אורן יצחקיאן רכש 23 אריזות יוגורט עזים של מחלבות גד במשקל 600 גרם - וגילה כי אף לא אחת מהן מכילה את המשקל המובטח ■ מחלבות גד בתגובה: ייתכן כי נפל כשל נקודתי בשלב הייצור
בין המשקיעים בקבוצה שעתידה להחזיק עד 49% ממניות החברה: ריצ'י הנטר, מנכ"ל שופרסל לשעבר
הרשת תחל להפיץ את המותג הפרטי בחלב בעצמה, במקום באמצעות מחלבות גד
עובדים בסניפים: "לקוחות מגיעים במיוחד ומבקשים את החלב" ■ שופרסל: "נערכים להגדלת ההיקף" ■ מחלבות רמת הגולן, המייצרת עבור הרשת את מוצרי המותג הפרטי: "ההצלחה בלתי רגילה. הצרכנים מגיעים לקנייה חוזרת"
שטחי המדף בשופרסל המיועדים לקטגוריית הגבינות המיוחדות, שבה פעילה מחלבות גד, יוגדלו משמעותית - וזאת על חשבון תנובה, שטראוס וטרה
תשווק בשלב ראשון 3 מוצרי חלב ניגר לשוק המוסדי, אך אינה פוסלת אפשרות להתרחב בהמשך לשוק הקמעונאי
המטרה: לנגוס בגבינות "סימפוניה" של שטראוס ובגבינות "נפוליאון" של תנובה ■ במחצית הראשונה צמחו מכירות גבינות השמנת ב-13.9% ל-67.2 מיליון שקל
עם זאת, נמשך הסכסוך המסחרי בין רשת יינות ביתן לחברת סנו ושוקולד השחר
צרכני שטראוס מרוצים במיוחד מהאיכות, צרכני תנובה מרוצים מהטעם, טרה מובילה בנוחות האריזות, וגד מובילה בשאלת ההרכב התזונתי ■ סקר החברות המובילות של "גלובס" בדק את ענף החלב וגילה אי שביעות-רצון גורפת מהמחירים
במחלבות גד טוענים כי תנובה, שביצעה שינוי באריזות הגבינות שלה, העתיקה את האריזות של מחלבות גד עד כדי הטעיית צרכנים ■ תנובה: יש בידול בין האריזות
שכחנו שהסקסיות של המיתוג לא יכולה לבוא על חשבון האפקטיביות של המיצוב
תנובה עם ירידה של 0.9% במכירות במחצית והיחלשות בנתח השוק מ-15.4% ל-15.1% ■ שטראוס ונטו רושמות התחזקות במחצית הראשונה ■ ספק גדול: "לא זוכר כזה רבעון מזה שנים"
לפני שאתם מסתערים על מקררי הגבינות בסופר לקראת שבועות, כדאי שתעברו במעדנייה ■ מבדיקת "גלובס" עולים פערים של עד 200% במחירי הגבינות הטריות הנמכרות במעדניות בסופר, לעומת מחיריהן באריזת היצרן במקררי הגבינות
לפי נתוני סטורנקסט לאוקטובר, תנובה מתחזקת בגבינות המלוחות - אך ממשיכה להיחלש בקטגוריות החלב הניגר והגבינות הרכות ■ מובילי חרם הקוטג': "שוק החלב שחור מרוב עושק, החברות מסרבות להפנים את דרישת הצרכנים למחירים הוגנים"
תנובה, שטראוס, טרה ומחלבות גד נערכות לשבועות ■ סמנכ"לית שיווק תשלובת החלב בתנובה: "בשבועות, בגלל שזהו בחג חלב, לצרכן יש רצון ונכונות גבוהה להתנסות במוצרים חדשים"
יוצאת במהלך של ארוחות בוקר המבוססות על מוצריה ■ הצדדים ישקיעו בפעילות כמיליון שקל
ארז וולףגלידות פלדמןדיפלומטהעלאת מחיריםיוקר המחיהמינוי בכיריםניר ברקתרמת גןשטראוסתנובה