למרות ניסיונות כושלים בעבר ועל אף נתונים לפיהם רק 1% ממשקי-הבית בישראל רוכשים מזון באינטרנט - ברבוע כחול צופים כי ב-3 השנים הקרובות יגיעו המכירות באינטרנט לכ-120 מיליון שקל בשנה
מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
המיקומים הראשונים ייבחרו לפי מיקומי הסניפים של רשת המשביר לצרכן כדי להתבסס על קונים המשתייכים למועדון הלקוחות 365 ■ המודל המתגבש: הניהול השוטף והתפעול יימסר לאחת מרשתות המזון הגדולות
אחרי ששופרסל הודיעה אתמול כי תעבור לסדרנות עצמית - הספקים נערכים לקרב ■ רוזנהויז: "המדפים שייכים לרשת; פסטה שופרסל לא שונה מפסטה אסם" ■ הרשת תשקיע 30 מיליון שקל בסניפי שופרסל אקספרס
הדברים נאמרו בעקבות דרישת אסם להסיר קמפיין של מגה המקדם את המותג הפרטי ■ הרשות השנייה דחתה את בקשת אסם להוריד את הקמפיין
המשרד הישראלי זכה בקטגוריית המזון לצד משרד המיתוג הבריטי "טקסי סטודיו", וזאת בגין עבודתו במיתוג חבילות המזון של "מגה"
מידרוג נתנה היום לחברת רבוע כחול נדל"ן דירוג ראשוני של "A1" לסדרות האג"ח שלה שבמחזור (א'-ב'), וכן לסדרות חדשות של אג"ח בסך של עד 300 מיליון שקל אותן מתכוונת החברה להנפיק
על רקע קרבות המחיר בין רשתות השיווק - גרשון וייסמן, סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול, מדבר על שופרסל, רמי לוי והיחסים עם הספקים ■ "אם היינו נכנסים קודם ל-heavy discount, הפער עם שופרסל לא היה כל-כך גדול"
ראש השנה הציב השבוע את רשתות השיווק בראש טבלת המותגים המושקעים - 4 מתוך 5 המקומות הראשונים ■ בזק מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-96 אלף דולר
הסל הזול השנה נמצא אצל רמי לוי ומשקף ירידה של 13% לעומת הסל בשנה שעברה ■ גם במגה בול ובשופרסל דיל ירדו המחירים ■ חצי חינם היא היקרה בהשוואה, ובמחיריה לא חל שינוי ■ הפער בין הסל היקר לזול: 30%
לירידה בהכנסות ברבעון השני, שהסתכמו ב-1.84 מיליארד שקל, "תרמו" גם המיתון במשק ועיתוי חג הפסח השנה ■ הרווח הנקי נפל ב-53% בשל עלייה במסים על ההכנסה והירידה ברווח התפעולי
סוני אריקסון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר
על-פי סקר של מכון שילוב Millward Brown שנערך עבור "גלובס", רמי לוי היא הרשת הפופולרית ביותר באזור ירושלים, ואילו שופרסל היא הרשת הפופולרית ביותר בצפון ובדרום
לפי סקר גיאוקרטוגרפיה, שופרסל נהנית מהנאמנות הגבוהה ביותר (76%) מבין רשתות השיווק ■ אחריה בפער קטן: מגה (75%) וחצי חינם (74%) ■ הנאמנות הנמוכה יותר נרשמה לטיב טעם (59%)
Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני
בסקר, שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", רשת מגה הסתפקה בציון הנמוך ביותר בין הרשתות הפרטיות - מיסטר זול מובילה וטיב טעם מדורגת הכי נמוך רמי לוי מוביל בשביעות-הרצון מרמת המחירים
אלקטרה מוצרי צריכהדור אלוןהפניקסיינות ביתןנחום ביתןקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסל