המועמדות של משרד הפרסום הישראלי היא עבור העבודה "people not symbols" שיצר עבור עמותת נגישות ישראל
משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
עמי אלוש, כיום מספר 2 במשרד, עמד מאחורי השקת המותג בישראל בעת שטופל במקאן
תקציב הפרסום של עזריאלי, שהיקפו מעל 10 מיליון שקל, נחשב לתקציב עוגן בפובליסיס ■ לדברי בכירים, הדבר מבשר על צמצום עתידי של משרדי פובליסיס מארבעה לשלושה
בקבוצת פובליסיס נמנעו אמנם עד עתה ממיזוג ליאו ברנט ופובליסיס ישראל, אך פרישתו של מלמוד עשויה לזרז את מה שנחשב בשוק לתוכנית מגירה
אלוש, מהבולטים בדור הצעיר של הקריאייטיב דיגיטל, מכהן היום כסמנכ"ל דיגיטל במקאן ת"א
תקציבי טיב טעם ועדן טבע מרקט, שהצטמקו בשנה האחרונה כמו יתר תקציבי הרשתות הקמעונאיות, ייצאו למכרז בשבועות הקרובים
אדם פולצ'ק ימונה למנכ"ל ליאו ברנט ■ גיא קלנר ימונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת פובילסיס
התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, נוהל בשנים האחרונות בדרורי-ארועטי-ברמן
לאחר שנתיים של הדממת מנועים כמעט מוחלטת, נרשמת התעוררות בפרסום של בתי ההשקעות
משרדי הפרסום ענבר מרחב ופרסום אברהם, שלקחו חלק בשלב הראשון במכרז, נותרו מחוץ להתמודדות
התקציב הועבר מבורודה-קפלן לליאו ברנט, שמטפל גם ברשת טיב טעם ■ הרשת תעלה בימים הקרובים קמפיין תחת הסיסמה: "עדן טבע מרקט - מלא מלא בריאות"
המהלך נועד בין היתר להבטיח את ניהול תקציבי הפרסום של קבוצת א.ל.מ במשרד הפרסום ליאו ברנט ■ מנכ"ל ליאו ברנט, גיא קלנר: "כיף לפרגן ללקוחות"
היקף התקציב: 6 מיליון שקל בשנה ■ הפרסומות של אספרסו קלאב עלו בעבר לכותרות כשעשו שימוש בכפיל של ג'ורג' קלוני
התקציב של חברת מכשירי השמיעה, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום "הביילינים"
5 המלצות אישיותפייבראימי עירוןאלימות במשפחהמינוי בכיריםמשרדי פרסוםעמי אלושפובליסיס גרופפייבוקסתקציב פרסום