מגה

כתבות אחרונות

 

המיתון והתחרות מכים את רבוע כחול: שחיקה של 59% ברווח התפעולי ששיעורו ירד ל-1.9%

החברה רשמה עלייה של 6.4% בהכנסות ל-7.4 מיליארד שקל ; הרווח התפעולי ב-2008 ירד ב-6.9% ל-281.8 מיליון שקל, כששיעור הרווח התפעולי ירד ל-3.8% לעומת 4.3% בשנה שעברה

שרון ביידר 23.03.2009

דירוג המותגים השנתי - רשתות שיווק: מגה מאבד את המקום הראשון לטובת שופרסל דיל

המותג מגה מתחזק עקב השקת מגה בול ; מגה בעיר עוקף את שופרסל שלי ; בזירה החרדית "יש" נהנית מהחרם על שפע שוק ; עוד מתחזקים: שופרסל ביג, רמי לוי ויינות ביתן ; חצי חינם וטיב טעם נחלשות

אילנית חיות 11.03.2009

המותגים המושקעים בפרסום השבוע: מגה בול באופליין, סלקום באונליין

פרטנר הופך לספק תוכן ועושה השבוע דאבל בשתי טבלאות הפרסום ; HOT מחדשת את ערוץ 3 ומתמקמת במקום הרביעי

נתי יעקובי‏ 01.01.2009

ארגון מחדש ברשת הרבוע הכחול: נכסי הנדל"ן יעברו לרבוע כחול נדל"ן, פעילות הקמעונאות ברבוע נכסים

הנכסים שאמורים לעבור לרבוע נדל"ן מוערכים בכ-500-400 מיליון שקל ותמורתם תשלם רבוע כחול לרבוע נדל"ן דמי שכירות

שרון ביידר 30.12.2008

רבוע כחול משיקה רשמית את מגה בול

במסגרת ההשקה של רשת ה"הבי דיסקאונט" החדשה השיקה רבוע כחול גם מותג פרטי חדש תחת השם מגה

אילנית חיות 23.12.2008

בדיקת "גלובס": העוף והבשר אצל רמי לוי זולים בעשרות אחוזים בהשוואה למתחרות

כך עולה מהשוואת מחירים בין 8 רשתות - רמי לוי, ממן, יש, מגה, שופרסל דיל, יינות ביתן, חצי חינם וטיב טעם - שבוצעה ע"י חברת "פרייסל" עבור "גלובס" ; בחלק לא מבוטל מהמוצרים גם חצי חינם נשארת מאחור

מיכל רז-חיימוביץ' 18.12.2008

למרות ההכרזות על הוזלות: סל הקניות ברשתות המזון התייקר ב-10% בשנה האחרונה

השוואת סלי צריכה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה התייקרות בכל 4 הרשתות שנבדקו - מגה, שופרסל דיל, רמי לוי וחצי חינם ; העלייה החדה ביותר - 16.5% - נרשמה בשופרסל דיל, והנמוכה ביותר - 7.7% - במגה

מיכל רז-חיימוביץ' 01.12.2008

ירידה של 3%-6% במכירות לרשתות השיווק ושל 10% בפדיון רשתות האופנה

הירידה נרשמה מתחילת נובמבר ; רשתות השיווק פתחו במבצעי מכירות אגרסיביים ; בעלי רשת אופנה: "אם המצב יימשך, לכמה מהרשתות ייגמר האוויר"

אילנית חיות 20.11.2008

סקר "מותגים" עבור "גלובס": רק 25% מהלקוחות רכשו שקיות ירוקות בסופרמרקטים

המודעות להפחתת השימוש בשקיות ניילון אמנם עלתה, אך רק רבע מהלקוחות רוכשים את השקיות הבד הירוקות בסופרמרקטים - בין אם בשל מחירן שנע סביב 4 שקלים לשקית, ובין אם משום ששקיות הניילון מחולקות חינם

אפרת אהרוני 03.11.2008

מגה בול והבילבול

דעתם של קברניטי עולם הפרסום, השיווק והיחצנות של הסופרמרקטים השתבשה

רועי גולדנברג 02.11.2008

תת-הרשת החדשה של רבוע כחול תיקרא "מגה בול"

בכוונת החברה להשיק גם מותג פרטי בשם "מגה בול", שיישווק בתת-הרשת החדשה ; כזכור, רבוע כחול הודיעה השבוע כי תשקיע 30 מיליון שקל ברשת הארד דיסקאונט חדשה, שתחליף חלק גדול מסניפי שפע שוק ומגה

אילנית חיות ושירות גלובס 28.10.2008

רבוע כחול תשקיע 30 מיליון שקל ברשת הארד דיסקאונט חדשה

תת-הרשת החדשה תחליף חלק גדול מסניפי שפע שוק ומגה ; תמנה לכל היותר 36-38 סניפים, ותהווה כשליש מכלל השטח המסחרי של רבוע כחול

אילנית חיות 25.10.2008

לקראת החגים: מגה, סופר-פארם וקסטרו - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

מותגי הסלולר סלקום ונוקיה מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 25.09.2008

שופרסל ובזק - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

גם מגה וסופרפארם בולטות השבוע עם שלל מבצעים לחגים ; סלקום מובילה את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע "זמן is money"

נתי יעקובי 18.09.2008

   272829303132333435363738394041   

   נמצאו 654 כתבות   |   עמוד 41 מתוך 41