יגאל שמיר

כתבות אחרונות

 

"בוקי נאה יכול לקבל היום כ-150 אלף שקל על קמפיין"

כל המתמודדים ב"הישרדות VIP" לקחו בחשבון את הדחיפה לקריירה בעקבות התוכנית ■ ואכן, סקר שערך ערוץ 10 מראה את העלייה החדה במודעות לסלבס שנמצאים על האי ■ "ההכנסה של סלבס אחרי ריאליטי עולה ב-50%-30%"

לי-אור אברבך 30.05.2012

מתי מותר למנהל לשקר ומהם השקרים הנפוצים ביותר?

שלא לציטוט מנהלים בכירים מודים שרק מנהל לא-חכם יימנע משימוש בשקר ככלי לניהול עובדים ■ "איך כל זה מתיישב עם מינוח "מנהיגות אותנטית" שמככב כיום בספרות הניהול?

ענת כהן 13.07.2011

יגאל שמיר: "פופולרי לא בהכרח מתנגש עם איכות"

שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2011

ערב הצדעה לפרסום הישראלי ייערך בפריז

האירוע, שיתקיים ב-11 באוקטובר, ייערך ע"י ‎‎איגוד חברות הפרסום, "הבצפר" וקרן צרפת ישראל ■ יגאל שמיר: "זו הפעם הראשונה שהפרסום הישראלי זוכה לכבוד והכרה מהסוג הזה"

שירות גלובס‏ 04.10.2010

הסוד של קריאייטיב מוצלח: אילו קמפיינים בינלאומיים הבריקו השנה?

יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם

חגית ברונסקי 25.05.2010

מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?

השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2010

תחרות קקטוס הזהב 2010: פאנל השופטים יורחב

פאנל השופטים יורכב מ-21 מנהלי קריאטייב ו-36 אנשי מקצוע מתחום הפרסום, האינטרנט, הטלוויזיה והאקדמיה ■ בנוסף, התחרות תורחב למתכונת של פסטיבל פרסום בן יומיים

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2009

יאיר גלר על שערוריית הפקטור בקקטוס הזהב: "אני לא חושב שאנשי הקריאייטיב התבגרו"

שבוע אחרי התחרות, הרוחות בענף עדיין סוערות: רוב בעלי משרדי הפרסום סבורים שהשופטים נכנסו יותר לשיקולי פוליטיקה ופחות לשיקולים מקצועיים ■ יגאל שמיר: "שאלת מיליון הדולר היא האם הענף מסוגל לשפוט את עצמו"

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2009

השראה או העתקה? בכירי ענף הפרסום מספרים על התופעה מאחורי שולחנות הקריאייטיב

מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2009

מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל: "בטווח הארוך חשיבה ירוקה משתלמת כלכלית"

סופי בלום אמרה את הדברים בפורום שיווק ירוק של ארגון מעלה, איגוד השיווק הישראלי ו"גלובס" ; יגאל שמיר, סמנכ"ל בגליקמן-נטלר-סמסונוב: "המלחמה הירוקה היא מגמה ולא טרנד" ; בכנס נמנו 10 החטאים בשיווק הירוק

ספיר פרץ 25.03.2009

יגאל שמיר: "צריך להחזיר את 'קקטוס הזהב' למכנה משותף רחב יותר"

שמיר, מנהל הקריאייטיב של גליקמן-נטלר-סמסונוב, עזב את משרד הפרסום גיתם לטובת שותפות בגליקמן - ונטע את הבית החדש חזק בעשירייה הראשונה ; כעת הוא מקבל לידיו את ניהול תחרות "קקטוס הזהב"

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2009

קקטוס הזהב: יבוטל רף המינימום שבו עלו לגמר 20% מהעבודות בכל קטגוריה

בנוסף יבוצע שינוי באופן חלוקת אחוזי הניקוד לעבודות: הרעיון יקבל 70%, הביצוע 20% והחדשנות 10% בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2008

   12   

   נמצאו 28 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2