מתחזית חברת המחקר עולה כי הפרסום בווידיאו צפוי לגלגל בעוד 4 שנים 7.1 מיליארד דולר
הפיילוט מתקיים כבר ב-6 מדינות וכולל לראשונה תשלום עמלות גם למשרדי הפרסום ■ מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "משרדי הפרסום צריכים להתלהב מהמהלך" ■ פרשנות / נועה פרג
עד היום לא היה לאנשי אינטראקטיב סיבה לדחוף פרסום בו, והנה גוגל מספקת אותה
ארטימדיהגוגלוואלהישראליות בוול סטריטמדיה דיגיטליתמשרדי פרסוםסרטוני וידאופרישהפרסום באינטרנטפרסום דיגיטלי