רשתות השיווק מחממות מנועים לקראת החגים: מגה בול - במקום הרביעי בטבלה עם השקעה פרסומית של כ-1.4 מיליון שקל
התחרות עם שופרסל מביאה את מגה בול לראש דירוג המותגים המושקעים ■ מקדונלד'ס חוזרת לחמישייה הפותחת
במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים - קמפיין "מרקו" של HOT עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
זאת בשיתוף עם 12 ספקים מובילים, בהם שטראוס, יוניליוור, אסם, תנובה, סנו, טמפו, פריגת, נסטי, חוגלה, הנקל, פרוקטר ושסטוביץ ■ הפעילות תתקיים ב-56 סניפי מגה בול, מגה בעיר ומגה מה-25 ביולי ועד ה-30 לאוגוסט
הציבה בסניפי מגה בול עמדות פרסום עם טלוויזיות תלת-ממד שאינן דורשות משקפיים ייחודיים, המשדרות סרטון לג'ל לכביסה וג'ל למדיח ■ ההשקעה הכספית בפרויקט, שיימשך במהלך יולי-אוגוסט, מוערכת ב-250 אלף שקל
זאת כמענה לרשת עדן טבע מרקט של רבוע כחול ■ בתוך 3 עד 5 חודשים צפויה הרשת להתחיל בפיילוט ולאחר מכן להרחיבו באופן מואץ בסניפי שופרסל ביג ודיל
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
גיאוקרטוגרפיה: הקרב על שבועות מציב בראש הדירוג את דוד וגוליית של ענף החלב ■ הבתים הקריאטיביים של תנובה עדיין הזכורים ביותר, אבל מנשה נוי והשיר "ארץ זבת חלב וחלב" של טרה הם האהובים ביותר
הפער במחיר 200 גרם גבינת עמק של תנובה מגיע בממוצע ל-120% - כך עולה מבדיקת "פרייסל" עבור "גלובס" ■ את המחירים הנמוכים ביותר על רוב הגבינות גובה רמי לוי, ובין שופרסל דיל למגה בול המאבק נשאר צמוד
הרווח התפעולי הסתכם בכ-72.6 מיליון שקל, עלייה של 20.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ הרווח נקי הסתכם בכ-37.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-32.3 מיליון שקל ברבעון המקביל
אחרי האקזיט בעסקת איקאה, שהותיר אותו עם כ-17 מיליון שקל בבנק - הדסי, מנהל קבוצת ברונפמן-פישר בישראל, טוען כי "איקאה צריכה להגיע ל-3 חנויות; אני מעריך כי המחזור שלה יתקרב ל-1.2 מיליארד שקל"
התחרות החריפה על תדמית הרשת הזולה ביותר גוררת את רשתות השיווק להוזלות גדולות לקראת סקרי השוואת המחירים הנערכים לקראת פסח ■ אבל מה קורה אחרי שהסקרים מתפרסמים? פחות משבוע אחרי פרסום הסקר, חלק מהמוצרים מתייקרים בשיעורים אסטרונומיים
בשיא עונת המבצעים ברשתות המזון, קבלו 3 תובנות כדי לעבור את סערת הקניות בשלום
גיאוקרטוגרפיה: הזכירות לקמפיין מגה בול מבוססת על העובדה שהוא התנגח באופן ישיר עם המתחרה שופרסל
הקרב בין שופרסל לרבוע כחול גלש לסרטונים ב-YouTube ■ גורם ברבוע כחול: שופרסל העלתה סרטון אנונימי, ורק אחרי פנייה משפטית הודו באתר כי שופרסל עומדת מאחורי הסרטון ■ גורם בשופרסל: "יש לחץ ברבוע כחול"
חשמל באוויר: אווירת הקניות לפסח מגבירה את הקרבות בשוק החשמל וברשתות השיווק ■ רשת א.ל.מ השקיעה בפרסום השבוע כ-2.1 מיליון שקל ■ שופרסל השקיעה השבוע כ-2 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.5 מיליון
COST 365המרכז למחקרים צרכנייםמיכל רז-חיימוביץ'רמי לוישופרסל