יוניברסל מקאן

כתבות אחרונות

 
אדלר חומסקי | לפני כולם

יוניברסל תרכוש מדיה לקמפיין הפניקס של אדלר-חומסקי

לפני ימים ספורים איבדה יוניברסל מקאן את הטיפול בתקציב המדיה של ביטוח ישיר, שהיקפו נאמד ב-30 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2014

יעקב שחם על המתקפה האישית נגדו: "לא פחדתי מאף אחד"

אחרי הסערה והלחצים, יעקב שחם משוכנע ששוק הטלוויזיה עומד בפני עתיד טוב יותר ■ מי שעמד בראש הוועדה שנועדה לבחון את שוק הטלוויזיה המסחרית, בטוח שהגבלת רכש המדיה בזכייניות ל-25% תעשה טוב לכל הצדדים

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2014

קראט מדיה: שוקלים לערער על הפטור של מקאן-גליקמן

גילה אישר לאחרונה שת"פ בין גליקמן ויוניברסל מקאן - אך במגבלות ■ חברות המדיה קראט, יוניון ו-TMF מבקשות לעיין במסמכי החקירה ■ מנכ"ל קראט: "החלטת הממונה קשה לפיקוח ומותירה מקום רב מדי למשחקים"

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2014
הרשות השנייה | לפני כולם

חברת מדיה תהווה עד 25% מהכנסות זכיינית הטלוויזיה

מועצת הרשות השנייה: ‎ההגבלה תחול על הפרסום בכל שעות היום ובכל זכיינית בנפרד ■ הנפגעת העיקרית מההחלטה: יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2014
חברות מדיה | לפני כולם

ענבר-מרחב-ניסן מפסיק את ההתקשרות עם יוניברסל מקאן

המשרד ירכוש מדיה באופן עצמאי ■ למשרד יש שני לקוחות בעלי תקציב מדיה משמעותי - רקיט בנקיזר, שכבר העבירה אליו את הטיפול במדיה, וקבוצת קרסו

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2014

הקרב על שוק הפרסום בטלוויזיה: ניתוח מסקנות ועדת שחם

עפ"י המסתמן, ועדת שחם תגמיש מעט את הרף ותאפשר לחברות המדיה להגיע כל אחת לנתח של 20% משוק הפרסום בטלוויזיה ■ האם הבריתות שנרקמו בין המשרדים יחזיקו מעמד, ומה האינטרס של כל אחד מהשחקנים בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2013

גילה: "במכירת זמן פרסום נותר מרווח לא מבוטל בידי יוניברסל מקאן"

‎‎הממונה אישר את שיתוף-הפעולה בין יוניברסל מקאן לגליקמן, אך רק בתנאי שיוניברסל לא תעבור רף של 25% מרכישת המדיה בזמן שיא ■ הפורמולה תחושב על-פי שיעור נקודות הרייטינג המשוקללות בזמן צפיית השיא שתרכוש יוניברסל ‏‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 01.12.2013

גילה מאשר את שת"פ יוניברסל-גליקמן - אך במגבלות

‎‎התנאים למתן הפטור קובעים רף של 25% מכלל רכש המדיה בשעות פריים-טיים, שאותו נאסר על יוניברסל מקאן לחצות‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2013

מתאים לי חייבת כ-6 מיליון שקל לגורמים שונים בענף הפרסום

החוב מחולק בין יוניברסל מקאן עם חוב של כ-3 מיליון שקל, יוניון עם 2.4 מיליון שקל, ויהושע TBWA לו חבה הרשת כמיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2013

בעקבות החלטת גילה: מה צפוי לקרות בשוק רכש המדיה?

החלטת הממונה על ההגבלים להגביל את כוחן של חברות המדיה בטלוויזיה עשויה לגרום לרעידת אדמה בשוק וליצור חוקי משחק חדשים: הזכיינים עשויים לזכות מחדש בשליטה על המחיר לנקודת רייטינג, ולמכרזי המדיה ייכנס אולי רציונל עסקי

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2013
TMF | לפני כולם

גילה יציב לחברות המדיה בשוק הטלוויזיה רף קנייה עד 25%

התחרות בענף הפרסום והמדיה נבחנת בחודשים האחרונים ע"י הממונה על ההגבלים העסקיים ■ הממונה דיויד גילה: "טרם הכרענו בנושא"

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2013
AIG | לפני כולם

תקציב AIG יעבור למקאן, אך חלק קטן יישאר ב-LEAD

LEAD ימשיך לטפל במותג AIG מדיקל עד לבחינתו מחדש בשנה הבאה ■ תקציב הפרסום של AIG מוערך ב-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2013

"למקאן יש כוח משמעותי באינטרנט; משרדי הפרסום נרדמו בעמידה"

‎אחרי שמקאן השתלטה על שוק המדיה בטלוויזיה, היא סימנה יעד חדש: פרפורמנס - פרסום ממוקד תוצאה ■ בשוק טוענים כי מקאן כבר יצרה פער עצום מהמשרדים האחרים ■ במקאן, מנגד, טוענים כי גוגל - ולא הם - עדיין שולטת בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2013

מקאן וגליקמן פנו לממונה בבקשה להאריך את השת"פ ביניהם

הפטור לגבי שיתוף-הפעולה בתחום המדיה יפוג בחודש נובמבר הקרוב ■ הממונה על ההגבלים העסקיים הבהיר בעבר כי הוא מעוניין לבזר את הכוח בתחום המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 22.07.2013

גילה דורש מחברת המדיה יוניברסל מקאן לאשר עמו מראש כל שת"פ

ברוקנר-נטע-יער, ענבר-מרחב-ניסן וזרמון DDB יידרשו לאשר את שיתוף-הפעולה שלהם עם יוניברסל מקאן בתחום הטלוויזיה ■ הממונה על ההגבלים הודיע בנוסף כי שיתוף-הפעולה בין יוניברסל וגליקמן-נטלר-סמסונוב מעורר חשש תחרותי משמעותי

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2013
לפני כולם

תקציב המדיה של משען עובר ליוניברסל מקאן

היקף הפרסום של רשת הדיור המוגן עמד ב-2012 על כ-2.8 מיליון דולר בשנה, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2013

   1234567   

   נמצאו 107 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7