זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי
רונסון, שיופיע הערב בת"א כחלק מתחרות "XL nightlife awards" של טמפו, אומר בראיון ל"גלובס": "עבור רוב הנגנים זה היה ביקור ראשון כאן, והקהל קיבל אותנו בהתלהבות שעלתה על כל הציפיות שלנו"
בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
במסגרת תפקידה תרכז את פעילות השיווק של כל מוצרי החברה הכוללים את תחום הבירה, המוגזים והבריאות
כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"
המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם
מכירות טמפו משקאות הסתכמו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 בכ-763.4 מיליון שקל, לעומת 628.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-22%
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
זאת לבקשת חברת טמפו ■ השופטת: "על-פי העובדות שפורטו בפניי בהרחבה, הרי שחברת סיטי פוד הגיעה לסוף דרכה" ■ בשלב זה לא ימומשו נכסי החברה
זאת לעומת רווח של 2.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ המכירות של חברת המשקאות הסתכמו ברבעון בכ-241.3 מיליון שקל - גידול של כ-25% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
מותג הדגל של פרנו ריקארד הוא וודקה אבסולוט, שהוחדרה לישראל ע"י הכרם והיתה במשך שנים מותג האלכוהול הנמכר ביותר בארץ ■ הכרם: "הפרידה נעשית על רקע תכתיבים של פרנו ריקארד שלא היו מקובלים עלינו"
המהלך ברשת החברתית יגובה בקמפיין טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וניו-מדיה ■ הזוכה שייבחר ע"י הגולשים יוכל לממש את פנטזיית הבזבוזים שלו
Twisted Fly: כ-53% מהגולשים הביעו השבוע סנטימנט חיובי כלפי הפרסומת, אך חלק מהגולשים טענו כי מדובר בשימוש ציני בחרשים
דוחות כספייםהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםהרשות להגנת הצרכןיוקר המחיהיפאורה תבורימחירי המזוןמשקאות קליםקוקה קולהשטראוס