בימים האחרונים התבשרו המעשנים בישראל כי החל מהחודש הם ישלמו 1-2 שקלים יותר על כל חפיסת סיגריות ■ לפי סקר TRI, חברות הסיגריות יכולות לישון בשקט - לפחות 40% מלקוחותיהן ימשיכו לשלם כרגיל
הזמנה לחתונה הפכה לנטל כלכלי, ולא בכדי ■ סקר TRI עבור "גלובס" מגלה מאילו סכומים נפרדים המוזמנים, שחשים כי עליהם לסייע לכסות את עלויות החתונה, שמטפסות לעתים גם ל-140 אלף שקל לאירוע
עם זאת, רק כמחצית מעידים על שביעות-רצון גבוהה - כך לפי סקר שביצע עבור "גלובס" מכון המחקר TRI ■ תדירות השימוש בשואב עולה ככל שמחירו גבוה יותר, מה שמעיד על הצורך להימנע מקניית מוצרים לא איכותיים
שבועיים אחרי שנוסעי החברות הזרות נתקעו בטורקיה, 56% ממשתתפי סקר TRI עבור "גלובס" מצהירים כי יעדיפו בעתיד לטוס בחברות תעופה ישראליות
סקר TRI עבור "גלובס" מאשר כי הישראלים ממעטים לצאת ולבלות בימים אלה על רקע מבצע "צוק איתן" ■ וגם: עד כמה נרתמים הצרכנים לסייע לעסקים בדרום?
סקר "המראה החברתית" שביצע מכון TRI עבור "גלובס" מגלה ירידה של 12% במספר הישראלים שמקום עבודתם מעורב בפעילות חברתית בקהילה, וירידה דומה בשיעור הישראלים שמייחסים לכך חשיבות
המדד החדש של מגזין "פירמה" ורשת סינמה סיטי, באמצעות חברת המחקר TRI, בוחן מדי חודש את כוחו של הפרסום בקולנוע
כך עולה מסקר שערך מכון TRI מחקרים אסטרטגיים עבור "גלובס" ■ כך תוודאו שזכויותיכם לא נפגעות, ומה אפשר לעשות אם הכספים לא הועברו
סקר "גלובס": הלקוחות מפנימים את רפורמת הסלולר - 35% כבר עברו חברת סלולר או שוקלים לעבור ■ רק חמישית חשים שהם מקבלים תמורה הולמת למחיר
המחאה החברתית לא בולמת את בהלת הקניות לחג: רק 16% מהישראלים יוציאו השנה בפסח פחות מבשנה שעברה - כך לפי סקר מכון המחקר רותם TRI שנערך עבור "גלובס" ■ אלה שכן יקצצו, יצמצמו בעיקר בסעיפי החופשות והמתנות
לפי הצעת חוק של ח"כ רוברט טיבייב (קדימה) בתי עסק יחויבו להציב שילוט במקום בולט עם רשימת המוצרים בפיקוח ומחיריהם ■ סקר עבור "גלובס": כמחצית מהצרכנים כלל לא מכירים אלו מוצרים נמצאים בפיקוח
60% גולשים לחשבון, רובם לצורך בדיקת החשבון, ו-14% נותנים הוראות השקעה
עקב המחאה על יוקר המחיה, אצל הצרכן הישראלי מתגלים שינויים בהרגלי הצריכה: עפ"י סקר של מכון רותם TRI עבור "גלובס", כ-34% רוכשים פחות, ו-60% מחפשים מוצרים זולים יותר
סקרים מוכיחים כי פרסומות לא משפיעות עלינו - אבל את הפרסומאים זה לא מדאיג ■ למה אנחנו נוטים להאמין לגידי גוב, מתי כדאי להצחיק עם אסי כהן, ומה אסור למתג באמצעות בר רפאלי?
בין היתר תתבקש רותם TRI לבצע עבור החינוכית מחקרים בתחומי מיתוג, סגנון חיים, פילוח, הרגלי צפייה והעדפות צפייה
אלמן היה מנכ"ל וממקימי חברת המחקר Effect-TV ■ לפני כן היה מנהל השיווק של סאני
דפנה הראל כפיריגאל בראוןיפית גרינברג (ג. יפית)מדד המותגיםסקרפרסומות