כך עולה מסקר מכון רותם TRI ■ עפ"י הסקר, ערב החג נאמנותם של הלקוחות לרשת הקבועה מתפוגגת, והם "פתוחים להצעות" ולניסיונות שכנוע בניסיון למצוא את סל הקניות הזול ביותר
הרבה כסף עולה החג לישראלים, ששולפים את הארנק ברשתות המזון, הפארם והחשמל כאילו אין מחר ■ האם קדחת הקניות כדאית עכשיו? ■ "גלובס" מציג: עשרת הדיברות של ההוצאות לחג
התיק מלווה אותנו לכל מקום, מחביא בתוכו פריטים אישיים והתמכרויות קטנות שאנחנו לא יכולים לוותר עליהן
הצפי היה לעלייה של 1.3%; הירידות בחוזים בוול סטריט מחריפות ■ בניטרול מכירות כלי רכב העלייה הסתכמה ב-0.7% לעומת צפי ל-0.9% ■ מדד סנטימנט הצרכנים: 68.2 נק'
עם תום הקניות לחג המולד, המייצגות כ-40% מהיקף הקניות הקמעונאי השנתי, נראה אור בקצה המנהרה בעולם הקמעונאות בארצות המערב
גלובס" בודק איך המוזיקה בחנות גורמת לצרכן לרצות להישאר בה, איך הריח מייצר הזדהות בלתי מודעת עם הפריטים, ואיך המוצרים מסודרים כך שרק נושיט יד וניקח אותם
עפ"י הלמ"ס, מ-2003 ועד 2009 חל גידול של 63% בהיקף השימוש באשראי ■ מהו המחיר האמיתי של דחיית התשלומים - ואיך ניתן לשלוט על ההוצאות בכרטיסי אשראי?
כך עולה מסקר שערך ערוץ 9 באמצעות מכון המחקר "מותגים" ■ וכיצד מגדירים במגזר הרוסי את הישראלים הוותיקים? "רעשנים" ו"חוצפנים" אך "בעלי נשמה טובה"
נתונים ראשונים מ"יום שישי השחור" מציגים תמונה מעודדת: המכירות האלקטרוניות זינקו, וגם ערכן הממוצע צמח ■ הסוחרים מעריכים: עלייה של 3%-3.5% נרשמה בקניות ברשתות
(עדכון) - חגיגת מבצעים בארה"ב ב"יום שישי השחור": אפל מציעה הנחות של עד 100 דולר במוצריה; בטויס אר אס צופים מכירות שיא; ובכמה נמכרה טלוויזיית פלזמה 58 אינץ'?
כך קובעת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לגבי הרבעון השלישי של השנה ■ העלייה המשמעותית ביותר נרשמה בתחום "מוצרים ושירותים אחרים"
סקר שערך מכון רותם TRI מגלה כי רוב הצרכנים עדיין מעדיפים לראות ולמשש את הסחורה לפני שהם קונים, למרות שהקנייה המקוונת מתחזקת
אילו גירויים המופעלים בנקודת המכירה יכולים להעלות את ההסתברות לרכישה?
היא נולדה עם כפית פליז בפה, ופיתחה נטייה להשטיח את מי שלא עמד בסטנדרטים שלה
התשובה: כ-2,600 שקל ב-23 ימים - עלייה של 13% לעומת עונת החגים בשנה שעברה
הנאמנות לשופרסל גבוהה בקרב לקוחותיה, אולם רמי לוי שיווק השקמה נתפסת כזולה יותר ■ מחצית מהקונים סבורים כי יוציאו יותר כסף לקראת החג השנה - בעיקר על רכישת מזון
הפניקס גמאישראל במלחמהכרטיסי אשראיקמעונאותקניות באינטרנטקניתירשתות אופנהרשתות שיווקשב"אתיירות