מנכ"ל גלידת שטראוס, יורם אביגד: "צמחנו ב-12% ושיפרנו את כוחנו התחרותי, ולא בגלל שינוי במחיר אלא מכיוון שהצרכנים פשוט קונים יותר גלידות"
זאת על רקע השקת חטיפי קלוג'ס בישראל, שיופצו ע"י שסטוביץ ■ יוניליוור: מדובר במבצעי תחילת השנה
גבריאל, כיום סמנכ"לית המכירות, תיכנס לתפקיד במארס 2013 ותחליף את אנג'לו טרוקיה שישוב לתפקיד בכיר ביוניליוור איטליה
התובעים הלינו על כך שדגני תלמה של יוניליוור ודגני נסטלה של אסם אינם ארוזים במשקלים אחידים ■ ביהמ"ש: מתקיימים תנאי הסף לאישור התובענה
הודיעה על איסוף אריזות חיסכון של גלידות שטראוס המכילות 2 ליטר בטעם שוקו עוגיות וניל צ'יפ, הנושאות תאריך אחרון לשיווק 17-18.4.2012
זאת בשל "ההתייקרות המתמשכת בעלויות הייצור וחומרי הגלם" ■ גלידת שטראוס נמצאת בבעלות מלאה של יוניליוור, שהייתה הראשונה להכריז על עליות מחיר
בקרב בין גלידת שטראוס וגלידות נסטלה, מה שהיטה את הכף הוא דווקא פיתוח מקומי, שלגון אנגרי בירדס, ששבר שיא עם מכירות של 8 מיליון שלגונים בשנה
בשופרסל, במגה וברשתות נוספות אומרים כי הן טרם אישרו את המחירים החדשים בטרם נוהל מו"מ עם יוניליוור ■ קמעונאי: "גם תנובה ושטראוס יצטרפו להעלאות המחירים. כשאתה עומד מול חזית כזו, אתה לא יכול שלא לאשר עליות מחיר"
בריונים נדחפים כאן בתור כי הם מרגישים שעכשיו אפשר
(עדכון) - החל מ-1 בנובמבר יתייקרו מוצרי אסם - פרט למטרנה ■ מוצרי הקפה יעלו 6.1% יותר, מאפים יתייקרו ב-5.6%, חטיפים יתייקרו ב-5.8%, וזה לא הכול... ■ קמעונאי בכיר: "אנחנו קונים במבה מיצרנים לא מוכרים ב-1.1 שקלים"
קמעונאים מאשימים: "יצרני המזון מעלים את המחירים לפי היכולת שלהם לגבות את המחירים מהצרכן, לא בהתאם לעלייה במחירי חומרי הגלם" ■ "היצרנים משלמים לרשתות כדי להבטיח את העלאות המחיר" ■ "אסם מנצלת את כוחה"
לטענת התובעים, יוניליוור מטעה את צרכניה ומשווקת מוצרים בתוך אריזות סגורות ואטומות, כאשר תוכנן ממלא לעיתים אף פחות ממחצית גודלן
עמותת "הגורם האנושי" פתחה דף בפייסבוק תחת הכותרת "מראים ליוניליוור שאנחנו רציניים" - ומתכננת מחר צעדה בר"ג נגד העלאת המחירים בחברה
הערכות: לאחר עליית המחירים של יוניליוור, גם קוקה-קולה, תנובה, שטראוס ואסם יעלו מחירים ■ קמעונאים: "זה עובר בשקט. אנשים כבר לא הולכים להפגנות"
כתבה למנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן: "המסר שלך ליוניליוור צריך להיות: עדיין תרוויחו, אבל פחות - לא ניתן לכם להמשיך לעשוק את הצרכן הישראלי"
ענת גבריאל מגינה על החלטת יוניליוור לייקר יותר מ-400 מוצרים ■ "מחיר התירס עלה ב-60%, הדלק התייקר" ■ איציק אלרוב: "הצרכן הישראלי יגיב באותו מטבע"
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס