קמעונאות

כתבות אחרונות

 
המותג החדש של טיב טעם / צילום: אסף לוי

טיב טעם נכנסת לפתח תקווה: הסניף לא יפעל בשבת

הסניף, שישתרע על פני כ-250 מ"ר, יצטרף ל-7 סניפים הפועלים בקונספט הדלי מרקט הכולל מבחר גדול יותר של מוצרי מעדנייה טריים • הרשת צפויה לפתוח עוד כ-5 סניפים במהלך שנת 2022

גלית חתן 11.10.2021
סניף Yellow. בעיגול: תמיר בן שחר / צילום: עינת לברון, ארז בן שחר
תחנות דלק | ניתוח

תחנות הדלק מבינות שחנויות הנוחות הן העתיד

עם כניסתם של כלי הרכב החשמליים לשוק הישראלי והעלייה בפעילותן של חנויות הנוחות - כ-3 מיליארד שקל בסוף 2020 - תחנות הדלק נדרשו לשינוי אסטרטגי • אחרי רכישת רשתות הסופרמרקטים ופיתוח הנדל”ן המניב, כעת הן נדרשות לחשיבה שיווקית חדשה

תמיר בן שחר 03.10.2021
מטה אמזון בקליפורניה / צילום: Shutterstock, Tada Images

תוכנית החנויות הפיזיות של אמזון נחשפת: מותגי ביגוד משלה ותאי הלבשה חכמים

סניפים פיזיים של החברה עשויים לכלול סריקת ברקודים ע"י משתמשים, מסכי מגע וחוויית קנייה לא מסורתית

וול סטריט ג'ורנל 27.09.2021
מקס סטוק פתוח סגר 3 - אלנבי ת''א / צילום: מיכל רז חיימוביץ

כיצד הפכו חנויות הסטוק למקום בו הצרכנים הישראלים לא מפספסים אף הזדמנות לבקר

טרנד חנויות הסטוק ממשיך לצמוח ולגדול, ומהשוליים המסחריים הן מפלסות את דרכן אל המרכז • בדרך לשם עלו חנויות הסטוק על הנוסחה המדויקת לכיסם של הצרכנים הישראלים, נוסחה הבנויה ממספר תובנות צרכניות מעניינות

אבי זיתן 23.09.2021
אמזון פותחת חנות ראשונה ללא קופות בלונדון / צילום: אמזון

אמזון מביאה את הטכנולוגיה ל-Whole Foods

אמזון מכניסה את טכנולוגיית ה-Just Walk Out לסניפי Whole Foods, ותעשיית תאגידי האיקומרס פורחת

משה רדמן 14.09.2021
רשת פליינג טייגר בקופנהגן / צילום: שני מוזס

עכשיו זה סופי: רשת Flying Tiger Copenhagen נוחתת בישראל

כארבעה וחצי חודשים אחרי שחתמה על הסכם עקרונות, קבוצת פוקס מכריזה כי קיבלה את הזיכיון הבלעדי להקמה ולתפעול של הרשת, המוכרת מוצרי עיצוב לבית ולמשרד ברמת מחיר נמוכה • השקת הפעילות מתוכננת ברבעון הראשון של 2022

מיכל רז-חיימוביץ' 01.09.2021
נייר טואלט / צילום: Shutterstock

עוד חוזר הביקוש: אמריקאים שוב אוגרים נייר טואלט

בחברת פרוקטר אנד גמבל הגבירו את הייצור, וקמעונאים אומרים שמגבילים להם הזמנות ככל שהביקוש עולה

וול סטריט ג'ורנל 01.09.2021
מרכז קניות בכפר ירכא. בחברה הערבית קיים פוטנציאל להגדלת שטחי המסחר / צילום: רפי קוץ
שיווק | ניתוח

האם בעתיד כל חברה תפתח ותייצר שלושה מוצרים שונים לחברה הישראלית?

השינויים בהרכב האוכלוסייה וגודל משקי הבית בישראל ישפיעו בעשורים הקרובים על ענפי השיווק והקמעונאות • בחברה הערבית קיים פוטנציאל להגדלת שטחי המסחר ולכניסת שחקן נוסף לשוק, ואילו בחברה החרדית צפויים להיפתח מרכזי מסחר חדשים בנוסף לרחובות החזקים

תמיר בן שחר 31.08.2021
איתן יוחננוף - בעלים של רשת שיווק מזון יוחננוף / צילום: איל יצהר

המגמה החיובית נמשכת: יוחננוף מסכמת רבעון עם זינוק של כ-132% ברווח

הזינוק ברווח הכולל מנומק בין היתר בהשקעה במיזם העגלות החכמות הקנדי A2Z • ההכנסות ברבעון השני גדלו ב-19.5% והסתכמו בכ-894 מיליון שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 30.08.2021
מרככי ומבשמי לנור, אחד מהמותגים שמגיעים לארץ דרך חברת דיפלומט / צילום: Shutterstock

הישראלים נשארים בארץ, ודיפלומט רושמת עלייה חדה ברווחים

הרווח התפעולי של דיפלומט ברבעון השני של 2021 עלה בכ-44% לכ-42 מיליון שקל, ובשורה התחתונה החברה רשמה עלייה של 53% ברווח הנקי שהגיע ל-29 מיליון שקל

קובי ישעיהו 30.08.2021
אייל רביד, מנכ''ל ויקטורי / צילום: My first value

רשת ויקטורי מסכמת רבעון עם ירידה קלה במכירות ועלייה ברווח

רשת השיווק רשמה ברבעון השני של 2021 מכירות בהיקף של 579 מיליון שקל, ירידה של 2.2% לעומת המכירות ברבעון השני אשתקד • הרווח ברבעון הסתכם ב-14 מיליון שקל, בהשוואה ל-12.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה

מיכל רז-חיימוביץ' 29.08.2021
קוויק סופר און ליין / צילום: מנחם רייס

עלייה בהכנסות וגם בהפסדים: מניית קוויק איבדה 65% מאז ההנפקה בחודש מרץ

חברת קמעונאות המזון המקוונת, שבה מחזיקות קוקה-קולה ישראל וסופר-פארם, ממשיכה להציג עלייה משמעותית בהכנסות - אך גם בהפסדים

אביב לוי 26.08.2021
רחלי חן, סמנכ”לית השיווק של אופיס דיפו / צילום: איל יצהר

"שילבנו במערכות הסחר רובוט שסוקר את מחירי המתחרים ומעדכן מחיר 24/7"

רחלי חן, סמנכ"לית השיווק של אופיס דיפו, מאמינה שבמקום להשקיע בפרסום, עדיף להתרכז בטירגוט הלקוחות • בשיחה עמה היא מסבירה מה עושים עם מוצרים ממותגים שלא נמכרים, ומי חשוב לא פחות מהצרכנים • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 25.08.2021
פרש מרקט - הרצליה / צילום: תמר מצפי

רגע לפני המכירה לפז: הרווח הרבעוני של פרשמרקט זינק בשיעור דו-ספרתי

הכנסות רשת המרכולים של האחים אמיר עלו מעט ל-388 מיליון שקל ברבעון השני, בעיקר עקב הכניסה לפעילות של סניפים חדשים • המשך שיפור בשיעורי הרווחיות של הרשת

אסנת פרץ 25.08.2021
חנות קסטרו קניון שבעת הכוכבים הרצליה שנסגרה / צילום: כדיה לוי

בישראל יש היום 1.6 מיליון מ"ר של חנויות אופנה. עד כמה הן עומדות להתכווץ?

בשנת 2020 הסתכם שוק האופנה הישראלי ב-23 מיליארד שקל, והוא עתיד לצמוח עוד יותר • עם זאת, התחזקות הרכישה באונליין וההתנהגות הצרכנית של דורות ה-Z וה-Y מובילות לירידה בפדיון של החנויות הפיזיות • שחקנים שלא ישנו כיוון ייסגרו - או ישנו ייעוד

תמיר בן שחר 24.08.2021
רמי לוי / צילום: שלומי יוסף

זינוק של יותר מ-70% ברווחי רמי לוי בזכות שיפור בתנאי הסחר והמרכז הלוגיסטי החדש

רשת המזון סיימה את המחצית הראשונה של 2021 עם עלייה מתונה בהכנסות ל-3.2 מיליארד שקל ורווח נקי של 106 מיליון שקל • מניית הרשת נסחרת ברמות שיא ומשקפת לה שווי של כ-3 מיליארד שקל

אביב לוי 19.08.2021

   192021222324252627282930313233   

   נמצאו 1022 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 64