חברת השירותים הפיננסים ההולנדית ING, שנתנה לקבוצת הפורמולה 1 של רנו חסות בסך 65 מיליון אירו בשנה, החליטה להתיר את הספונסרשיפ במסגרת צעדי ההתייעלות, אחרי שסיימה את 2008 עם הפסדים כבדים
האיש החזק בענף המירוצים: "היצרניות מתלוננות יותר מדי, ושוכחות שבגלל העבודה הקשה שהשקעתי במשך 30 שנה, הן כל כך עשירות כפי שהן היום" כיום מקבלות הקבוצות כ-50% מההכנסה הכוללת של הפורמולה 1
נהג הפורמולה 1 יפרסם את סדרת platinum של המותג, שתושק בחודש הקרוב בספרד איתי שמעוני, מנכ"ל משותף בתעשיות שמעוני המשווקת הבלעדית של מותג סיילסטון בארץ: "הוא שם נרדף למצוינות והישגיות"
כך עולה מדו"ח השידורים השנתי של הענף מדובר בעלייה קלה לעומת 2007, אז צפו במירוצים כ-597 מיליון אנשים ברחבי העולם המדינה הכי מכורה: סין, עם 119 מיליון צופים ברזיל שנייה עם 110 מיליון
המשבר העולמי בענף הרכב, שגרם להונדה להודיע על פרישה מהפורמולה 1 ולסובארו וסוזוקי לוותר על ההשתתפות באליפות העולם בראלי, משפיע על חברה יפנית נוספת שלא תיקח חלק במוטוג'יפי
האיש החזק של היצרנית היפנית, שמצבה היה מעורפל לקראת העונה הבאה: "צמצמנו את רשימת הקונים ל-12, וכרגע אנחנו בוחנים מי הרוכש שיעשה הכי טוב לעתיד של הקבוצה" "הונדה תעלה על הגריד גם ב-2009"
בענף המירוצים עלו ספקולציות לפיהן היצרנית היפנית תלך בעקבות הונדה, אחרי שדיווחה על הפסדים של 1.64 מיליארד דולר, אך בטויוטה הבהירו: "לא נפרוש. קיצוץ בהוצאות הוא המפתח להישרדות"
האנשים החזקים בקבוצת פרארי, שמשלמת לקימי רייקונן את השכר הגבוה בענף, מדברים: "שכר הנהגים יעבור מהפכה רצינית בחודשים הקרובים"; "העלנו בעבר את סוגיית תקרת השכר לנהגים, ונעלה אותה שוב"
אחרי שהונדה פרשה מהפורמולה 1 וסוזוקי הודיעה כי היא עוזבת את אליפות העולם בראלי, יצרנית רכב יפנית נוספת הודיעה כי לא תתחרה השנה בראלי הפרישה אמורה לחסוך לסובארו 220 מיליון דולר בשנה
עשרה ימים בלבד לאחר שהונדה הודיעה על פרישתה מהפורמולה 1, יצרנית רכב יפנית נוספת מודיעה על צמצומים: "ההתכווצות בהיקפי מכירות הרכבים, שמקורה במצב השווקים הגלובאלי, גרמה לנו לקחת את ההחלטה"
מספר המנועים לכל נהג יוגבלו לשמונה בלבד לעונה, קבוצות יוכלו לבחון את המנועים רק בסופי שבוע בהם מתקיימי מרוצים. המנועים יוגבלו ל-18,000 סל"ד במקום 19,000 כדי להאריך את חייהם
ההחלטה של ענקית הרכב היפנית להפסיק את פעילותה של קבוצת הפורמולה 1 צפויה לעלות לחברה כ-150 מיליון דולר, במידה ולא תמצא רוכש עד תחילת העונה בחודש מרץ
היצרניות בעלות התקציב הגבוה בענף, שמבזבזות כמיליון דולר ביום, הסכימו לצמצמם את הוצאותיהן בעקבות תוכנית ההתייעלות הכוללת בפורמולה 1, שבמסגרתה הקבוצות יפחיתו הוצאות ב-1.6 מיליארד דולר בשנה
יצרנית הרכב היפנית לא תזרים יותר כסף לקבוצת בראקלי שבבעלותה, ולא תפתח ותספק מנועים לקבוצות בסבב הונדה תמכה ב-216 מיליון דולר מדי שנה בקבוצה האנגלית, והיא ככל הנראה תעמיד אותה למכירה
הבנק הספרדי הודיע כי יפסיק את החסות עם קבוצת הפורמולה 1 לטובת מעבר למתחרה הגדולה, עבור 19.3 מיליון אירו בשנה. המשמעות: גם פרננדו אלונסו בדרך לפרארי
תאגיד האלקטרוניקה הקוריאני ייתן חסות לענף המירוצים ב-5 השנים הקרובות היקף העסקה לא נחשף, אך ב-LG טענו שמדובר ב"הסכם ששווה עשרות מיליוני דולרים"
NETFLIX (נטפליקס)מירוציםמנהיגותמרוץ מכוניותניהולסלבריטאיםספורט מוטוריערוץ אגורוי ניסנירכב ספורט