יורם באומן, יו"ר קבוצת פובליסיס האחראי גם על ליאו ברנט, ויריב אברהם, מבעלי פרסום אברהם, יובילו שוב את קמפיין מפלגת יש עתיד
התקציב טופל עד כה ע"י ליאו ברנט ■ בנק אוצר החייל מבקש לרענן גישה אסטרטגית חדשה-ישנה, שלפיה קהל היעד המרכזי שלו הם אנשי כוחות הביטחון
טנקוס, לשעבר בכיר בגיתם BBDO, אמור לשמש כסמנכ"ל במשרד הפרסום ליאו ברנט, אך בעתיד צפוי לקבל משרה בכירה יותר
קריירה ארוכה במשרדי הפרסום של תל-אביב הכינה את הקרקע לשינוי הגדול שעברה הדר גור אריה, כיום מנכ"לית מקאן וואלי ■ "המשחק השתנה. אני לא מכוונת רק לשורת הרווח"
גיא קלנר מסיים שנה ראשונה בתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, ולאחר שהשלים בהצלחה את המיזוג עם רגב-קויצקי הוא מתפנה לסמן את היעדים הבאים ■ מה לגבי העתיד שלו? "אני לא צריך לצאת לפנסיה מענף הפרסום"
היקף התקציב יעמוד על כ-3 מיליון שקל ■ הקמפיין הקרוב יעלה תחת סיסמה חדשה: "יכין - בעיניים עצומות"
גייס בכירים בשוק הדיגיטל לניהול המחלקה ■ רשם במחצית 2013 גידול של 74%
משרד הפרסום ליאו ברנט נמנה עם קבוצת פובליסיס, שבה יורם באומן משמש כיו"ר ■ באומן הוא גם בעל מניות קטן במבשלת הבירה
לשם הולך עולם הפרסום. ולראיה - קמפיין קוקה-קולה שזכה בקאן
העברת התקציב היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל, במסגרתו אמורים שני המותגים להתכנס תחת המותג ביג בוקס
התקציב, בהיקף כ-750 אלף דולר, עובר עקב מינויו של גיא קלנר למנכ"ל המשרד
קלנור שימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ■ ליאו ברנט הוא שמו החדש של משרד הפרסום רגב-קויצקי שנמצא בבעלות קבוצת פובליסיס
מדובר בתקציבי פרסום בהיקף כולל של כ-15 מיליון שקל, שעוברים מגלר-נסיס (פובליסיס ישראל): נתח מ-P&G, סמסונג ומותגי הסיגריות של פיליפ מוריס
אם העסקה תצא לפועל, היא תבוצע מול יורם באומן לאחר שירכוש את חלקם של השותפים האחרים במשרד ■ רגב-קויצקי שבשליטת באומן יהפוך לליאו ברנט
נציגות החברה בישראל עוסקת בטיפול בסמסונג כמותג מטריה ■ התקציב עבר מברוקנר-נטע
רוב לקוחות אריאלי יעברו לטיפול בגלר-נסיס, ולקוחות עם ניגודי אינטרסים יטופלו במחלקה נפרדת בשם "ליאו ברנט" ■ גלר: "עם הקמת פובליסיס ישראל ימשיכו שני המשרדים לפעול תחת המותגים פובליסיס וליאו ברנט"
5 המלצות אישיותפייבראימי עירוןאלימות במשפחהמינוי בכיריםמשרדי פרסוםעמי אלושפובליסיס גרופפייבוקסתקציב פרסום