כל המתמודדים ב"הישרדות VIP" לקחו בחשבון את הדחיפה לקריירה בעקבות התוכנית ■ ואכן, סקר שערך ערוץ 10 מראה את העלייה החדה במודעות לסלבס שנמצאים על האי ■ "ההכנסה של סלבס אחרי ריאליטי עולה ב-50%-30%"
שלא לציטוט מנהלים בכירים מודים שרק מנהל לא-חכם יימנע משימוש בשקר ככלי לניהול עובדים ■ "איך כל זה מתיישב עם מינוח "מנהיגות אותנטית" שמככב כיום בספרות הניהול?
שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"
האירוע, שיתקיים ב-11 באוקטובר, ייערך ע"י איגוד חברות הפרסום, "הבצפר" וקרן צרפת ישראל ■ יגאל שמיר: "זו הפעם הראשונה שהפרסום הישראלי זוכה לכבוד והכרה מהסוג הזה"
יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם
השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר
פאנל השופטים יורכב מ-21 מנהלי קריאטייב ו-36 אנשי מקצוע מתחום הפרסום, האינטרנט, הטלוויזיה והאקדמיה ■ בנוסף, התחרות תורחב למתכונת של פסטיבל פרסום בן יומיים
שבוע אחרי התחרות, הרוחות בענף עדיין סוערות: רוב בעלי משרדי הפרסום סבורים שהשופטים נכנסו יותר לשיקולי פוליטיקה ופחות לשיקולים מקצועיים ■ יגאל שמיר: "שאלת מיליון הדולר היא האם הענף מסוגל לשפוט את עצמו"
מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?
סופי בלום אמרה את הדברים בפורום שיווק ירוק של ארגון מעלה, איגוד השיווק הישראלי ו"גלובס" יגאל שמיר, סמנכ"ל בגליקמן-נטלר-סמסונוב: "המלחמה הירוקה היא מגמה ולא טרנד" בכנס נמנו 10 החטאים בשיווק הירוק
שמיר, מנהל הקריאייטיב של גליקמן-נטלר-סמסונוב, עזב את משרד הפרסום גיתם לטובת שותפות בגליקמן - ונטע את הבית החדש חזק בעשירייה הראשונה כעת הוא מקבל לידיו את ניהול תחרות "קקטוס הזהב"
בנוסף יבוצע שינוי באופן חלוקת אחוזי הניקוד לעבודות: הרעיון יקבל 70%, הביצוע 20% והחדשנות 10% בלבד
גיל סמסונובגליקמן נטלר סמסונובדנמרקהבנק הבינלאומיניתוח קמפייןחנן גליקמןמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומות