(עדכון) - בין המוצרים שיוזלו במגה: לחם, חלב, אשל, גיל, שמנת חמוצה, חמאה, גבינה צהובה וביצים ■ יוזמי חרם הקוטג' קוראים לציבור לא לקנות קוטג' וגבינה לבנה ביותר מ-5 שקלים
שופרסל במבצע של 2 גביעי קוטג' ב-10 שקלים "עד להודעה חדשה" ■ מגה מוכרת ב-5.49 שקלים לגביע, ורמי לוי גובה 4.9 שקלים על קוטג' של שטראוס
ההתנצלות של עפרה שטראוס לא מרשימה את הציבור: ברשת כמעט חינם מדווחים על ירידה של 40% במכירות הקוטג' והגבינה של שטראוס ■ במגה מדווחים על נפילה של 30% במכירות
מגה מאיימת על יצרניות החלב: אם לא יענו לדרישה להוריד מחירים, הרשת תשקול להפסיק לרכוש מוצרים ■ זאב וורמברנד, מנכ"ל מגה: "אי אפשר להמשיך ולתת לציבור הצרכנים לשלם את המחיר"
ברשת סבורים כי המותג הפרטי ינגוס נתחי שוק מגלידות שטראוס ונסטלה וכן ממותגי פרימיום
גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין רשתות השיווק, הפרסומת של שופרסל זכורה יותר מזו של מגה
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל
מגה בול ושופרסל דיל מתרכזים בקרבות המחיר לקראת פסח. האם זו האסטרטגיה הנכונה?
בנוסף, הוט תתרום עבור כל לקוח טריפל חדש 100 שקל לעמותת "חום" המסייעת לילדים מתחת לקו העוני ■ מחיר המנוי בהצטרפות למבצע: 329-342 שקל, בהתאם לחבילה הנבחרת
הרשת גם תשקיע 12 מיליון שקל בשדרוג מעדניות הבשר ומחלקות החלב ב-120 סניפי מגה בעיר
בדיקת "גלובס" מגלה כי בתוך שנתיים חלה התייקרות של יותר מ-10% כמעט בכל המוצרים בסל הצריכה ■ מוצרי המזון הבסיסיים עלו ב-60% ■ עיקר העלייה - בשנה האחרונה
מנכ"ל תנובה, אריק שור: "בכל מקום שרמי לוי פותח חנות, הוא עוצר את העיר" ■ בעל השליטה במשביר לצרכן, רמי שביט: "להחיל ארנונה גבוהה יותר על העסקים הפועלים בשבת"
רשת מגה של רבוע כחול הפסיקה לאחרונה את הפרסום בערוץ 10 עקב סיקור אוהד מדי לטענתה לרמי לוי ■ ערוץ 10: "לתחקיר שישודר בתוכנית 'המקור' אין קשר לחרם שהיה או לא היה"
כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", רבוע כחול הורידה מערוץ 10 קמפיינים של מגה - כיוון שלטענתה היה בערוץ סיקור יתר של רמי לוי, בעלי הרשת המתחרה
עפ"י הערכות, במגה טוענים כי בערוץ 10 ניתנה במה רחבה מדי לרמי לוי, בעלי הרשת המתחרה
שופרסל השקיעה 10 מיליון שקל ■ רבוע כחול השקיעה 8 מיליון שקל ■ לעומתן, רמי לוי השקיע 1.8 מיליון שקל במימון המבצע בו נמכרו דבש, תפוחי עץ וק"ג עוף בשקל אחד
אלקטרה מוצרי צריכהדור אלוןהפניקסיינות ביתןנחום ביתןקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסל