פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה תציע טרגוט על בסיס נתונים מרשתות סלקום ופלאפון

רשת הפרסום תשלב דאטה של הסטארט-אפ BehavioReal, האוסף נתוני גלישה ממנויים סלולריים תוך שיתוף פעולה עם המפעילות, מנתח אותם ובונה קבוצות מפולחות המיועדות לפרסום שני סוגי דאטה הנחשבים לאיכותיים יותר הם אלה המצויים בחברות כרטיסי האשראי ובחברות סלולר

ענת ביין-לובוביץ' 28/03/2017
הסרטון הפוגעני. תומכים בעקיפין / צילום מסך

חצי עבודה: הסרטון הניאו-נאצי שגוגל מסרבת להסיר לחלוטין

על רקע מחאת המפרסמים ביוטיוב והבטחת גוגל להדק את הסינון על תכנים פוגעניים, מידע שהגיע לידי "גלובס" מדגים את הבעייתיות במדיניות החברה

ענת ביין-לובוביץ' 26/03/2017
מודעה דיגיטלית בטיימס סקוור / צילום: רויטרס

הקול בראש: איך לייצר סרטוני וידאו ויראליים - גם ללא סאונד

פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד מעט גם וואטסאפ מופצצים מדי יום בסרטונים שעוצבו במיוחד לתפוס את תשומת-הלב שלכם - בלי קול ■ איך זה קשור ליריבות בין ענקיות התוכן על שוק הטלוויזיה?

צאלה קוטלר-הדרי 18/03/2017
Huffington Post Live / צילום: מסך

מדריך מקוצר ליוצרים: מה למדנו ממלחמת הווידאו

בעוד יוטיוב, פייסבוק והפבלישרים ברחבי העולם נאבקים על הצפיות בווידאו, אנשי התוכן תוהים איזה וידאו כדאי להם לייצר

אורי רוזן, מנהל ועורך ראשי mako 06/03/2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

שקיפות: ארטימדיה תאפשר ביקורת צד שלישי על נתוני הקמפיינים

מנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן, ללקוחות: "אנו בתהליך אינטגרציה מתקדם עם חברת MOAT, שאוכפת סטנדרטים בינלאומיים של מדידה ופיקוח"

ענת ביין-לובוביץ' 27/02/2017
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרסום פרוגרמטי בערבית: אתר אל ערב מצטרף לארטימדיה

בארטימדיה, העוסקת בפרסום פרוגרמטי בווידאו, מקווים להרחיב את הנגיעה במגזר הערבי ומנהלים מו"מ עם אתרים נוספים 

ענת ביין-לובוביץ' 22/02/2017
פייסבוק / צילום: מאיה יוגב

"המפרסמים מעדיפים לשלם פחות - ואז מקבלים נתוני מדיה שגויים"

פייסבוק מסרה נתונים שגויים על הצפיות בווידאו, וביוטיוב עלו סרטונים של ארגוני טרור עם פרסומות של חברות גדולות ■ למה המפרסמים לא מוחים?

ענת ביין-לובוביץ' 17/02/2017
יונדאי ברוכים הבאים לעתיד / גליקמן שמיר סמסונוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בינואר: מותג הרכב יונדאי בראש

לרוב הפרסומות במדד יו-טיוב החודש יש ארטילריה של פרסום רחב בטלוויזיה וקמפיינים משלימים וסגמנטליים בעלי מסרים מותאמים בדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 16/02/2017
אתר ספורט 5 / צילום מסך
ONE | לפני כולם

ארטימדיה משנה את מודל ההתקשרות מול אתרי ONE וספורט 5

רשת הפרסום הדיגיטלית מסירה את התחייבותה למינימום תשלום, המהווה עבור הפבלישרים רשת ביטחון, ועוברת למודל חלוקת רווחים

ענת ביין-לובוביץ' 23/01/2017
מתוך קמפיין פיוז טי ביוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בדצמבר: פיוז טי בראש

מדד דצמבר כולו כולל סרטונים שונים לאותו קמפיין - מפעלולי איפור בפרסומת למותג פיוז טי, דרך סרטון משותף של גידי גוב ותום יער לבזק ועד זינה המאמנת הקשוחה להוט בגילומו של שלום מיכאלשווילי

ענת ביין-לובוביץ' 17/01/2017
סודה סטרים / צילום: יוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בנובמבר: סודהסטרים בראש

הפרסומת לסודהסטרים של אלנבי זכתה ל-2 מיליון צפיות ב-4 ימים בעזרת שחקני "משחקי הכס" ■ מאזדה עשתה מהלך דיגיטלי עם באומן-בר-ריבנאי בכיכובו של הסטיג מ"טופ גיר", שזכה להערכה עולמית

ענת ביין-לובוביץ' 19/12/2016
קפה עלית  / מתוך יוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב באוקטובר: עלית ופרטנר בראש

עלית ופרטנר יצרו סדרות תוכן ייעודיות לקהל היעד, ושוקולד פרה חושף את "מאחורי הקלעים"

ענת ביין-לובוביץ' 17/11/2016

שוב תחזית חזקה לסומוטו; המניה זינקה השנה ב-130%

החברה צופה הכנסות של כ-11.5 מיליון דולר ברבעון השלישי ושל 17-18 מיליון דולר ברבעון הרביעי

קובי ישעיהו 18/10/2016
קמפיין מילקי / מתוך יוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בספטמבר: מילקי ורועי כפרי בראש

הקמפיין של מילקי אמנם נתמך בטלוויזיה, אך זכה לנתוני צפייה אורגניים גבוהים - 28% לסרטון הראשון ■ כך גם המהלך של עלית, שהשיקה תוכנית ראיונות ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 14/10/2016
מארק צוקרברג/ צילום: רויטרס

פייסבוק "ניפחה" את ממוצע הצפייה במודעות וידאו ב-60%-80%

זמן הצפייה הממוצע במודעות וידאו בפייסבוק חושב במשך השנתיים האחרונות על סמך צפיות שנמשכו מעל 3 שניות ■ פייסבוק: "הטעות תוקנה"

דורון אביגד 23/09/2016
משתתף בכנס / צילום: בלומברג

תובנות מכנס dmexco: הפרסום הדיגיטלי ממשיך לשבור מחיצות

המפרסמים עוברים לשלב הבא ביחסים עם הצרכן, חברות הפרסום משלבות ידיים עם ענקיות הטכנולוגיה, חוסמי הפרסומות מציגים מודל בעייתי, והפרסום הפרוגרמטי בדרך לכבוש את הטלוויזיה

איתמר בר, אופיר כהן ואדיר רגב 20/09/2016

   12345678   

   נמצאו 116 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 8