כך עולה מסקר שבוצע עבור המועצה לצרכנות ■ 54% תולים את הסיבה העיקרית למעבר האפשרי במחיר הגבוה שהם משלמים כיום לחברות הסלולר ■ מנכ''ל המועצה לצרכנות: "רמת הקישוריות הגבוהה מנציחה את שיעבוד הצרכנים"
מנכ"ל חברת החשמל עמוס לסקר בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנו משקיעים סכומים נכבדים בשנה וכמה כבר אפשר לגייס בשוק ההון?" ■ מנכ"ל בזק בינלאומי: "הצרכן הישראלי לא משלם יותר מדי על האינטרנט שלו" ■ PwC: "צפוי גידול של 10% לשנה בפרסום באינטרנט עד 2014" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
שר התקשורת בוועידת תקשורת ונתח שוק: "חברות חדשות ייכנסו לסלולר, וזה יבוא לידי ביטוי במחיר ובשירות" ■ "נכניס את רשות השידור לתוך רשות התקשורת" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
בשעה שמשרדי האוצר והתקשורת נמנמו, חשבונות הסלולר התנפחו
שר התקשורת מבקש לערוך שימוע בהיבטים הכלכליים של המהלך, ובנפרד שימוע בהיבטים הנדסיים
בכיר המקורב לטייקוני התקשורת: "זה לא חלב או לחם. אם הצרכן היה רוצה להקדיש 5 דקות מאמץ או 10 דקות מחשבה ביום, היה יכול להוריד את החשבון ב-20%-25%" ■ גורמים עסקיים: "אם המוסכניק רוצה לדפוק אותך - הוא ידפוק אותך. ימצאו איך לחייב את הצרכן בדרך אחרת"
המחיר נע סביבות המחיר שנקבע לקישור הגומלין בסלולר - 4.14 אג' ■ עוד נודע כי מדובר במספר ראשוני בלבד שנתון לשינויים, אך סביר להניח שהתעריף יישאר בגבולות אלה
התשובה: דמי תחזוקה ותשלום קבוע, נוסף על דמי המעבר ■ המחיר יושפע מתעריף הקישוריות, שטרם נקבע ■ ויכוחים במשרד התקשורת - האם הנדידה הפנים-ארצית תעבור דרך חוק ההסדרים או בשימוע?
החברה מקבוצת המשביר לצרכן ציינה בפנייה לחברות הסלולר כי מאחר שקיבלה רישיון MVNO - היא מבקשת להתחיל במו"מ על רכישת דקות זמן אוויר ברשתות שלהן
הרישיון צפוי להינתן לחברה מחר בלשכת שר התקשורת משה כחלון ■ 365 סלולר צריכה כעת להיכנס עכשיו למו"מ עם חברות הסלולר ולהגיע להבנות עם אחת מהן שתסכים לספק לה שירותי תשתית ולארח אותה
המשרד החל בתהליכים להכנסת פרטנר לשוק, מה שמחייב את סמייל להיכנס לשוק הסלולר כ-MVNO
עובדי חברות גדולות ובני משפחותיהם משלמים הרבה פחות לחברות הסלולר ■ מבדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" עולה כי לקוח פרטי משלם לעתים פי שניים מעובד בחברת החשמל או אל-על ■ זה הזמן להוכיח שיש לכם אחות
כעת ממתינים רק לסיום העבודה המשפטית ■ הוועדה תפרסם את המכרז בעוד חודש-חודשיים ושר התקשורת יצטרך להכריע בגורל פרסום המכרז
בכך מצטרפת הום סנטר לשורה של חברות שהגישו בקשה לרישיון MVNO, ובהן המשביר לצרכן, איתוראן, בינת, דואר ישראל ועוד ■ ככל הנראה הום סנטר מתכוונת לשמש סיטונאית של דקות זמן אוויר
ממצאי שלדור: רמת המחירים בארץ היא מהגבוהות בעולם, וכך גם ההכנסה הממוצעת של המפעילים ■ השוק סטטי, תחום התקשורת הנייחת בפיגור משווע ■ בכיר באוצר: "מפעיל נוסף חייב להיכנס לשוק, מצדי שלא ישלם דמי רישיון"
עד כה הגישו בקשה לקבלת רישיון MVNO ארבע קבוצות: דואר ישראל, בינת, איתוראן - וכעת גם טלקום 365
אריקסוןחברות סלולרחברות תקשורתמצב חירוםמשרד התקשורתסיבים אופטייםסלקוםספקיות אינטרנטרמי לוישירות לקוחות