התקציב מטופל כיום בקבוצת זניט מדיה ■ היקף הפרסום השנתי של ניאופרם עומד על כ-6 מיליון שקל, המופנים בעיקר למותגים אדוויל וצנטרום
חברת התרופות התכוונה להעלות קמפיין באמצעות יוניברסל מקאן, וזאת למרות טענת זניט כי היא קשורה איתה בחוזה עד 2017 ■ תקציב המדיה של נוברטיס: כ-12 מיליון שקל
מחקר עולמי שנערך עבור יוניברסל מקאן: 70% מהישראלים נכנסים לפייסבוק לפחות פעם ביום ■ רק 6% מהישראלים לא השתמשו בפייסבוק ■ מי שמוביל בחשיפה שלו לקהל הישראלי הוא אתר יו-טיוב
אמיר וייס חזר ב-2007 לקבוצת מקאן עם מטרה ברורה: לפתח את זרוע המדיה בדיגיטל ולצאת לשוק הבינלאומי ■ הדרך לשם עברה ברכישת חברת סקינדו ■ כתבה ראשונה בסדרה על אנשי פרסום בולטים בתחום הדיגיטלי
קבוצת עמינח פרסמה ב-2014 בהיקף של 22 מיליון שקל במחירים ריאליים
באחרונה החליטה עמינח להיפרד ממשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ולעבוד באופן עצמאי ללא משרד פרסום
יו"ר מקאן פתח באחרונה בהליך פרה-רולינג סודי מול הממונה על ההגבלים, כדי לבדוק באילו תנאים יאושר לו לרכוש את השליטה בערוץ 10
שנה חלפה מאז שקבע הממונה על ההגבלים כי חלקה של חברת המדיה יוניברסל מקאן בפריים-טיים, שהוגדר עד השעה 23:00, לא יעלה על 25% ■ האם החברה הגיעה לרף הנדרש, או שמשהו השתנה ביחסי הגומלין בשוק?
(עדכון) - היום אמורה הרשות השנייה לחלט את ערבויות ערוץ 10 ולהתחיל בהליך סגירתו בסוף החודש ■ יוניברסל מקאן כבר העבירה מקדמות לערוץ
החברה עורכת מכרז על תקציבי המדיה של מנטוס וטופיפי ■ על-פי הערכות, היקף שני המותגים יחד עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה
במקביל עשויה פרטנר לבקש הצעות לרכש מדיה מזניט ומיוניברסל
על-פי המלצות ועדת שחם, שאומצו ע"י הרשות השנייה, זכייניות הטלוויזיה אמורות להגביל את הכנסותיהן מחברות המדיה לרף של 25% לחברה ■ בניגוד לערוץ 10, זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת מסרבות לשתף פעולה עם ההנחיה
חברת המדיה מקבוצת מקאן-אריקסון ביקשה לבטל את סמכות ועדת שחם מטעם הרשות השנייה, שקבעה מגבלות בתחום רכש המדיה
ועדת שחם קבעה רף של 25% שיכולה חברת מדיה להוות מכלל הכנסות הזכייניות ■ יוניברסל מקאן: לוועדה לא הייתה סמכות חוקית לפעול
במטרה להתמודד עם המגבלות שקבע הממונה על ההגבלים, האסטרטגיה של יוניברסל היא לא לוותר על תקציבים, אלא להעביר חלק מהפרסום מחוץ לפריים-טיים ■ למרות זאת היא עדיין רחוקה מהרף שנקבע - 25% בלבד
דומינו'ס פיצה היא לקוחה של קבוצת מקאן, ובכיר ביוניברסל מקאן ביקש להיפגש עם מנכ"ל פיצה האט המתחרה כדי "לספר לו על אפליקציה להזמנת פיצה" ■ מקאן: "גם אם זה נעשה בשוגג, מערכת היחסים עם דומינו'ס איתנה"
אמיר וייסזיו קורןמיזוגים ורכישותמקאן תל-אביבמשה ראובנימשרדי פרסוםניב חורשפרסום בטלוויזיהראובני פרידןתקציב פרסום