ימים ספורים אחרי שהסתיים סכסוך עסקי של 5 חודשים בין קבוצת יינות ביתן לספקית המזון נטו, הרשתות שבשליטת נחום ביתן מצמצמות את אספקת הסחורה שלהן מיוניליוור ומספקיות מוצרי צריכה נוספות בהיקף של כ-7,000 פריטים
נתונים בלעדיים שמסר האוצר מראים שהחברות הגדולות בענף הטואלטיקה מגיעות לשיעורי רווחיות של עד 15%-16% ■ והמסקנה? הכוח והאפשרות "להעניש" הוא בידי הצרכנים
האתר, שיפעל תחת השם "SHOPO", יפנה לכ-7,000 נקודות מכירה קטנות-בינוניות ברחבי הארץ ויציע להן אפשרות להגיע ללקוחות האונליין
המשרד הבולט בתחרות האפ"י השנה הוא אדלר-חומסקי עם 11 מדליות – רבות מהן זהב
יוניליוור, שסטוביץ ודיפלומט התבקשו לנמק בתוך חודש מדוע מחירי המוצרים שהן מייבאות גבוה בעשרות ולעתים מאות אחוזים לעומת מחיריהם במדינות אחרות
ממכת ריקולים בגלל סלמונלה, דרך שביתת טייסים ששיבשה את טיסות אל-על ועד התנכלויות מחו"ל בסחר המקוון וקרטל בחשמל - כל המכות שנפלו על הצרכנים בישראל
מסקר שנערך לאחרונה עולה כי רק עבור 14% מהנסקרים ההקשר הראשוני של קורנפלקס תלמה הוא סלמונלה - חצי שנה בלבד אחרי המשבר ■ לפי מכון רושינק, הסיבה היא ההתנצלות המהירה - אך גם תפיסת תלמה כמותג ישראלי
לכאורה, אפשר לשאול: בשביל מה? הרי הלקוחות, ברובם, כבר כמעט שכחו וכנראה כבר סלחו לתלמה וליוניליוור, אז למה לפתוח פצעים ישנים?
את הקמפיין יוביל שחקן הכדורסל עומרי כספי, שיתנצל בשם החברה על משבר הסלמונלה
כך הודיעה הרשות להגנת הצרכן לחברה ■ יוניליוור טענה בזמנו כי המוצרים שהגיעו לצרכנים היו בטוחים למאכל - בשעה שבפועל התברר כי חלקם היו נגועים בסלמנולה
לאחר הסירוב להצעת הרכש של קראפט-היינץ, יוניליוור צריכה להוכיח את עצמה כחברה עצמאית אחת ■ האפשרויות: הפרדת פעילויות המזון, הכוללות מותגים מקרטעים, ממוצרי הבית והטיפוח
יצרניות מזון משתמשות בחוזק המותג ובגודל האריזה וכדי למכור מוצרים במחירים גבוהים במיוחד ■ בכיר לשעבר בתעשיית המזון: "זו קטסטרופה לצרכן. רווחיות מטורפת"
אחרי הקפצת מחיר הקרמבו ודליפקאן, יוניליוור מקפיצה את מחיר שוקולד קליק ■ מקור בשוק: "כשחברה מחזיקה מעל 50% בקטגוריה, היא עושה מה שהיא רוצה"
פגיעה קשה נרשמה בתחומי המשקאות, המוצרים לבית והטיפוח ■ בינואר-ספטמבר רשמו תנובה, אסם, נטו ודיפלומט ירידה במכירות - ואילו יוניליוור רשמה עלייה של 0.6% למרות משבר הסלמונלה
נתניהו וערביי ישראל; גידי אורשר והפוסט הגזעני בפייסבוק; והגמגום של מנכ"לית יוניליוור בפרשת הסלמונלה ■ דוח G בודק: מה שווה סליחה, אם בכלל
עפ"י נתונים שהגיעו ל"גלובס", מכירות סלטי צבר ירדו ב-30%, ומכירות "כריות" תלמה ירדו ב-35% ■ בשלב זה לא ידוע מתי קו הייצור של "כריות" יחזור לפעול ■ אסם: צבר חזרה לייצור מלא
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס