הסיפור ההזוי של ר', בת 29 מת"א, שבסך-הכול הזמינה משלוח מסניף ויקטורי - וקיבלה מוצרים מקולקלים והשכמה באמצע הלילה
אפליקציית Pricez, ה-Waze של השוואות המחירים, מספקת מוצרים תחליפיים למותגים שכולנו מכירים - במחירים זולים בעשרות אחוזים ■ חומוס צבר עולה כ-10 שקלים? יש אלטרנטיבה זולה יותר ב-7.49 שקלים ■ צפו בתוכנית המלאה
"רק מה שצריך" קונים במכולת. אנחנו מתפתים ל"מבצעי סוף עונה"
אם יש לכם כרטיס מועדון, קחו בחשבון שלרשת יש זכות לאסוף מידע אישי עליכם ■ כל פעילות שביצעתם נשמרת במאגרים, שעלולים להיות נגישים לגופים שונים
חודש ספטמבר מחזיר את התלמידים אל ספסל הלימודים, ואת המשקיעים הוא מחזיר אל המניות הזוכות באופן מסורתי לעליות ■ אתר CNBC מציע לכם לבדוק כמה מהן
מונטי מאוקלהומה מצאה תחביב שיסיח את דעתה מגירושין כואבים: קניות. היא מילאה את הבית בבגדי ונעלי מעצבים בשווי חצי מליון דולר
בטווח שבין "אמא תקני לי" ל"אבא משעמם לי" נערמים זה מעל זה עשרות משחקים ומעלים אבק ■ רגע לפני ההסתערות של החגים על חנויות הצעצועים, "גלובס" מספק עצות להורים שרוצים לתת הכול לילדים שלהם - ונותנים יותר מדי
סקירה שערכה חברת צ'מנסקי-בן שחר מדליקה נורה אדומה: הקונים הופכים בררנים יותר, העסקים מתקשים לשלם שכר דירה ומי שלא יפתיע בתמהיל ובמיתוג עלול להיתקל בבעיה
להבין מה כתוב ברשימת הקניות לסופר, ולנחש מה בדיוק התחדש אצלה. לכאורה הכל נראה פשוט ומובן מאליו, אבל כולנו יודעים שאלו בדיוק הדברים שבהם אתה נכשל מדי יום
הבוטיק המקוון "בל אנד סו" פותח חנות פופ-אפ אירעית, לרגל מכירת סוף העונה של האתר ■ המטרה היא לאפשר ללקוחות החוששים מרכישות וירטואליות להתרשם ממלאי החנות מקרוב
החום הכבד שלח אותנו היישר לקניונים. האם הקיץ "חזק" יותר מהקיץ אשתקד?
הצרכן החרדי ידוע כמי שמקפיד על הוצאותיו, הרבה יותר מהצרכן החילוני ■ עם זאת, בשנים האחרונות חלה עלייה בצריכת מותגים במגזר ■ מה צריכים המשווקים לעשות כדי לא לפספס את הפוטנציאל העצום הטמון במגזר החרדי?
המיתון בפתח? המחאה מתחדשת? הכול יחכה לתום הרמדאן ■ במגזר הערבי החגיגה השיווקית בעיצומה ■ מוסא חסדייה: "הצריכה של הסל המשפחתי תוכפל"
במחצית הראשונה של 2010 עמד גובה הקנייה הממוצע על 479 שקל; במחצית הראשונה של 2011 - 452 שקל; ובמחצית הראשונה של 2012 - 420 שקל
ספקים וקמעונאים מודאגים מהצניחה במכירות: "הירידה במכולות מגיעה ל-10% לפחות" ■ "זה איום ונורא. בשבועיים האחרונים רואים ברקס במכירות בכל השוק"
לאכול עוגיות מתוך צנצנת "כוכב המוות", לראות כדורגל על "כס הברזל" ולצאת לסיבוב בשכונה על הסקייטבורד המעופף ■ מסתבר שבשוק מסתובבות גרסאות אמינות ומגניבות לחלוטין שלהן
הפניקס גמאישראל במלחמהכרטיסי אשראיקמעונאותקניות באינטרנטקניתירשתות אופנהרשתות שיווקשב"אתיירות