בעל השליטה לשעבר בקמור, דני ברנר, משיב אש למפרקי החברה, עוה"ד חגי אולמן ועדי פיגל: "ניהלו את הפירוק באופן כושל" ■ המפרקים: "הטענות מופרכות וחסרות שחר"
מפרקי קמור, עוה"ד חגי אולמן ועדי פיגל, תובעים 84 מיליון שקל: "דני ברנר והדירקטורים של קמור אחראים לקריסתה ע"י מסכת של הפרת חובות בסיסיות תוך רשלנות חמורה" ■ עוד נתבעים: משרד רוה"ח דלויט וחברת הביטוח מגדל
בבקשה נכתב כי השניים ביצעו "פעולות חריגות ויוצאות דופן לעומת תיקי חדלות פירעון מקבילים"
עוה"ד פיגל ואולמן מבקשים לזרז העסקה, בשל זכות הרוכש לחזור בו מההצעה עד סוף יולי ■ התמורה מבוססת על הערכת שווי שביצעה חברת בייקר טילי
עו"ד אמיר שאשא: "ההצהרות המרגיעות והאופטימיות להפליא של דירקטוריון החברה הסתברו לימים כהצהרות-שווא וכהטעיה בוטה של הציבור" ■ האם "נבחרת הכוכבים" של דירקטוריון קמור תשלם את מחיר הקריסה הפתאומית?
ב-2012 הפסידה קמור 194 מיליון שקל, ויש לה חוב של מעל 100 מיליון שקל למחזיקי האג"ח ועוד חוב של כ-150 מיליון שקל לבנק הפועלים
זאת בעיקר בעקבות הפרשות לירידת ערך של עסקי הספנות והנדל"ן שלה באירופה
זאת בשל חוב של 69 מיליון שקל של החברה האם - אגרי אינווסט
חייב את חשבון העו"ש של קמור ב-91 מ' ש', ובנוסף הוא מחזיק בשעבוד על מניות השליטה בחברה ■ דרישת הבנק עשויה לפגוע בהסדר החוב של קמור
ליבואנית ב.מ.וו לשעבר שבשליטת דני ברנר חוב של כ-125 מיליון שקל בשתי סדרות אג"ח, והיא נקלעה למשבר תזרימי שהביא אותה לאי-יכולת לשלם
"נכשלתי בעסקיי, זה נורא ואיום שקמור לא שילמה את ההתחייבויות שלה אחרי 23 שנה" ■ את המילים הקשות האלה אמר לאחרונה למקורביו דני ברנר, נצר לאצולת ספנות מקומית ועד לא מזמן היבואן הנוצץ של ב.מ.וו ■ ניתוח G
חברת ההשקעות קמור, שבשליטת דני ברנר, חייבת לבנק 81 מיליון שקל ■ החברה צפויה להזהיר את מחזיקי האג"ח, שאם לא יסכימו לשינויים בתנאי האג"ח עלול בנק הפועלים לחלט הפיקדון ואז לא יהיה לחברה הכסף לשלם למחזיקי האג"ח
פטרוכימיים הפסידה 93.7 מ' ש' ברבעון ■ הערת "עסק חי" לאגרי ■ דלק רכב מערערת על המצגים בעסקת קמור מוטורס ■ רוזבאד הכפילה את ההפסד הנקי ■ המשביר הפסידה 19 מיליון שקל
המחיקה בקמור רמזה שזמן ממושך הדוחות לא שיקפו את מצבה בפועל
חברות הרכב הציבוריות חושפות בדוחות את היקפי הפרסום שלהן, מהם עולה כי על אף ההאטה הכללית בפרסום בשל המחאה החברתית, ענף הרכב התאפיין ב-2011 בתחרות אגרסיבית ■ ומה יהיה ב-2012? הרבה פרסום תחרותי ופרסום מקוון
איגוד יבואני הרכבב.מ.וו (BMW)בג"ץדוד לובינסקידני ברנריבוא רכבמחזיקי אג"חמיסוי ירוקמשפחת קרסופירוק חברה