החברה רשמה עלייה של 6.4% בהכנסות ל-7.4 מיליארד שקל הרווח התפעולי ב-2008 ירד ב-6.9% ל-281.8 מיליון שקל, כששיעור הרווח התפעולי ירד ל-3.8% לעומת 4.3% בשנה שעברה
המותג מגה מתחזק עקב השקת מגה בול מגה בעיר עוקף את שופרסל שלי בזירה החרדית "יש" נהנית מהחרם על שפע שוק עוד מתחזקים: שופרסל ביג, רמי לוי ויינות ביתן חצי חינם וטיב טעם נחלשות
פרטנר הופך לספק תוכן ועושה השבוע דאבל בשתי טבלאות הפרסום HOT מחדשת את ערוץ 3 ומתמקמת במקום הרביעי
הנכסים שאמורים לעבור לרבוע נדל"ן מוערכים בכ-500-400 מיליון שקל ותמורתם תשלם רבוע כחול לרבוע נדל"ן דמי שכירות
במסגרת ההשקה של רשת ה"הבי דיסקאונט" החדשה השיקה רבוע כחול גם מותג פרטי חדש תחת השם מגה
כך עולה מהשוואת מחירים בין 8 רשתות - רמי לוי, ממן, יש, מגה, שופרסל דיל, יינות ביתן, חצי חינם וטיב טעם - שבוצעה ע"י חברת "פרייסל" עבור "גלובס" בחלק לא מבוטל מהמוצרים גם חצי חינם נשארת מאחור
השוואת סלי צריכה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה התייקרות בכל 4 הרשתות שנבדקו - מגה, שופרסל דיל, רמי לוי וחצי חינם העלייה החדה ביותר - 16.5% - נרשמה בשופרסל דיל, והנמוכה ביותר - 7.7% - במגה
הירידה נרשמה מתחילת נובמבר רשתות השיווק פתחו במבצעי מכירות אגרסיביים בעלי רשת אופנה: "אם המצב יימשך, לכמה מהרשתות ייגמר האוויר"
המודעות להפחתת השימוש בשקיות ניילון אמנם עלתה, אך רק רבע מהלקוחות רוכשים את השקיות הבד הירוקות בסופרמרקטים - בין אם בשל מחירן שנע סביב 4 שקלים לשקית, ובין אם משום ששקיות הניילון מחולקות חינם
דעתם של קברניטי עולם הפרסום, השיווק והיחצנות של הסופרמרקטים השתבשה
בכוונת החברה להשיק גם מותג פרטי בשם "מגה בול", שיישווק בתת-הרשת החדשה כזכור, רבוע כחול הודיעה השבוע כי תשקיע 30 מיליון שקל ברשת הארד דיסקאונט חדשה, שתחליף חלק גדול מסניפי שפע שוק ומגה
תת-הרשת החדשה תחליף חלק גדול מסניפי שפע שוק ומגה תמנה לכל היותר 36-38 סניפים, ותהווה כשליש מכלל השטח המסחרי של רבוע כחול
מותגי הסלולר סלקום ונוקיה מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט
גם מגה וסופרפארם בולטות השבוע עם שלל מבצעים לחגים סלקום מובילה את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע "זמן is money"
אלקטרה מוצרי צריכהדור אלוןהפניקסיינות ביתןנחום ביתןקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסל