טואלטיקה

כתבות אחרונות

 

יצרנית חיתולי בייביסיטר משיקה תחבושות היגייניות מוזלות

DPL מבקשת לשחזר את הצלחת החיתולים המוזלים ולכבוש בתוך שנה נתח של 10% מקטגוריית התחבושות ההיגייניות הדקות, שמגלגלת 84 מיליון שקל בשנה

אילנית חיות 09.04.2013

ד"ר פישר והמגבונים הנשלפים לעיניים בדרך לאמריקה

ד"ר אלי פישר ובנותיו נורית הראל וסיגל בר-און מתכננים להסתער על ארה"ב ■ בראיון מיוחד מדבר פישר על העסק המשפחתי שמגלגל מאות מיליוני שקלים, מסביר למה החליט שלא להנפיק את החברה ומודה שישראל קצת קטנה עליו

גלי וינרב 13.10.2012

איפה המבצעים יותר משתלמים: בסופר-פארם או בניו-פארם?

מלחמת המבצעים בין סופר-פארם וניו-פארם מביאה להוזלות במוצרי הטואלטיקה והניקיון ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים בסופר-פארם קצת יותר מוצלחים, אך ההבדל מינורי

מיכל רז-חיימוביץ' 07.07.2011

הישראלים משלמים עד פי 4 על מוצרי חשמל, צעצועים, אופטיקה וטואלטיקה

"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל בהשוואה למדינות המערב ■ מדוע אנו משלמים פי 3-4 על טאבלטים, פלייסטיישן, דיאודורנט, שמפו, צעצועים ועוד? לא רק בגלל מיסוי גבוה - אלא גם בגלל מחסור ביבוא מקביל, גם כשהוא מותר לפי חוק ■ לקרוא ולא להאמין

אפרת אהרוני 28.06.2011

איפה המבצעים יותר משתלמים - בסופר-פארם או ניו-פארם?

אחרי שסופר-פארם החלה במבצע של מוצרים ב-8 שקלים, ניו-פארם יצאה במבצע דומה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים משתלמים בשתי הרשתות, כשלסופר-פארם יש יתרון קל

מיכל רז-חיימוביץ' 13.01.2011

יוניליוור מותחת את המותג "פינוק" לקטגוריית הסבונים

משיקה סדרת תחליבי רחצה נוזליים תחת המותג, בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין באמצעות מקאן-אריקסון ■ לפי נילסן, במחצית הראשונה של 2010 החזיק "פינוק" בנתח כספי של 12.2% מקטגוריית השמפו

אילנית חיות 09.08.2010

הקו החם: מה שווים מספרי החינם של חברות הטואלטיקה?

בעוד שיוניליוור ומדיליין מעניקות מענה אדיב למתקשרים למספר החינם שלהן ואף שולחות מוצרים ללקוחות שנתקלו בבעיות - חברות אחרות לא טורחות להשיב להודעות צרכנים, ומספר שירות הלקוחות שלהן הוא בגדר המלצה בלבד

מיכל רז-חיימוביץ' 19.07.2010

חוגלה קימברלי תשקיע 20 מיליון שקל בהשקת מוצרים חדשים

זאת עד סוף 2010 ■ ‎‎שני המהלכים הראשונים הם השקת סדרת "לילי ‏Soft & Strong‏" והשקת "קוטקס כותנה‏"

‎‎שירות גלובס‏ 07.07.2010

המותגים ADAM ו-EVE עוברים לחברת לילית קוסמטיקה

היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית

אילנית חיות 01.06.2010

דנשר רוכשת את המותגים מרמולייט, פופסטאר, גלילונית ופמילי

תשלם בתמורה לחברת אקסטרא 14 מיליון שקל ■ תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג פופקורן למיקרוגל

אילנית חיות 10.02.2010

רכישה חדשה לפרוקטר אנד גמבל: מותג מטהרי האוויר של שרה לי

ענקית מוצרי הצריכה תרכוש את חטיבת Ambi Pur ב-470 מיליון דולר ■ צופה כי העסקה תושלם עד יוני 2010

ארז וולברג 11.12.2009

סנו רוכשת את מוצרי קרליין מידי אמיליה פיתוח ב-85 מיליון שקל

העסקה מתבצעת זמן קצר לאחר השלמת רכישת פריגו-קרליין ע"י אמיליה פיתוח לפי שווי של 205 מיליון שקל ■ סנו, שתמשיך לייצר בירוחם, תקבל לידיה את המותגים קרליין, נקה, נטורל פורמולה, סקין גארד, אדם וטיטניום

אילנית חיות 17.11.2009

פריגו מוכרת את קרליין לאמיליה פיתוח תמורת 205 מיליון שקל

מלבד פעילות המותג קרליין בארץ ובחו"ל, הרכישה כוללת גם את כל הפעילות באמצעות החברה-הבת אגיס הפצה ושיווק ■ כמו כן כוללת העסקה גם 50% ממניות חברת דנאגיס, זרוע ההפצה של מוצרי קרליין בישראל

אילנית חיות 02.11.2009

יבואן מוצרי מזון: "זוהי שעת כושר לעשיית עסקים עם יפן"

האם החלטת מכון היצוא להוריד את יפן, הכלכלה השנייה בעולם, ממפת קידום היצוא הבינלאומי היא החלטה נכונה? ■ במיוחד לאור העובדה שברבעון השני של השנה הצליחה יפן לעבור לגידול של 2.3% בתמ"ג

ספיר פרץ 28.10.2009

בדיקת "גלובס": האם המבצעים של רשתות הפארם משתלמים?

רשתות הפארם משקיעות הון בפרסום מבצעים, אך מי שגר קרוב לרשת רמי לוי ייהנה שם לרוב ממחירים נמוכים יותר גם ללא מבצע ■ עם זאת, בהשוואה לשופרסל דיל ולמגה בול - מחירי המבצע של הפארמים לרוב אטרקטיביים

אפרת אהרוני 15.10.2009

חברת על בד מצטרפת לדנשר במירוץ לרכישת קרליין

בתחילת השבוע דווח ב"גלובס" כי בין החברות שהגישו הצעות לרכישת פריגו-קרליין נמצאות גם לוריאל ישראל וקבוצת ניאופארם ■ ההערכה היא כי ההצעות נעות בין 100-200 מיליון שקל

אילנית חיות 24.07.2009

   1234567   

   נמצאו 101 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7