פרקי העונה השנייה של סדרת הילדים נמרכה בכחצי מיליון דולר לשידור במדינות דרום אמריקה ■ היקף מכירות הסדרה נאמד ב-2.5 מיליון דולר
פסטיבל הטלוויזיה בקאן הסתיים היום עם שורת מכירות נוספות של פורמטים ישראליים ■ המפיק אסף גיל: "הפסטיבל הוכיח שעדיין לא מצאו את הז'אנר הבא אחרי הריאליטי"
מילר, שהשתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק, ביקש לנפץ את הסטיגמה שלפיה מכירת פורמט טלוויזיוני לארה"ב היא צעד רווחי במיוחד ■ שר התקשורת משה כחלון: "ענף השידורים הוא ענף יצוא לכל דבר" ■ לכל הידיעות מהוועידה
דורי, מייסד החברה, שימש בשנתיים האחרונות בתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון - וכעת, עם סיום ההסכם מולו, הוא עוזב את החברה ■ ימשיך להחזיק 4.5% ממניות דורי מדיה
הפורמט, שפותח ע"י דורי מדיה וסלקום, יעלה גם בברזיל, בפורטוגל, באנגולה ובמוזמביק ■ בכך הושלמה מכירת הפורמט ל-13 מדינות
מדובר בפורמטים שלא עלו לשידור בשוק האמריקני משיקולים שונים, בהם צרכי הרשתות, שיקולי שיבוץ ועוד
דורי מדיה מכרה בעבר את זכויות הפורמט גם לחברת הפקה נוספת הפועלת במדינות שונות במערב אירופה ■ קרוב ל-12 אלף איש מלמעלה מ-100 מדינות הגיעו לפסטיבל הטלוויזיה מיפ, שנפתח היום רשמית בקאן שבצרפת
נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, נדב פלטי: "הביקוש חורג מהטלוויזיה ועובר גם לפלטפורמות אחרות. נשווק בפסטיבל גם את הפורמטים של 'חצויה ו'מגודלים'"
בכך עולה ל-35 מספר המדינות להן נמכרה הסדרה מאז השקתה בסוף מאי 2009, והיקף מכירותיה עד כה נאמד בלמעלה מיליון דולר ■ "חצויה" עוסקת בסכסוך בין ערפדים לבני אדם דרך עיניה של חבורת בני-נוער
משחק הריאליטי האינטראקטיבי - שפותח ע"י סלקום, דורי ניו מדיה ויעל אבנרי לסלולר ולאינטרנט - נמכר לצרפת, גרמניה, שבדיה, נורבגיה, הולנד ודנמרק
פורמט הריאליטי של דורי מדיה וסלקום מועמד בתחרות בקטגוריית תוכנית הווידיאו הסלולרית הטובה ביותר
החברה מדווחת כי מכרה את סדרת הנעורים העוסקת בערפדים לפורטוגל, אנגולה, מקדוניה ומוזמביק ■ עד כה רכשו את התוכנית 12 מדינות, ובהן איטליה, צרפת, גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה ובלגיה
10 המניות שבחר העיתון לפני שנה רשמו תשואה ממוצעת מרשימה של 80% - אז אולי כדאי לעקוב אחר המלצות העיתון
ללא רגולציה אבל עם השקעות ממשלתיות ופרטיות גדולות, צמחה בדרום-קוריאה תעשיית טלוויזיה שמגלגלת מיליארדי דולרים ומוכרת תוכן לכל העולם ■ האם המודל הקוריאני ישים גם בישראל?
סדרת הדרמה הישראלית, העוסקת בבני-נוער ערפדים, זכתה להצלחה רבה בחברת הכבלים וללמעלה מ-5 מיליון הורדות בשירות ה-VOD של החברה בתוך 3 חודשים בלבד ■ הפורמט נמכר לחברת YAM1
את ריאליטי האינטרנט-סלולר הישראלי תפיק בספרד חברת Buongiorno ■ מדובר במכירה ראשונה של פורמט אינטראקטיבי ע"י דורי מדיה, שגם מפיצה את הפורמט בעולם תחת השם "UMAN"
בטיפולדורי מדיהטלוויזיהטקס פרסי האמייפןלי-אור אברבךעומרי מרכוסרשתות חברתיותשעשועוני טלוויזיהתוכניות טלוויזיה