יוניברסל מקאן

כתבות אחרונות

 

יוניברסל דוחפת להעברת תקציב טורנדו לאחד המשרדים העובדים עמה

במקביל פנו לטורנדו משרדים המעוניינים לטפל בתקציב, בהם ענבר-מרחב, פוגל-אוגילבי, יורו ישראל, הביילינים וברוקנר-נטע ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של הקבוצה על 40 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2011

זרמון ומקאן הגישו הצעות מסחריות זהות - וזומנו לשימוע בעיריית ת"א

שני המשרדים הסבירו כי קיבלו את הצעת המחיר מיוניברסל מקאן, וכי לא הוסיפו עוד עלויות בשל רצונם לזכות בתקציב הפרסום של העירייה

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2011
חברות מדיה | לפני כולם

סכסוך מסחרי חריף: ערוץ 9 תובע את יוניברסל מקאן

ערוץ 9 הגיש תביעה בסך של כ-3 מיליון שקל נגד חברת המדיה יוניברסל בגין אי-תשלום חובות

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2011

יוניברסל מקאן יוצאת מהשותפות ב"מטר הפקות"

ל"גלובס" נודע כי הפרידה נובעת מהתפיסה ביוניברסל כי ההחזקות בחברה אינן תורמת לאסטרטגיה הכוללת של מקאן ■ עמי אמיר: הפרידה הייתה ברוח טובה ובהבנה מלאה

לי-אור אברבך 24.03.2011

באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"

אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2011

"מודעת גלנט": מקאן נתן כתב שיפוי ל"ידיעות"

משרד הפרסום הפקיד בידי "ידיעות אחרונות" כתב שיפוי למקרה שהעיתון ייתבע בעקבות פרסום המודעה התומכת במינוי גלנט לרמטכ"ל, זאת לאחר שהעיתון סירב בתחילה לפרסם את המודעה

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2011

קמפיין שהמדיה שלו נרכשה ע"י מדיה קום לא עלה בקשת

מדובר בקמפיין שרוכשת מדיה קום עבור לין&לין ■ מקורבים ללין&לין: הקמפיין לא עולה בגלל לחץ של מקאן ■ מקורבים לקשת: במדיה קום לא מצליחים לעמוד במחירים להם התחייבו

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2010

ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה

טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות

אלי ציפורי 14.05.2010

סלקום העבירה את רכישת השילוט לחברת "חדשות העיר"

רכישת המדיה של סלקום נעשתה עד כה ע"י יוניברסל מקאן ו-TMF ■ "חדשות העיר" היא חברת מדיה קטנה מאד ■ בסלקום טוענים כי מדובר בצעד נקודתי הנובע ממניעים מסחריים ■ גורמים בענף: "מדובר בצעד תמוה"

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2010

תקציב איי.די.איי עובר מיוניברסל מקאן ליוניון ולמדיה קום

מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.01.2010

סלקום לא מפרסמת אצל רשת בשל מחלוקת על תעריפי הפרסום

עם המעבר של רשת לשידור בתחילת השבוע, זכיינית ערוץ 2 מבקשת מחירים גבוהים יותר - וסלקום מחרימה בתגובה את ימי השידור שלה ■ סלקום בתגובה: "אין עימות" ■ רשת: "איננו מגיבים על עניינים מסחריים"

ענת ביין-לובוביץ' ולי-אור אברבך 20.01.2010

מתהדק השת"פ בין מרקיורי של ראובני-פרידן ליוניברסל מקאן

ל"גלובס" נודע כי החל מהשנה יגבשו שתי החברות הסכמי מדיה משותפים בכל הנוגע למחיר ועמלות

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2009

תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל

בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2009

פוגל-אוגילבי שוקל להפסיק לרכוש את המדיה שלו באמצעות יוניברסל מקאן

היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2009

הממונה על ההגבלים החלה בחקירה חדשה על שוק המדיה

הורתה לזכייניות להעביר לה נתונים על הרכישה והמכירה של זמן האוויר בטלוויזיה ■ הבדיקה היא חלק מהחקירה שעורכת קן בעקבות הכוונה של חברת מדיה קום של אדלר-חומסקי וחברת המדיה יוניון לשתף ביניהן פעולה

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2009

תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

   1234567   

   נמצאו 107 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7