הקופונים יכובדו במרבית רשתות השיווק אך לא בשופרסל ■ מנכ"ל שופרסל תוקף את המתחרים שמשתפים פעולה עם יוניליוור: "כל מי שמתנהג היום בפופוליזם, זה יהיה עבורו חרב פיפיות"
לוי ל"גלובס": "פניתי אליהם ואמרתי שייתנו לי מבצעים יותר מעמיקים. הם אמרו שאם אני אגלגל את המבצעים ישר לצרכן, הם יסכימו - וכך יהיה"
השילוט הוצב בסניפי שופרסל לאור הסכסוך עם יוניליוור שנחשף השבוע ב"גלובס" ■ שופרסל: "אנו נאבקים לשמור על מחירים הוגנים של מוצרי יוניליוור" ■ יוניליוור: "מזמינים את הלקוחות לרכוש את מוצרינו בכל שאר הרשתות"
לאחר שאותת כי הרשת לא תישא בכל עליות המחיר ורגע לפני הקניות לראש השנה, מנכ"ל שופרסל מוריד ליוניליוור מוצרים מהמדף ■ הסיבה: תנאים מסחריים ירודים וצמצום המבצעים שעורכת יוניליוור בשופרסל
קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור
גלידת הפרימיום מוצעת באריזות 520 מ"ל ב-6 טעמים בהשראת קינוחים שונים
זאת כ-3 חודשים לאחר החלטת יוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן
הצצה ראשונה ל"ליידי גלובס" ■ ענת גבריאל: "בעיית יוקר המחיה היא לא רק מחירי המזון הגבוהים... אבל כעסו של הציבור מופנה בעיקר כלפינו"
במועצה דורשים מיוניליוור לשנות את אריזת מרככי בדין, ולא מסתפקים בתגובה מנומסת
הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו
מבלי שהרגשנו פחתה כמות המלח בשורת מוצרי מזון שאנו צורכים על בסיס יומיומי, כחלק מהתוכנית "אפשריבריא" בהובלת משרד הבריאות ■ מובילי התוכנית, שבמקור הובטחו לה 26 מיליון שקל, רוצים לחדש את התקציב
תרכז את תקציבי הפרסום שלה בשני המשרדים הנוספים שלה - מקאן ובאומן-בר-ריבנאי
פרופ' רולידר הצליח, בעזרת הומור עצמי, לשמור על ערכי המותג "קליק" ומצד שני לייחד אותו לקהל יעד מבוגר ■ סמנכ"לית השיווק של יוניליוור ומנכ"ל משותף בראובני-פרידן חושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין
בתביעה, שאושרה כייצוגית, התובעים הלינו על כך שדגני תלמה של יוניליוור ודגני נסטלה של אסם אינם ארוזים במשקלים אחידים ■ ביהמ"ש: לא ניתן להצביע על כך שנגרם נזק כלשהו לצרכנים
מהחברה נמסר כי "הנהלת יוניליוור מתנצלת על התקלה ותמשיך לפעול להבטחת איכות ובטיחות מוצריה"
זאת בעקבות חשיפת "גלובס" ■ איציק שמולי: "השיטה של הקטנת הכמות והעלאת המחיר היא להטוטנות שיווקית שמפילה בפח צרכנים רבים" ■ בדיקת "גלובס": יוניליוור הקטינה גם את מארזי שלגוני מגנום - והמחיר עלה ב-10%
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס