מדד הפרסומות של יו-טיוב

כתבות אחרונות

 
יונדאי ברוכים הבאים לעתיד / גליקמן שמיר סמסונוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בינואר: מותג הרכב יונדאי בראש

לרוב הפרסומות במדד יו-טיוב החודש יש ארטילריה של פרסום רחב בטלוויזיה וקמפיינים משלימים וסגמנטליים בעלי מסרים מותאמים בדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2017
מתוך קמפיין פיוז טי ביוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בדצמבר: פיוז טי בראש

מדד דצמבר כולו כולל סרטונים שונים לאותו קמפיין - מפעלולי איפור בפרסומת למותג פיוז טי, דרך סרטון משותף של גידי גוב ותום יער לבזק ועד זינה המאמנת הקשוחה להוט בגילומו של שלום מיכאלשווילי

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2017
סודה סטרים / צילום: יוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בנובמבר: סודהסטרים בראש

הפרסומת לסודהסטרים של אלנבי זכתה ל-2 מיליון צפיות ב-4 ימים בעזרת שחקני "משחקי הכס" ■ מאזדה עשתה מהלך דיגיטלי עם באומן-בר-ריבנאי בכיכובו של הסטיג מ"טופ גיר", שזכה להערכה עולמית

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016
קפה עלית  / מתוך יוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב באוקטובר: עלית ופרטנר בראש

עלית ופרטנר יצרו סדרות תוכן ייעודיות לקהל היעד, ושוקולד פרה חושף את "מאחורי הקלעים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2016
קמפיין מילקי / מתוך יוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בספטמבר: מילקי ורועי כפרי בראש

הקמפיין של מילקי אמנם נתמך בטלוויזיה, אך זכה לנתוני צפייה אורגניים גבוהים - 28% לסרטון הראשון ■ כך גם המהלך של עלית, שהשיקה תוכנית ראיונות ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2016
קמפיין הוט בן אל תבורי וסטטיק / יוטיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב ביולי: שיא להוט בזכות סטטיק ובן אל תבורי

המהלך כולו זכה ל-17% שיתופים של צופים בחודש יולי ■ כוכבים אחרים שהשתתפו בקמפיינים במדד: ליאת הר-לב, נועה פילטר, יובל סמו ו-Google Street View

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2016

מדד הפרסומות של יו-טיוב ביוני: התעוזה של שטראוס משתלמת

מדד יו-טיוב לחודש יוני: שטראוס כובשת את שלושת המקומות הראשונים, המהלך של סופר-פארם עם הביוטריות זוכה להצלחה, ומזכירתו של שוקה שוברת גם את האינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2016
 לאומי דיגיטל / youtube

מדד הפרסומות של יו-טיוב במאי: הצ'ק הדיגיטלי של לאומי בראש

למקום השני הגיעה הוט עם פרסומת בכיכובו של שחקן הכדורגל רונלדו, שאף שיתף את הפרסומת בעמוד הפייסבוק שלו ■ הסרטון למפעל הפיס נכנס לדירוג למרות אורכו - מעל 3 דקות

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2016
אסף גרניט / מתוך יו טיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש אפריל: קמפיין פרטנר בראש

ואולם, הקמפיין של פרטנר עם השף אסף גרניט זכה לתגובות סותרות ■ קמפיין קסטרו רשם צפייה ארוכה יחסית, ומותגי הרכב השכילו לנצל את יתרונות הפלטפורמה

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2016
אוראו צ'אלנג' / צילום מסך

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש מארס: קמפיין אוראו צ'אלנג' בראש

הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2016
חדר הבריחה / מתוך youtube

מדד הפרסומות ביו-טיוב לפברואר: פאנטה ו"חדרי הבריחה" בראש

מותג השתייה הקלה בנה משחק ייעודי לקמפיין שבמסגרתו הצופים צריכים לפתור חידות ■ אסי כהן מצליח גם בפרק השני בקמפיין הווידאו לבנק הבינלאומי, למרות האורך יוצא הדופן של הסרטון

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2016
טיפים לנהיגה בחורף / מדד הפרסום החודשי של יוטיוב וגלובס

מדד הפרסומות ביו-טיוב לינואר: מריאנו ו-AIG בראש

במדד הצפייה לחודש ינואר בולט השימוש בסלבס, בתוכן גולשים ובסרטונים קצרצרים המיועדים לרשת בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2016

מדד הפרסומות ביו-טיוב - סיכום 2015: ישראכרט ויובל סמו בראש

זו הייתה השנה שבה הקמפיינים התבססו סופית ברשת כיכבו: פרזנטורים חזקים, פרסומות דוקו ואינטראקציה עם הקהל הצעיר

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2016

מדד הפרסומות ביו-טיוב לנובמבר: מריאנו מזניק את AIG לפסגה

הפרסומת של חברת הביטוח זכתה ל-1.5 מיליון צפיות בנובמבר ■ פרסומת כוכבי הרשת של מילקי במקום השני

רועי גולדנברג 29.12.2015
קמפיין יס / מתוך יו טיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב לאוקטובר: שתי פרסומות של yes במדד

הפריים-טיים של yes השתלט על מדד הפרסומות החודשי של "גלובס" ויו-טיוב, עם הפרסומת האחרונה לממיר המקליט החדש של החברה, שהגיעה למקומות הראשון והשלישי במדד אוקטובר

רועי גולדנברג 23.11.2015

מדד הפרסומות ביו-טיוב לספטמבר: גל גדות וקסטרו בראש

בפסגת מדד הפרסומות ביו-טיוב בחודש ספטמבר ניצב "אתגר המזוודות" של חברת האופנה - עם יותר מ-1.1 מיליון צפיות

רועי גולדנברג 20.10.2015

   12   

   נמצאו 31 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2