כ-77% ממשקי-הבית היהודיים מחוברים כיום לאינטרנט, זאת בהשוואה ל-73% בשנה שעברה ■ שיעור הגלישה בקרב משתמשים בגילאי 50 ומעלה עומד על 56%, בהשוואה לשיעור של 90% בקרב בני-נוער
בגזרת האתרים הזרים: יו-טיוב מתחזק ופייסבוק נחלש ■ המיתון הגיע לאינטרנט - ירידה של 7% בקניות ברשת
הבאזז נגמר - ואתר Mako של קשת מאבד 22.6% עם סיום "האח הגדול VIP" ■ רק 18% מהגולשים מדווחים כי שמעו על טוויטר
מרבית האתרים רשמו ירידה בחשיפה החודש, למעט פייסבוק הפער בין וואלה ל-ynet ממשיך להצטמצם - ועומד על 133 אלף גולשים לשבוע בלבד
ynet מתחזק בפברואר, לעומת וואלה שנחלש מעט MSN נכנס לעשירייה עוד בסקר: 60% מהגולשים נוהגים לקרוא טוקבקים
אבינעם ברוג, מנכ"ל מרקט ווטש-גמיוז שזכתה במכרז המדידה באינטרנט: "כשתתחיל המדידה בישראל - סקר TIM כבר לא יהיה רלוונטי"
סקר מיוחד לרגל המלחמה מעלה כי כ-50% מהגולשים "צרכו" אינטרנט יותר מהממוצע לפי הסקר, אתר "גלובס" מקדים את "דה מרקר" ב-16% בדירוג הכללי ובפער עצום של 37% ממקומות העבודה
ניתוח הנתונים: לאתר "גלובס" יש הרבה יותר גולשים נאמנים שנכנסים מדי יום, ואילו ל"דה מרקר" יותר גולשים מזדמנים שנכנסים לאתר זה פעם בחודש או פעם בשבוע
לאחר דיונים עם האתרים השונים תוקם בשבוע הבא ועדת הרייטינג לאינטרנט של איגוד חברות הפרסום ynet הוא האתר היחיד שעדיין לא חתם, אך ההערכות הן כי בסופו של דבר יחתום גם הוא על ההסכם
לבד מוואלה ומאקו של קשת, נחלשו החודש רוב האתרים המובילים הפער בין אתרי הספורט ספורט5 ו-ONE מצטמצם אתר "גלובס" ממשיך להוביל מבין האתרים הכלכליים בגלישה ממקומות העבודה
באתרים הכלכליים מוביל "גלובס" על "דה מרקר", הן בחשיפה הכללית והן בחשיפה בגלישה ממקומות העבודה לאחר התחלה צולעת - נענע10 מתחזק b144 של בזק גובר על דפי זהב עם שיעור חשיפה שבועי של 18%