יהושע TBWA

כתבות אחרונות

 

מגזין "פירמה" יחשוף: איזה משרד פרסום המפרסמים הכי מעריכים?

על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9

שירות גלובס 16.09.2009

סקר משרדי הפרסום: מקאן-אריקסון הכי מתגמל; בגלר-נסיס הכי נעים לעבוד

במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יוצא למכרז

אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2009

יהושע TBWA צפוי לטפל בקמפיין המשותף להשקת ה-iPhone

אם הממונה על ההגבלים תאשר לחברות הסלולר לפעול במשותף בשיווק ה-iPhone, הן יעלו קמפיין אחיד בעלות של כ-1.5 מיליון דולר ■ חברת הפרסום הבינלאומית TBWA מטפלת בתקציב הבינלאומי של המכשיר

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2009

שבוע שני ברציפות: הפרסומת למילקי - הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון, שהיא המושקעת ביותר במונחי זמן מדיה, הגיעה למקום השני הן בדירוג הפרסומות הזכורות והן בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2009

תקציב הפרסום של טריומף עובר מבאומן-בר-ריבנאי ליהושע TBWA

התקציב טופל בבאומן-בר-ריבנאי, על גלגוליו, מזה כ-30 שנה ■ היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ■ ל"גלובס" נודע כי הסיבה להחלפת המשרד היא ככל הנראה חילופי גברי בהנהלת טריומף אינטרנשיונל

ענת ביין-לובוביץ' 23.08.2009

תקציב הפרסום של בייביליס עובר מענבר-מרחב-שקד ליהושע TBWA

בנוסף לבייביליס יקבל יהושע TBWA גם את תקציבי המותגים אפקס וגרץ ■ היקף תקציב הפרסום הכולל של 3 המותגים עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות

גבר בסיבוב האחרון על אדלר-חומסקי ■ תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 13.07.2009

אדלר-חומסקי ויהושע יגישו מחר פרזנטציות למכרז הפרסום של קופ"ח מכבי

תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות, שטופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-3 מיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 08.07.2009

אדלר, יהושע וראובני עלו לשלב הגמר במכרז הפרסום של עוף טוב

בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2009

תקציב הפרסום של קבוצת קידום עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר, טופל בשנים האחרונות בגלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2009

מקאן-אריקסון הוא הזוכה הגדול בתחרות קקטוס הזהב 2009

גלובס tv 172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2009

איתי הרמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA, פורש מתפקידו

במשרד לא ימונה במקומו סמנכ"ל קריאייטיב חדש, ואת מקומו של הרמן יתפסו שחר פילר ועדו קריב, מנהלי הקריאייטיב הנוכחיים, שידווחו מעתה ישירות למנכ"ל

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 20.05.2009

קראט מדיה וואן פורשת ממכרז המדיה של רשת האופנה H&M

זניט מדיה ממשיכה בשלב זה להשתתף במכרז ותתמודד בשלב הבא מול חברת המדיה TMF

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2009

יהושע TBWA וזרמון-גולדמן מצטרפים להתמודדות על תקציב עוף טוב

על התקציב מתמודדים גם ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי ■ היקף הפרסום למותגי עוף טוב ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2009

קקטוס הזהב 2009: מקאן-אריקסון הכניס את מספר העבודות הרב ביותר לגמר

אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי ; במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ; ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA ; שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2009

   1234567891011121314   

   נמצאו 209 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 14