כנס MAD 2024

כתבות אחרונות

 
אלה קינן בשיחה עם איתן שוורץ, ויקי דיין, ואופיר דיין / צילום: כדיה לוי

"צריך להשקיע במלחמה על התודעה לפחות כמו בכיפת ברזל"

בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, התכנסו דיפלומטים, אנשי שיווק והסברה אזרחית, כדי לדון במאמץ ההשפעה הישראלי על דעת הקהל העולמית • יקי דיין, לשעבר קונסול ישראל בלוס אנג'לס: "כל אחד יכול להחזיק משרד הסברה ולעשות הסברה יותר אפקטיבית מהמדינה"

עידן ארץ 14.07.2024
סיכת החטופים שעיצב שאול כהן / צילום: תמר מצפי

כך הפכה הסיכה הצהובה לסמל המאבק למען השבת החטופים

שאול כהן, אמן המיניאטורות ומעצב הסיכה הצהובה, ופז גלינסקי, יזמית תרבות ומתנדבת במטה משפחות החטופים, דיברו בכנס MAD HEAD של גלובס על סיפורה של הסיכה, שעוצבה לגמרי במקרה למען השבת החטופים והפכה לסמל המאבק • כהן: "בתמימותי עיצבתי סיכה אחת שהפכה לכדור שלג. זה הפתיע אותי"

סתיו ליבנה 14.07.2024
רעות כהן ואורי פרל בשיחה עם עדי יופה בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

"במקום לייצר קריאייטיב אחד ביום, עם AI אפשר לייצר 200 ביום"

בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, בהנחיית העתידנית עדי יופה, שוחחו רעות כהן, מנהלת השיווק של טיקטוק, ואורי פרל, Head of Marketing של פאפאיה, על השינויים שחלו בהתנהגות הצרכנים בעידן הבינה המלאכותית • כהן: "מחפשים לתת ערך שהוא לא רק בידורי, אלא בתחושת ההתפתחות ופתרון הבעיות" • פרל: "בעולם שלנו, אם לא מייצרים אמינות, מייצרים בעיה גם לך וגם לצרכן"

עידן ארץ 14.07.2024
אורי פרל, מנהל השיווק של פאפאיה, בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

אורי פרל, פאפאיה: "לקראת סוף השנה ניכנס לשוק הבריטי"

אורי פרל, Head of Marketing של פאפאיה, חשף בכנס MAD HEAD של גלובס כי החברה מתכוננת להיכנס לשוק הבריטי בקרוב ובנוסף התייחס גם לסודות ההצלחה של קמפיינים • "ראינו שחברות שמתמקדות בקמפיינים מבוססי רגש, זה בסוף מתורגם גם להצלחה פיננסית" • עוד אמר כי "בתפיסה שלנו, צריכים לנצח בטווח הארוך. אם רוצים לנצח בטווח הארוך, צריך לייצר קשר רגשי למותג"

מיטל וייזברג 14.07.2024
רעות כהן, טיקטוק / צילום: כדיה לוי

"סרטונים של 10 שניות בטיקטוק הם האפקטיביים ביותר ליצירת זכירות"

בכנס MAD HEAD של גלובס הסבירה רעות כהן, מנהלת מערך השיווק של טיקטוק, מדוע פורמט הווידאו הקצר הוא האפקטיבי ביותר בהעברת מסרים והנעה לרכישה בפועל • "בעולם שלנו, תשומת-הלב הצרכנית היא מצרך נדיר וחמקמק. התוכן, לעומת זאת, הוא אינסופי"

עידן ארץ 14.07.2024
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה, בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

מאמן מכבי חיפה: "היום מסתכלים עליי כמנהיג, אבל זה לא משהו שתכננתי"

במהלך כנס MAD HEAD של גלובס, ברק בכר, מאמן מכבי חיפה, סיפר על הדרך להפוך לקבוצה מנצחת ועל שימור ההצלחה • "כדי להגיע להישגים צריך לפתח מנהיגות בשחקנים, וכך להפוך אוסף שחקנים לקבוצה שעובדת ביחד" • וגם: איך הופכים לשגרירי הסברה בליגת האלופות כשהכדורים שורקים על ישראל

סתיו ליבנה 14.07.2024
יגאל ברקת ונדב חנין בשיחה עם ערן גפן בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

כבר לא רק פרסומות וסלבס: איך נראה תפקיד סמנכ"ל השיווק בעולם החדש ובמלחמה

בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, בהנחיית ערן גפן, שוחחו יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, ונדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על, על מקומם של אנשי השיווק בארגונים כיום • חנין: "שיווק אינו רק פרסום, זה נמצא בכל צומת קריטית שחברה נמצאת בו"

שירה ספיר 14.07.2024
נדב חנין, סמנכ''ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

"ב-7 באוקטובר אל על נכנסה לממ"ד כחברה פרטית, אבל יצאה ממנו כחברה לאומית"

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק, הדיגיטל והתקשורת של אל על, סיפר בכנס MAD HEAD של גלובס כי "כשהתחילה המלחמה התחלנו לעבוד בנוהל חירום, הקמנו חמ"ל וקיבלנו 60 אלף שיחות ביום" • לדבריו, "אנחנו מבינים היום שלהיות ישראלי שמייצג את ישראל בחו"ל זה לא רק להיות אינדיבידואל, זה בעצם ישראל נגד העולם"

מיטל וייזברג 14.07.2024
יגאל ברקת, סמנכ''ל השיווק של בנק הפועלים, בכנס MAD HEAD / צילום: תמר מצפי

סמנכ"ל השיווק בבנק הפועלים: "בזמן מלחמה, מותג צריך להניח את כל השיקולים שלו בצד"

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, סיפר בכנס MAD HEAD של גלובס על הפעילות החברתית של הבנק בעקבות ה-7 באוקטובר ועל הגישה שנקט צוות השיווק שלו בצל האירועים • "האסטרטגיה הייתה שאין אסטרטגיה. רק טקטיקה, שבכל בוקר אמרה - 'מה אנחנו עושים למען החברה?'"

שירה ספיר 14.07.2024
אלונה בר און, מו''ל גלובס, בכנס MAD HEAD של גלובס / צילום: כדיה לוי

בר און: "כמות המותגים שה-BDS החרימו עלתה על גדותיה, ואז הם שינו אסטרטגיה"

בפתח כנס MAD HEAD של גלובס, התייחסה מו"לית גלובס, אלונה בר און, לארגון ה-BDS ולאסטרטגיית החרמות שהוא מוביל על מותגים עם קשר לישראל • "מחקרים מראים על ירידה ברצון של הצרכנים בזיהוי חברתי פוליטי של מותגים"

סתיו ליבנה 14.07.2024
באי הכנס / צילום: תמר מצפי

השיעור של כנס MAD על ניהול מותגים בצל המלחמה

בכירי ובכירות תעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל הגיעו לסטוקו בתל אביב, ליום למידה והשראה על ניהול מותגים בזמן מלחמה במסגרת כנס HEAD MAD של גלובס

שירות גלובס 11.07.2024

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1