מבטיחה מחירים זולים בעשרות אחוזים ממחירי הגבינות בשוק ■ מנכ"ל מגה, זאב וורמברנד, סבור כי היבוא יביא בסופו של דבר להורדת מחירים מצד יצרניות החלב הישראליות
ספרו של רם אורן "סודות גלויים" יצא לאחרונה ■ אורן מסביר מדוע הוצאתו ברשת "מגה" היא דווקא אקט של מחאה
בענף הקמעונאות מעריכים כי בעוד עשור נפסיק לבצע קניות באופן פיזי בסופר ■ עד אז, בשלהי 2011, לרוב רשתות המזון אין אתרי אינטרנט שאפשר דרכם לבצע קניות ■ למה זה כך?
רשתות המזון, באופן מפתיע, לא נכנסו השבוע לחמישייה הפותחת בטבלת המותגים המושקעים
דוח ביניים של הוועדה לבחינת שוק המזון: להגביל את צמיחת רשתות השיווק הגדולות כדי להגביר את התחרותיות ■ בנוסף, הוועדה שוקלת לבטל העסקת סדרנים ע"י היצרנים
צים, מבעלי השליטה ברשת כמעט חינם, מגיב להסדר של שופרסל עם הסטודנטים: "שופרסל ומגה מנסות את כל הגימיקים האפשריים - הן מפרסמות שהן מוכרות בזול, כשהן לא מוכרות בזול"
לאחר שכופפו את שופרסל, הסטודנטים קיבלו תיאבון ומסמנים את היעד הבא: יצרניות המזון ■ חלק מהיצרניות כבר נערכות לחרם, ולפחות אחת מהן פנתה לסטודנטים בניסיון להגיע להסדר
מגה תרכוש את מרבית הסניפים כחלק ממחידוד המאבק מול שופרסל ■ מנכ"ל קו-אופ ישראל, רמי מנדל: "הבנתי שעלינו להתרכז בליבת העסקים המוכחת שלנו - בסניפים השכונתיים"
שופרסל ומגה הודיעו על הוזלה של עשרות מוצרים ב-20% בעקבות איום החרם של הסטודנטים - אך לתקופה מוגבלת ■ מארגני חרם הקוטג' מכריזים על חרם על שופרסל ומגה עד אחרי החגים: "לא קונים אותנו ב-30 מוצרים" ■ צפו בסרטון: "שופרסל דיל עשו עלינו דיל קרוקודיל"
המוצרים שיוזלו יכללו לחם, מוצרי חלב, ביצים, פסטה וקטניות, אריזות קורנפלקס ודגנים, חטיפים לילדים, מוצרי מזון קפואים, שימורים, מוצרי אפייה ומוצרי ניקיון
המבצע, שתקף בסניפים מסוימים, אינו מגביל את שווי הסל ונערך כל מוצ"ש עד להודעה חדשה
סניפי "מגה" יוסבו לפורמטים של "מגה בעיר" או "מגה בול", ואילו תת-הרשת למגזר החרדי "שפע שוק" תשנה את שמה ל"זול בשפע" ■ שינוי הפורמט החרדי יעשה בהשקעה של 4 מיליון שקל
בסופר-פארם חיתולי "פמפרס פרימיום" נמכרים ב-40 שקל ■ חיתולי "בייביסיטר" נמכרים ברמי לוי ב-36 שקל ■ בניו-פארם מוצעות 4 חבילות חיתולי "ליטופים פרימיום" ב-100 שקל
מגה תמכור את אריזות האגיס המיובאות מטורקיה גם במגה בעיר ומגה באינטרנט ■ חוגלה קיבמרלי מיהרה להצהיר כי איכות החיתולים המיובאים נחותה מאלה שהיא משווקת
מגה: החיתולים יימכרו בחנויות הרשת במחירים הנמוכים בכ-25% מהמחירים הנהוגים בשוק ■ חוגלה: המוצר המיוצר במפעלי חוגלה בטורקיה הוא בסטנדרט נמוך מזה המקובל בישראל
פסטה של אסם עולה 6 שקלים, ופסטה של מותג פרטי עולה מחצית מהסכום ■ בדיקת "גלובס" באמצעות "פרייסל" מגלה כי הפערים בין המחירים יכולים להגיע גם ל-100% ויותר
אלקטרה מוצרי צריכהדור אלוןהפניקסיינות ביתןנחום ביתןקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסל