ברכישת לקוחות

חוסר הוודאות המתמשך בעקבות הקורונה הוביל את הגדלת השווי של סל הקניות הממוצע לראש סדר העדיפויות של אתרי האיקומרס • בסקר מקיף שערכה חברת נמוגו בקרב בכירי המסחר המקוון בארה"ב ובאירופה נחשפות גם שיטות התתמודדות עם מגבלות הרגולציה על פרטיות

שירה ספיר 25.04.2022
טל גרנות גולדשטיין, מנכ''לית הוט / צילום: יח''צ אוהד רומנו

הוט נערכת לשינויים בשוק הטלוויזיה: תשדרג את הממשק ללקוחות

החברה חושפת מהלכים לקראת כניסת שחקנים חדשים: ממשק משתמש ישודרג ויהיה דומה לממשק בסיבים, תשיק מכשיר מולטימדיה מתקדם ותעלה את האפליקציה של הוט לראשונה גם באפל TV ובטלוויזיות חכמות

גד פרץ 27.02.2022
מערכות היחסים בין צרכנים למותגים / איור: גיל ג'יבלי

מקבלים יותר מידע, נותנים יותר ערכים: המגמות המובילות של ענף השיווק ב-2022

מערכות היחסים בין צרכנים למותגים יעלו מדרגה בשנה הקרובה - אולם רק בתנאי שחברות יתנהלו באחריות עם הדאטה שהן צוברות על הלקוחות שלהן, וייקחו בחשבון גם את הצדדים הסביבתיים והחברתיים • כך עולה מסקר גלובלי שערכה חברת Deloitte לשנה הקרובה

מיכל רז-חיימוביץ' 09.01.2022

   12   

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2