פרשת עלית-קדבורי ממשיכה לעורר הדים: בחוות-דעת מטעם כרמית, קובעת הכלכלנית מרב בארי: "כתוצאה מהתנהגותה הדורסנית גרפה עלית רווח מונופוליסטי עודף ופגעה בתחרות, תוך שהיא מסבה לכרמית הפסדים ונזקים"
ב-2002, כשקדבורי ביקשה להיכנס לישראל, היא נחשפה לפעולות אגרסיביות מצד עלית שהכשילו את כניסתה ■ הפרשה הסתיימה בקנס של 5 מיליון שקל ■ מומחים להגבלים: "זה תיק שהיה צריך להתברר בהליך פלילי ולא להסתיים בקנס מזערי"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום הכי אהובה זה השבוע השלישי ברציפות ■ הפרסומת לשוש מדורגת בפעם השביעית, אף שאינה משודרת יותר מחודש
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום מדורגת שבוע שני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות ■ הפרסומת ל"שוש" עדיין מדורגת אף שכבר אינה משודרת
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לחטיף שוש מובילה את דירוג הזכורות זה השבוע הרביעי ברצף, אף שכבר אינה משודרת ■ קמפיין הוט הוא המושקע ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של עלית לחטיף "שוש" מובילה בפעם השנייה ברציפות ושוברת שוב את השיא של שנת 2013 במידת הזכירות
חברת שטראוס הודיעה היום כי תסגור את מפעל הקפה של עלית בשל תלונות על איכות הסביבה ■ העובדים יועסקו במפעלים אחרים באזור צפת
המוצר יושק תחת המותג עלית ■ קטגוריית האבקות הממותקות אינה גדולה אך נחשבת לרווחית מאוד, וקצב המכירות בה עומד על כ-66 מיליון שקל בשנה
המנכ"ל ציון בלס: "העלייה החדה במחיר החלב הגולמי מחייבת התאמות מסוימות, אך בשלב זה אנו נמשיך לספוג את עליות תשומות הייצור וחומרי הגלם האחרים בכל שאר הקטגוריות של שטראוס-עלית" ■ מחיר המילקי יישאר ללא שינוי
"וול סטריט ג'ורנל": יצרניות השוקולד הבינלאומיות נסטלה וקראפט נאבקות בביקושים היורדים למוצריהן בארה"ב ובאירופה ומוצאות בישראל מקור להתרחבות
(עדכון) - מנכ"ל שטראוס ישראל בדיון על יוקר המחיה בוועדת הכלכלה של הכנסת: "אנחנו עשינו את שלנו - ביצענו צעדים חסרי תקדים של הוזלות בעשרות מוצרים" ■ "אנחנו היינו הראשונים שאמרנו שבישראל החיים יקרים - וכן, גם בעולם המזון"
ארגוני הצרכנים הכריזו על חרם, גולשים משתוללים בפייסבוק - אך הצרכן הישראלי מתגלה במערומיו נוכח המבצעים המפתים של שטראוס ■ קמעונאי: "כאשר נותנים מבצע אטרקטיבי לצרכן הישראלי, לא מעניין אותו כלום"
ארגוני הצרכנים מגיבים לטענות מנכ"ל שטראוס ציון בלס בבדיקה מקיפה שמוכיחה כי השוקולד בישראל יקר מאוד בהשוואה למדינות מערביות ■ תוקפים גם את יוניליוור: מעלה מחירי שוקולד "ורד הגליל" בעקבות שטראוס - 13% מאז אוקטובר
הגיע הזמן לשינוי רדיקלי: יש קשר הדוק ומאיים בין קרטון חלב לחטיף "פסק זמן"
(עדכון) - צפו בציון בלס: "הכל התחיל ממבצע מקומי בארה"ב לחטיפי שוקולד" ■ "אנחנו לא קובעים את המחיר הסופי לצרכן" ■ "אנחנו, בשטראוס, מזדהים עם המחאה החברתית הצודקת ומבינים את הכאב והקושי של הצרכנים בישראל"
"לאחר ניסיונות רבים הבנו שאין עם מי לדבר" ■ גם יוזמי חרם הקוטג' קראו להחרים את שטראוס מ-1 במארס, בשל פערי המחיר של חטיפי עלית בין ישראל וארה"ב
אייל דרוראיסוף מוצרים (ריקול)הפרסומות הזכורות והאהובותיוניליוורממתקיםמשרד הבריאותסלמונלהפרסומותשוקולדשטראוס