יהושע TBWA

כתבות אחרונות

 
רמי יהושע / צילום: עינת לברון
רמי יהושע | בלעדי

רמי יהושע משעה עצמו מתפקיד יו"ר יהושע TBWA

יהושע הודיע היום לעובדי החברה כי "מתוך מקום של רצון וצורך בחשבון אישי ואחריות כלפיכם וכלפי לקוחות החברה, אני משעה את עצמי לאלתר מתפקיד היו"ר" • ברקע: פרסום טענות של מספר נשים על התנהלות בעייתית מולן

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2021
מאיה שרן / צילום: עופר חג'יוב

מאיה שרן מצטרפת למשרד D-SAY כמנהלת קריאטיב ראשית ושותפה

שרן, עד לאחרונה סמנכ"לית הקריאטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA, צפויה להיכנס לתפקידה החדש בתחילת נובמבר

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2021
נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב
חברות מדיה | בלעדי

נבו כרמי פורש מניהול חברת המדיה TMF

נבו כרמי, המכהן כמנכ"ל משותף, פורש מהניהול השוטף של TMF ויישאר בתפקיד סגן יו"ר החברה • סביר להניח כי גיא שמחון יישאר מנכ"ל יחיד, אך תחתיו ימונו סגנים חזקים

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2021
יגאל ברקת / צילום: שלומי יוסף

27 מיליון שקל ל-5 שנים: תקציב עיריית ראשון לציון עובר ליהושע TBWA

התקציב כולל את הפרסום למתחם האלף, פרויקט הנדל"ן השאפתני של ראשון לציון • למשרד הפרסום יהושע TBWA יש ניסיון בטיפול בתקציבים של עיריית תל אביב ועיריית ירושלים

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2021
מאיה שרן / צילום: עופר חג'יוב

בעיית מנהלות הקריאייטיב במשרדי הפרסום הגדולים מחמירה

לגלובס נודע כי מאיה שרן, סמנכ"לית הקריאייטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA, הודיעה לאחרונה כי החליטה לפרוש מתפקידה • וגם: קבוצת שרונה פרטרנס מקימה מרכז חדשנות באופקים • אירועים ומינויים

ענת ביין-לובוביץ' וגלית חתן 18.08.2021
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

הדרמה של דיסקונט, הפועלים ואדלר-חומסקי: השקעה של מאות אלפי שקלים ירדה לטמיון

אתמול פרסמנו כי משרד הפרסום אדלר-חומסקי החליט לעזוב את בנק הפועלים ולטפל בתקציב דיסקונט, במסלול עוקף מכרז • לגלובס נודע כי יהושע TBWA וקבוצת פובליסיס פנו למנכ"ל איגוד חברות הפרסום, יגאל בראון, בדרישה לקיים ישיבה בהולה בנושא המכרזים בענף והצורך בקוד אתי

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2021
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

ענף הפרסום כמרקחה: למה אדלר-חומסקי מוותר על תקציב הבנק הגדול בישראל?

לגלובס נודע כי משרד הפרסום אדלר-חומסקי מוותר על חלקו בתקציב הפרסום של בנק הפועלים כדי לטפל בתקציבי בנק דיסקונט ופייבוקס • הערכה: יהושע TBWA, המפסיד הגדול של המהלך לאחר שאיבד את תקציב דיסקונט בו טיפל 17 שנה, ינסה כעת לקבל נתח מתקציב בנק הפועלים שהתפנה

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2021
ח"כ משה גפני יו"ר ועדת הכספים בכנסת / צילום: רפי קוץ

הבן של משה גפני תפס ג'וב בקק"ל: יכהן כעוזר לסגני היו"ר

וגם: יהושע TBWA זכה בתקציב סלופארק, חדשות טובות ומצנח הזהב • אירועים ומינויים

שירית אביטן כהן 19.05.2021
אתר JobMaster / צילום: צילום מסך

לקראת סיום תקופת החל"ת: JobMaster מתקשרים עם משרד פרסום ועולים בקמפיין

הקמפיין של JobMaster ישים דגש על הצורך בשדרוג מיומנויות תעסוקתיות כמו פיתוח של רשת נטוורקינג ופיתוח של כישורים בין-אישיים

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2021
רכבת ישראל תחנה חדשה ליד הבורסה ת"א / צילום: שלומי יוסף

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של הרכבת

על התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשכנזי ודי-סיי

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2021
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט / צילום: רמי זרניגר, יח"צ

תקציב הפרסום של בנק דיסקונט יוצא למכרז

תקציב הבנק מתנהל כבר 17 שנה במשרד הפרסום יהושע TBWA, וכעת בבנק החליטו לבחון את האפשרויות האחרות שקיימות בשוק • היקף תקציב הפרסום של דיסקונט עמד ב-2020 על 15.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' ורון שטיין 06.04.2021
סלופארק - אפליקציה לתשלום עבור חניה / צילום: יח"צ

אברהם, יהושע, ענבר-מרחב וסיטימדיה מתמודדים על תקציב הפרסום של סלופארק

היקף התקציב, שטופל עד כה במשרד הפרסום חברון-זלצמן, יעמוד על של כ-7 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל

שישה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של רכבת ישראל

בין המשרדים: יהושע TBWA שמטפל כיום בתקציב, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: 10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל

עולים על הפסים: תקציב פרסום רכבת ישראל, בהיקף של 3-5 מיליון שקל, ייצא בקרוב למכרז

בשונה משנים קודמות, הליך המכרז צפוי להתמקד בפרזנטציות משרד ובהצעות מסחריות, מבלי לכלול מצגות קריאטיב ואסטרטגיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2021
רונית שגב, Bsc, MA מפתחת פתרונות לעור/ צילום: באדיבות מנכלית ביופור קוסמטיקה

תקציב הפרסום של מותג הקוסמטיקה ביופור יטופל ביהושע TBWA

היקף התקציב עומד על כ-5 מיליון שקל, שיופנו גם לפרסום מסורתי וגם לפרסום דיגיטל ופרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2021
יעקב הלפרין /    צילום:  יהונתן הלפרין

משרד הפרסום יהושע tbwa יטפל בתקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין

מדובר בחלק ממהלך כולל של בניית מערך השיווק והדיגיטל של הרשת, עם דגש על זירות התוכן • ההתקשרות עם משרד הפרסום נובעת מהחלטה לבצע קפיצת מדרגה, ולבסס פלטפורמות שמאפשרות מערכת יחסים עמוקה ורחבה יותר מול הלקוחות

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2020

   1234567891011121314   

   נמצאו 209 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 14