יצחק קמחי

עורך דין, משמש כממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת

כתבות אחרונות

 

הממונה על הגנת הצרכן ידרוש להפסיק את קמפיין נטוויז'ן

זאת עקב פניית "גלובס" ■ בקמפיין נטוויז'ן נכתב: "מצטרפים לאינטרנט המהיר ומקבלים טלוויזיית full HD LCD" - זאת על אף שקבלת הטלוויזיה כרוכה בתשלום ■ עו"ד יצחק קמחי: "מדובר בהפרה לכאורה של חוק הגנת הצרכן"

אפרת אהרוני 12.05.2010

מסרתם את מספר הטלפון הסלולרי? הדרך לארנק שלכם פתוחה

מנפילה במלכודת של הבטחות למתנות חינם ועד קנייה בסכומי-עתק במבצע שמעולם לא התקיים: מספר טיפים לצרכנות נבונה לרגל יום הצרכן הבינלאומי

אפרת אהרוני 15.03.2010

הממונה על הגנת הצרכן לחברות התקשורת: הפסיקו להטעות

עו"ד יצחק קמחי פנה לחברות שונות ובהן בזק, ‏yes‏, HOT, סלקום, פלאפון ואורנג' וכן לאיגוד לשכות המסחר המאגד בתוכו חברות העוסקות במכר מרחוק - בדרישה כי יקפידו על חובת גילוי מפורטת של זכות הביטול לצרכנים

‎‎‏ אפרת אהרוני‏ 10.03.2010

הבטיחו לכם בפרסומת חופשה חלומית? חייבים לקיים

הממונה על הגנת הצרכן, עו"ד יצחק קמחי, יחל לנקוט צעדים נגד פרסומות מטעות בענף התיירות ■ "מודעת הפרסום צריכה להכיל באופן ברור את הפרטים המהותיים לעסקה - כגון דרישה למינימום לילות"

אפרת אהרוני 22.02.2010

בדיקת "גלובס": למרות חוק הטכנאים - הצרכנים עדיין מחכים

שנה לאחר שעבר חוק הטכנאים בקול תרועה, מסתבר כי הצרכנים עדיין מחכים ■ כדי לתקן את המקרר צריך עדיין לקחת יום חופש, וכדי להחליף בלון גז צריך לאחר לעבודה ■ "גלובס" מצביע על הכשלים בחוק ומציע פתרונות

מיכל רז-חיימוביץ' 01.02.2010

למה לא מוצאים ממונה לרשות?

יש סיבה שבגללה שרי התמ"ת מתמהמהים בבחירת הממונה על הרשות להגנת הצרכן

סטלה קורין-ליבר 11.01.2010

ברשתות האופנה והמזון המהיר מתעלמים מהורדת המע"מ

לעומת זאת, בחברות התקשורת והשכרת הרכב יש ציות גורף לחוק ■ כמו בהורדות המע"מ הקודמות אין מי שיאכוף את העניין, וברשות המסים מגלגלים את האכיפה לצרכנים: "על הלקוחות לדרוש את ההנחה במס"

אפרת אהרוני 07.01.2010

חתמתם על חוזה עם חברת סלולר בחתימה אלקטרונית? תבדקו את החשבון

חברות הסלולר מוותרות על חוזים מנייר ומחתימות את הלקוחות על מסך מחשב - ובמקביל עולה מספר המתלוננים שקיבלו חשבונות מנופחים הכוללים סעיפים שלא הוזכרו בחוזה ■ למי באמת טובה החתימה האלקטרונית?

אפרת אהרוני 18.11.2009

הממונה על הגנת הצרכן לסוכני הנסיעות: הפסיקו להשתמש בשערי המרה לא חוקיים

הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, עו"ד יצחק קמחי, פנה למנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, בדרישה שיורה לסוכנים להפסיק להשתמש בשערי המרה לא חוקיים ברכישת כרטיסי טיסה וחבילות נופש

אפרת אהרוני 23.09.2009

קרביץ מאשימה את אופיס דיפו בפרסום סל השוואתי מטעה

אופיס דיפו פרסמה קמפיין עיתונות בו הציגה קבלות לפיהן סל קניות ברשת זול יותר מאשר בקרביץ, אולם קרביץ טוענת כי מדובר בהשוואה של מוצרי פרימיום מול מוצרים זולים ■ אופיס דיפו: "הקבלות מדברות בעד עצמן"

מיכל רז-חיימוביץ' 18.08.2009

הממונה על הגנת הצרכן ל-HOT ו-yes: אל תעקפו את החוק

בעקבות רפורמת הטלוויזיה הדיגיטלית, מנסות HOT ו-yes למנוע נטישה של מנויים בתום תקופת ההתחייבות ■ לאור זאת, עו"ד יצחק קמחי מזהיר את HOT ו-yes לבל ינסו לעקוף את החוק האוסר חידוש אוטומטי לעסקה קצובה

‎‎יעל גאוני‏ 05.07.2009

חשד: תחנות הדלק גורפות מיליוני שקלים על גב הצרכנים

מבדיקת המועצה לצרכנות עולה כי למרות ההפרש במחיר - אין כל הבדל בין דלק הנמכר כ-95 אוקטן לבין דלק 96 אוקטן ■ סגנית שר התמ"ת, ח"כ אורית נוקד, פנתה בנושא לשר התשתיות, עוזי לנדאו, ולשר התחבורה, ישראל כץ

אורלי פלג-מזרחי 02.07.2009

המשווקים מצאו עוד דרך לעקוף את חוק הספאם - ועוד על חשבון הצרכנים

הממונה על הגנת הצרכן, עו"ד יצחק קמחי, מזהיר: חברות שונות מחייגות לצרכנים ומנתקות, כדי שאלה יחזירו צלצול על חשבונם; כך הצרכן עצמו מבקש שיציעו לו מוצרים - וגם משלם עבור הפרסומת

‎‎אפרת אהרוני‏ 22.02.2009

הממונה על הגנת הצרכן: "לא עובר שבוע בלי תלונה על מחיר של 99 אגורות"

בעוד שהצרכנים כבר מזמן אינם יכולים לשלם במטבעות של אגורה ו-5 אגורות, שכן אלה יצאו מהמחזור - בחנויות עדיין ממשיכים לנקוב במחירים לא עגולים, ולא פעם מעגלים את הסכום לרעת הלקוח

אפרת אהרוני 02.12.2008

הזמנתם נופש באינטרנט? אפילו אם תשלום אחד כבר ירד - לא בטוח ששריינו לכם מקום

מתלונות שהגיעו לידי "גלובס" עולה מכנה משותף ל"מאוכזבי" מוצרי התיירות באינטרנט: הלקוח מבצע הזמנה, מזין פרטי אשראי - וכעבור זמן מה, בשיחת טלפון, מגלה שהמחיר לא רלוונטי, שהמלון מלא או שמועד הטיסה השתנה

מיכל רז-חיימוביץ'‏ 10.11.2008

ביטלתם עסקה? הביטול ייכנס לתוקף תוך 3 ימי עסקים

כך קובע תיקון 23 לחוק הגנת הצרכן שייכנס לתוקף השבוע ; הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, עו"ד יצחק קמחי: התיקון ימנע טרטור הצרכנים המתקשים להתנתק משירותים מתמשכים

יוסי ניסן 07.10.2008

   1   

   נמצאו 16 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1