הוט יצאה היום במהלך דרמטי עם חבילת "הכול כלול" בטלוויזיה ■ כדאי לשדרג? ■ לקוחות שברשותם חבילת "טריפל גולד" ומנויים לשני ערוצי פרימיום יכולים לקבל עוד עשרות ערוצים באותו מחיר ■ מי שצורך ערוצי ספורט יכול בכלל להוזיל עלויות
לצד הכרזת הוט על תעריפי חבילות "הכול כלול", הודיעה החברה על ייקור חבילות הפרימיום ב-2-4 שקלים לחודש
הוט מציעה חבילה הכוללת את כל הערוצים, כולל ערוצי הפרימיום, במחיר של 399 שקל בחודש (315 שקל הוא מחיר ההשקה לשנה) ■ ניתן לבחור חבילות גם ללא ערוצי ספורט במחיר השקה של 249 שקל בחודש
עוד שוקלת החברה להעלות את מהירות הגלישה הבסיסית בחבילת הטריפל
החבילה שהוט ו-yes נאנסו להציג היום היא לא אטרקטיבית בכוונה
yes תציע 15 ערוצים, הוט - 16 ■ מחיר ההיכרות של yes יימשך שנה, בהוט שנה וחצי ■ ב-yes ניתן לקנות עוד ערוצים, בהוט לא ■ בהוט יהיה ממיר מתקדם יותר
גובה התשלומים של מנויי הוט ו-yes על תכני ה-VOD עולה בהתמדה, ומה שנראה כמו הוצאה חד-פעמית מצטבר בקלות למאות שקלים בחודש ■ רגע אחרי הכרזתו של כחלון על שחקן שלישי בזירה, "גלובס" משווה את המחירים ואת התכנים
שר התקשורת משה כחלון הודיע אמש על הרפורמה הבאה שלו - הפרטת עידן+ והקמת פלטפורמה שתתחרה בהוט וב-yes ■ אבל האם הוא יצליח לעשות לטלוויזיה את מה שעשה בשוק הסלולר? שאלות ותשובות על הרפורמה החדשה
כך אמר מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, בדיון בוועדת הכלכלה על הכוונה של שחקנים חדשים להיכנס לשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית באמצעות האינטרנט
לפני ששוק הטלוויזיה הרב-ערוצית נכנס לסחרור, יש עוד מספר שאלות שנותרו פתוחות: איך יעבוד המודל, מה יהיה על היצירה הישראלית, ומי יפקח על כל זה?
מחיר ערוצי הספורט יעלה בשיעור גבוה יותר ■ כפי שפורסם השבוע, החל מ-1 במאי יעלה גם מחיר ה-VOD למנויי yes מ-9.90 שקלים ל-14.90 שקל בחודש
עמרי בץ, מנכ"ל טלית תקשורת שמפיק ומייצג בישראל עשרות ערוצים, יודע שהשוק עומד להשתנות בצורה דרמטית ■ בראיון ל"גלובס" הוא מגלה מהו תנאי הסף להצלחה של ערוצי פרימיום, ומסביר איך מתבצעת חלוקת ההכנסות מול הוט ו-yes
הישראלים-רוסים החדשים חיים בין שתי תרבויות, ונראה כי יותר ויותר עסקים מבינים את זה ■ המלחמה המתלהטת של הוט ו-yes על ליבו של הצרכן הישראלי-רוסי מדגישה את התועלות שמפיקים גופים מסחריים שונים משימור הזהות הרוסית
סקר החברות של "גלובס": הוט נמצאת בפיגור אחרי yes כמעט בכל הסעיפים ■ לקוחות הוט מתוסכלים יותר מזמן ההמתנה לטכנאים וממוקדי השירות ■ yes: נמשיך ונשקיע בשיפור ■ הוט: שביעות-הרצון של לקוחותינו נמצאת במגמת עלייה מתמדת
יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes, טוען כי ערוץ הסדרות החדש yes oh הוא "אחד המהלכים הדרמטיים מאז החלה הטלוויזיה הרב-ערוצית"
ערוץ Mediaset Italia יוצע ללקוחות הוט ללא עלות נוספת ויאפשר לדוברי האיטלקית לצפות בתכנים מ-3 הערוצים האיטלקיים המסחריים: CANALE 5, ITALIA1 ו-RETE4
FREE TVRGEyesגלעד ארדןהוטהרשות השנייהטלוויזיה מסחריתסטרימינגקשת 12רגולציה