בניכוי ענף הרכב, המכירות עלו ב-0.2% ■ מחירי המוצרים המיובאים עלו ב-0.6% בינואר - פחות מהצפי ■ נתון המלאים העסקיים עלו בדצמבר ב-0.1% - מתחת לצפי
המכירות הקמעונאיות עלו בכ-0.5% בחודש דצמבר - מעל הצפי ■ מדד המחירים ליצרן בדצמבר ירד בכ-0.2% ■ האמפייר-סטייט ירד לרמה שלילית של מינוס 7.8 נקודות בינואר
מגמת הירידה במספר התביעות החדשות לדמי אבטלה נמשכת ■ המכירות הקמעונאיות בחודש אוקטובר עלו ב-0.3% כשהצפי היה לעלייה של 0.4%
מדד המחירים ליצרן של חודש אוקטובר רשם ירידה של 0.2% כשהצפי היה לעלייה של 0.1% ■ המכירות הקמעונאיות ירדו ב-0.3% לעומת צפי לירידה של 0.2%
על פי הערכות מחלקת המסחר של בלומברג, הרכישות הקמעונאיות בארה"ב יצנחו בכ- 0.2%, זאת בהשוואה לצמיחה של 1.1% שהיתה בספטמבר ■ יש להאשים בכך את סנדי
(עדכון) - נתון חודש אוגוסט שונה לעלייה של 1.2% לעומת עלייה של 0.9% בנתון הקודם ■ הקפיצה החדה ביותר חלה במכירות של חנויות המוכרות מכשירי אלקטרוניקה, כנראה עקב השקת האייפון החדש של אפל
הכלכלן גארי שילינג בראיון ל"בלומברג": "נתוני המכירות הקמעונאיות היו שליליים במשך 3 חודשים ברציפות - ב-25 מתוך 27 הפעמים שהנתונים היו כאלה, היה מיתון
מדד המחירים ליצרן נפל ב-1% בחודש מאי, לעומת צפי לירידה של 0.3% בלבד ■ נתון המכירות הקמעונאיות ירד בחודש מאי ב-0.2%, זה החודש השני ברציפות
המכירות בחודש אפריל ירדו ב-2.5% לעומת צפי לירידה של 1.1% ■ גם מדד מנהלי רכש המשוקלל של גוש האירו התפרסם היום והצביע על הירידה החדה ביותר מזה 3 שנים
המכירות הקמעונאיות בארה"ב עלו בחודש אפריל בשיעור של 0.1% ■ מדד המחירים לצרכן לחודש מאי נותר ללא שינוי ■ מדד הייצור של האמפייר סטייט עלה בחודש מאי ל-17.1 נקודות
קמעונאי: "המצב לא טוב. מחכים שאנשים ייצאו מתרדמת החורף; חשש שגם מכירות הפסח לא ימריאו" ■ נילסן: מתחילת השנה מכירות המשקאות, היוגורט והקוטג' צנחו
המדד לחודש פברואר המשיך את מגמת העלייה ■ הצפי היה לעליה של 1% ■ גם נתון המלאים העסקיים עלה מעלה לתחזיות ■ לא צפויה הפתעה בהחלטת הפדרל ריזרב על הריבית
נתון המכירות הקמעונאיות בגוש האירו לחודש דצמבר, המשקף את היקף המכירות גם בעונת החגים, נפל ב-0.4% - לעומת צפי לעלייה של 0.2%
(עדכון) - לרמה של 399 אלף לעומת צפי ל-373 אלף תביעות ■ גם נתון המכירות הקמעונאיות לחודש דצמבר אכזב עם עלייה של 0.1% לעומת צפי לעלייה של 0.3%
נתונים המכירות הקמעונאיות לנובמברצ הציגו עלייה של 0.2% בלבד, לעומת עלייה של 0.6% בחודש החולף ■ נתון המלאים העסקיים הפתיע לטובה ועלה ב-0.8% לעומת החודש החולף אז נשאר הנתון ללא שינוי
על אף אי היציבות בכלכלת ארה"ב, השבוע שעבר היה שבוע המכירות הטוב ביותר מאז יולי ■ רשתות החנויות רשמו עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
ארה"בכלכלת ארה"במאקרו ארה"במדד המחירים ליצרןסטורנקסטפדרל ריזרבקמעונאותקניותקניות באינטרנטשיווק