שימשה קודם לכן כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס-אריאלי במקביל, סמנכ"ל הקריאייטיב בגלר-נסיס, רוני שניידר, מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של פובליסיס גרופ ישראל המינויים - כחלק מהשינויים בפובליסיס ישראל
תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז
המהלך נובע מבדיקת ההסכמים המסחריים של אריאלי, שנעשתה ע"י יו"ר חברת האחזקות של פובליסיס, יאיר גלר גלר: "אם כתוצאה מזה הבעלים של מיוז יחליטו לעבוד עם מישהו אחר בקריאייטיב - אנחנו נשלם את המחיר"
הרעיון הוא להותיר בשלב זה את אריאלי כיחידה עצמאית, אשר תקבל חלק מהשירותים שלה מגלר-נסיס
פובליסיס ומקאן הם הנציגים החזקים של משרדי הפרסום הכלליים בעשיריית משרדי הפרסום במגזר, שנשלטת ברובה ע"י משרדים עצמאיים היקפי הפרסום במגזר נשארו זהים לרמתם ב-2007
מדובר ביריית הפתיחה להקמת קבוצת פובליסיס בישראל, שתרכז תחת ניהול אחד את כל החברות של פובליסיס בארץ
אדלר חומסקיגיתםגליקמן נטלר סמסונובאירועים ומינוייםליאו ברנטמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסומותקמפייןתקציב פרסום