על פי מחקר שהתפרסם השבוע בארה"ב, משקאות מוגזים פופולריים כגון קוקה קולה ופפסי מכילים כמות גבוהה של חומרי מאכל שעשויים להעלות את הסיכון לחלות בסרטן
חברת טמפו החליטה להשיק את ליין פחיות המיני MAX החדשות בצורה אינטראקטיבית ■ השיקה קמפיין וירטואלי - פרסומת אינטראקטיבית שהופכת למשחק, בשיתוף חברת The-Wall
זו עלייה משמעותית לעומת השנה שעברה, אז שילמו המפרסמות 3 מיליון דולר לספוט
זה הסכום שישלם קונצרן פפסיקו, המחזיק במותגים כמו פפסי וגייטורייד, לליגת ה-NFL בין השנים 2012-2022 ■ מדובר על חוזה הספונסרשיפ היקר ביותר בספורט העולמי
מכונות הממכר האוטומטיות עושות קפיצת מדרגה ביכולות האינטראקטיביות שלהן
פפסי עושה שימוש באפליקציית סמארטפון שמאפשרת לעשות "צ'ק אין" לצפייה בטלוויזיה
פפסיקו נשארת החברה המועדפת ברשימת "הרעיונות הטובים ביותר של מורגן סטנלי" - מחיר יעד של 82 דולר, והמלצת "תשואת יתר"
קוקה-קולה נותר המשקה מספר 1 בארה"ב עם 17% מנתח השוק הכולל ומכירות של 1.59 מיליארד מארזים ב-2010 ■ הנתח של דיאט קולה נותר 9.9%, והנתח של פפסי נפל ל-9.5%
לא ברור איך קוקה-קולה עדיין מצליחה לשמר את המיתוס הגדול של המתכון הסודי שלה
דוריטוס, פפסי ואפילו ג'נרל מוטורס - כולן שלפו את פנקס הצ'קים ושילמו שיא של כל הזמנים עבור זמן אוויר באירוע הספורט של השנה ■ "בשנה הבאה - 5 מיליון לחצי דקה"
מצעד הלייקים הבינ"ל: איפה מעדיפים את טוויטר, ולמה איקאה לא משתמשת בפייסבוק
מיזם הווידיאו, שיציג מדי שבוע את 10 הסטטוסים הטובים ביותר, יפעל בערוץ YouTube ממותג
המנכ"ל דניאל בירנבאום רוצה לגמול את הצרכן האמריקני מפחית הקולה שלו ולגרום לו להתמכר למשקאות החברה, למרות הידיעה כי "לא אוכל להתחרות בטעם של קוקה-קולה"
מדובר בתשובה של ענקית המשקאות להחלטה של פפסי שלא לפרסם במהלך שידור הסופרבול, וזאת בכדי להתרכז בקמפיינים במדיה החברתית
בפפסי חוששים כי הבמה של הסופרבול אינה מתאימה למסר "האחריות החברתית" החדש של המותג
תופעת "מיקור הקהל" תופסת תאוצה בשוק הפרסום האמריקני, ועכשיו מבקשת פפסי הצעות מהציבור הרחב לקמפיינים למותג המשקאות מאונטיין דיו - במקום ממשרד הפרסום BBDO
דניאל בירנבאוםטמפוטסלהיפאורה תבורימשקאות קליםסודהסטריםסוכרפחיותפפסיקוקוקה קולה