פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 

טיים פורצת את גבולות המגזינים: משיקה שירות סטרימינג חינמי

מו"לית המגזינים מנסה להיכנס לתחום הצומח של פרסום בווידאו ■ השירות יציע שידורים חיים 24 שעות ביממה ו-5 שעות שבועיות של תוכניות מקוריות ותוכניות מאתרי אינטרנט ומארכיוני טיים

וול סטריט ג'ורנל 13.09.2016
עופר מילר / צילום: תמר מצפי
גוגל | לפני כולם

ארטימדיה תאפשר שימוש בדאטה של קמפיינים שלה בגוגל ובפייסבוק

החברה, המשווקת את הפרסום בווידיאו של אתרי התוכן הישראליים, לא הודיעה על המהלך לפבלישרים, שלמדו עליו מרוכשי המדיה והגיבו במכתבים זועמים שמזהירים מפני גרימת נזק לשוק

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2016
קמפיין הוט בן אל תבורי וסטטיק / יוטיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב ביולי: שיא להוט בזכות סטטיק ובן אל תבורי

המהלך כולו זכה ל-17% שיתופים של צופים בחודש יולי ■ כוכבים אחרים שהשתתפו בקמפיינים במדד: ליאת הר-לב, נועה פילטר, יובל סמו ו-Google Street View

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2016

סומוטו קונה את Meme Video בסכום של עד 13 מיליון דולר

MV פעילה בתחום המדיה והפרסום הדיגיטלי, והאלגוריתמים של החברה מבצעים אופטימיזציה של מחיר שטחי המדיה הדיגיטלית

קובי ישעיהו 18.08.2016

מדד הפרסומות של יו-טיוב ביוני: התעוזה של שטראוס משתלמת

מדד יו-טיוב לחודש יוני: שטראוס כובשת את שלושת המקומות הראשונים, המהלך של סופר-פארם עם הביוטריות זוכה להצלחה, ומזכירתו של שוקה שוברת גם את האינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2016
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

ארטימדיה ו-וואלה מעמיקות את שיתוף-הפעולה ביניהן

ארטימדיה מדווחת היום כי בשנה האחרונה הצטרפו אל הרשת שלה רוב אתרי התוכן הישראליים

שירות גלובס 11.07.2016
 לאומי דיגיטל / youtube

מדד הפרסומות של יו-טיוב במאי: הצ'ק הדיגיטלי של לאומי בראש

למקום השני הגיעה הוט עם פרסומת בכיכובו של שחקן הכדורגל רונלדו, שאף שיתף את הפרסומת בעמוד הפייסבוק שלו ■ הסרטון למפעל הפיס נכנס לדירוג למרות אורכו - מעל 3 דקות

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2016
זניט מדיה | לפני כולם

K Logic רוכשת את פרסום הווידאו הדיגיטלי עבור פרטנר

מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2016
אבישי שושן / צילום: תמר מצפי

"לחלק מתעשיית הפרסום בארץ נוח לשלם לפי חשיפות וקליקים"

בחברת הפרסום במובייל קליקסמוב יודעים לצפות עבור המפרסמים מי מהמשתמשים שמתקינים אפליקציה גם ירכשו באמצעותה ■ אבישי שושן, מנכ"ל החברה, מסביר איך זה עובד

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2016
אסף גרניט / מתוך יו טיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש אפריל: קמפיין פרטנר בראש

ואולם, הקמפיין של פרטנר עם השף אסף גרניט זכה לתגובות סותרות ■ קמפיין קסטרו רשם צפייה ארוכה יחסית, ומותגי הרכב השכילו לנצל את יתרונות הפלטפורמה

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2016
אילן ישועה / צילום: יוסי כהן

וואלה! news בשת"פ עם בורסת הפרסום ILX

במסגרת ההסכם תמכור וואלה מוצרים שונים, לרבות פורמטים מתקדמים של פרסום וידאו ב-ILX

שירות גלובס 12.04.2016
אוראו צ'אלנג' / צילום מסך

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש מארס: קמפיין אוראו צ'אלנג' בראש

הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2016
פרסומות | לפני כולם

ארטימדיה במו"מ על שיווק פרסומות בתוך טקסטים

הכלי הפרסומי InRead (פרסומות בתוך טקסטים) שווק עתה ע"י ILX, אך מאחר שאין לה הסכמי בלעדיות, נפתחת אפשרות בפני ארטימדיה לנסות לשווק גם היא סוג פרסום כזה

ענת ביין-לובוביץ' 10.04.2016
חדר הבריחה / מתוך youtube

מדד הפרסומות ביו-טיוב לפברואר: פאנטה ו"חדרי הבריחה" בראש

מותג השתייה הקלה בנה משחק ייעודי לקמפיין שבמסגרתו הצופים צריכים לפתור חידות ■ אסי כהן מצליח גם בפרק השני בקמפיין הווידאו לבנק הבינלאומי, למרות האורך יוצא הדופן של הסרטון

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2016

   12345678   

   נמצאו 116 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 8