סקר TIM

כתבות אחרונות

 

סקר TIM: אוכלוסיית הגולשים בישראל - 4.3 מיליון איש

כ-77% ממשקי-הבית היהודיים מחוברים כיום לאינטרנט, זאת בהשוואה ל-73% בשנה שעברה ■ שיעור הגלישה בקרב משתמשים בגילאי 50 ומעלה עומד על 56%, בהשוואה לשיעור של 90% בקרב בני-נוער

נועה פרג 12.07.2009

סקר TIM לחודש מאי: ynet מתחזק, אתרי קשת ורשת מאבדים גובה

בגזרת האתרים הזרים: יו-טיוב מתחזק ופייסבוק נחלש ■ המיתון הגיע לאינטרנט - ירידה של 7% בקניות ברשת

‎‎נועה פרג‏ 16.06.2009

סקר TIM לאפריל: וואלה מצמצם את הפער מגוגל; רק 1% מהגולשים הישראליים בטוויטר

הבאזז נגמר - ואתר Mako של קשת מאבד 22.6% עם סיום "האח הגדול VIP" ■ רק 18% מהגולשים מדווחים כי שמעו על טוויטר

נועה פרג 13.05.2009

סקר TIM למארס: "האח הגדול VIP" הביא לשיא בחשיפה למאקו, ירידה של 20% לנענע 10

מרבית האתרים רשמו ירידה בחשיפה החודש, למעט פייסבוק ; הפער בין וואלה ל-ynet ממשיך להצטמצם - ועומד על 133 אלף גולשים לשבוע בלבד

‎‎ארז וולברג‏ 05.04.2009

סקר TIM לפברואר: נענע10 מתחזק - גם הפעם בזכות "הישרדות"; מאקו נחלש לפני השפעת "האח הגדול VIP"

ynet מתחזק בפברואר, לעומת וואלה שנחלש מעט ; MSN נכנס לעשירייה ; עוד בסקר: 60% מהגולשים נוהגים לקרוא טוקבקים

‎‎נועה פרג‏ 15.03.2009

מנכ"ל TNS דורי שדמון: "סקר TIM עדיין חי ובועט, המדידה האחידה לא תחליף אותנו"

אבינעם ברוג, מנכ"ל מרקט ווטש-גמיוז שזכתה במכרז המדידה באינטרנט: "כשתתחיל המדידה בישראל - סקר TIM כבר לא יהיה רלוונטי"

‎‎נועה פרג‏ 09.03.2009

סקר TIM לינואר: "גלובס" שומר על מעמדו כאתר הכלכלי מספר 1 בישראל - ופותח פער גדול מ"דה מרקר"; וואלה, נענע10 ויד 2 מתחזקים - ירידה ל-ynet

סקר מיוחד לרגל המלחמה מעלה כי כ-50% מהגולשים "צרכו" אינטרנט יותר מהממוצע ; לפי הסקר, אתר "גלובס" מקדים את "דה מרקר" ב-16% בדירוג הכללי ובפער עצום של 37% ממקומות העבודה

‎‎נועה פרג‏ 17.02.2009

ניתוח ממצאי סקר TIM: "גלובס" פותח פער של 68.5% על פני "דה מרקר" בגלישה היומית ממקומות העבודה

ניתוח הנתונים: לאתר "גלובס" יש הרבה יותר גולשים נאמנים שנכנסים מדי יום, ואילו ל"דה מרקר" יותר גולשים מזדמנים שנכנסים לאתר זה פעם בחודש או פעם בשבוע

שירות גלובס 17.12.2008

סוף עידן TIM? גמיוז תחל למדוד רייטינג לאתרים בישראל החל מפברואר 2009

לאחר דיונים עם האתרים השונים תוקם בשבוע הבא ועדת הרייטינג לאינטרנט של איגוד חברות הפרסום ; ynet הוא האתר היחיד שעדיין לא חתם, אך ההערכות הן כי בסופו של דבר יחתום גם הוא על ההסכם

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 02.12.2008

סקר TIM לאוקטובר: ירידה בגלישה במרבית האתרים המובילים

לבד מוואלה ומאקו של קשת, נחלשו החודש רוב האתרים המובילים ; הפער בין אתרי הספורט ספורט5 ו-ONE מצטמצם ; אתר "גלובס" ממשיך להוביל מבין האתרים הכלכליים בגלישה ממקומות העבודה

‎‎נועה פרג‏ 18.11.2008

סקר TIM ספטמבר: אתרי קשת ורשת מתחזקים ב-50%; מצטמצם הפער בין ynet לוואלה

באתרים הכלכליים מוביל "גלובס" על "דה מרקר", הן בחשיפה הכללית והן בחשיפה בגלישה ממקומות העבודה ; לאחר התחלה צולעת - נענע10 מתחזק ; b144 של בזק גובר על דפי זהב עם שיעור חשיפה שבועי של 18%

‎‎נועה פרג‏ 27.10.2008

   1234   

   נמצאו 59 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4