לפי האישום, הנאשמים ביצעו רכישות מוקדמות של מניות שהיו אז דלות סחירות - וכך יצרו בשוק נפח מסחר ראשוני חריג ■ בנוסף ביצעו עסקאות במטרה ליצור מצג-שווא של מסחר ער כדי לגרום להצטרפות משקיעים
"אנו משוכנעים כי מאות ואלפי אנשים יצטרפו אלינו. ברגע שנפעל בתיאום נוכל ליצור שינוי אמיתי בהלך הרוח בישראל. כל מה שנדרש מאיתנו זה כמה דקות של השקעה ביום"
הנהלת חברת החשמל מעסיקה יועצי תקשורת ולובינג רבים בעלות של עשרות אלפי שקלים בחודש: אייל ארד, חברת הלובינג "פוליסי", משרד יחסי הציבור גוב-קרטין שהשתיל את הטוקבקים הפיקטיביים ומשרד עמירם פליישר
חב' החשמל כושלת, בזבזנית וסחטנית ■ שני מסלולי שינוי הם שמלהיטים את חברי הוועד
בהתנפלות הציבורית עליה בעניין הטוקבקים יש מידה מסוימת של התחסדות
(עדכון) - מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, בדיון בוועדת הכלכלה: "כל פרשת הטוקבקים היא ספין של הוועד; רק בשנה האחרונה הבנתי מהו גורלו של מנכ"ל חברת חשמל"
לפני כשבוע פנתה אריסון למבקר והתלוננה על התנהלות הנגיד פישר והמפקח על הבנקים חזקיהו ■ בהתייחס לפרשת הטוקבקיסטים של חברת החשמל אמר המבקר כי "אנו בודקים את ההיבטים המשפטיים של העניין"
זאת בעקבות חשיפת "ידיעות אחרונות" על כך שהנהלת חברת החשמל והדירקטוריון שכרו משרד יחסי ציבור כדי לשתול מאות טוקבקים באתרים כלכליים - בין השאר נגד דו"ח המבקר בנושא משק החשמל
חופש שיסוי במקום חופש ביטוי: כך פלשה חב' החשמל למרחב הציבורי וליכלכה אותו
(עדכון) - מתחקיר "7 ימים" עולה כי חברת החשמל הפעילה משרד יחסי ציבור שהשתיל תמורת אלפי שקלים מאות טוקבקים מפרגנים לחברה ולבכיריה באתרים הכלכליים, בעיקר באתר "גלובס"
חמוש בגיליון אקסל, כישורי הנדסה ועניין בתופעות אנושיות, יצאתי לנתח טוקבקיסטים
ארבעה חששות לא מוצדקים של מנהלים שפוחדים להצעיד את הארגון לעידן ווב 2.0
אלעד קושניר, בנו של לוי קושניר, פירסם באתר "גלובס" טוקבק בו נכתב כי שוחט "ידוע בטקטיקות של אי-עמידה בהסכמים ובסחיטה" הטוקבק פורסם לצד ידיעה על הסכסוך בין שוחט וקושניר סביב מכירת אמריס לגאידמק
ynet מתחזק בפברואר, לעומת וואלה שנחלש מעט MSN נכנס לעשירייה עוד בסקר: 60% מהגולשים נוהגים לקרוא טוקבקים
"חופש הביטוי הוא אשלייתי, למרות שגולשים מאמינים כי המידע זורם אליהם באופן חופשי ומהימן. בפועל, המידע שמגיע אליהם הוא מוטה, וזה יוצר עיוות של המידע. הפלטפורמה שלנו משלבת בין טכנולוגיה ואידיאולוגיה"
באתר נכתב כי "מיליוני תגובות פורסמו ב-ynet מאז יום היווסדו, והחלטנו שהגיע הזמן לחדש" לכתבה שמסבירה את החידושים במערכת צורפו למעלה מ-700 תגובות תוך פחות מ-24 שעות
גלובסהמכון הישראלי לדמוקרטיהיד ושםפייסבוקרשתות חברתיות