למה צרכנים רוכשים פריט בצבע מסוים, מדוע מוצר דגל לא נמכר דווקא בסניף אחד של רשת קמעונאית, ומה הקשר בין קולב וכלי הגשה בחנות ספציפית? ■ כל התשובות נמצאות אצל החברה הישראלית C-B4
סקר שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המועצה לצרכנות מראה כי הצרכנים משווים מחירים, יוותרו על מוצר יקר ויתמכו במחאות ■ עם זאת, בבחירת הסניף בו יבצעו את הקניות, הצרכנים ישימו דגש קודם כל על המיקום
חברת ShopperTrak, העוקבת אחרי המכירות של חנויות מחוץ לאינטרנט, צופה כי השבת הנוכחית (אתמול), "Super Saturday", תהיה חזקה יותר מ"יום שישי השחור", שהיה חלש יחסית השנה
גם השנה ה"בלק פריידיי" התאפיין בארה"ב בתורי ענק לרשתות המובילות ובהסתערות המונית של הלקוחות
ממחקרים שבוחנים את הרגלי הצריכה של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים האלה עולה, כי מחציתם מסתדרים בקלות יחסית מבחינה כלכלית, הם מבלים את רוב זמנם הפנוי בגלישה באינטרנט, וביתר הזמן הם מעדיפים לבלות מחוץ לבית
עונת החגים של ארה"ב בפתח, והחברות האמריקאיות יבקשו למנף את טירוף המכירות של "יום הרווקים" להזנקת הכנסותיהן ■ מה צריך לדעת כדי להשתתף בחגיגת הצריכה הגדולה בעולם
עונת החגים הקרובה בארה"ב תבליט את הקרב שמנהלות רשתות המסחר הקמעונאי במדינה על הצרכן האמריקאי, בינן לבין עצמן ומול ענקיות המסחר המקוון ■ מיהן החברות שצפויות ליהנות ממצבו המשתפר של הצרכן
מכירות סוף העונה של הקיץ מתחלפות כעת במכירות תחילת עונה של פריטי סתיו וחורף ■ "גלובס" בודק איפה תיאלצו לקנות לפחות שני פריטים כדי לקבל הנחה, ובאילו רשתות תוציאו לפחות 200 שקל כדי לקנות בסכום של 300 שקל
למה לא לחכות עם הקניות לרגע האחרון, איך כדאי לפצל את הקניות בין האינטרנט לחנויות, אילו מוצרים במבצע משתלם לקנות עכשיו, כמה נחסוך אם לא נבחר במותגים המובילים, וכמה תעלה הזמנה של סל קניות שלם באינטרנט?
אם נדמה לכם שהכסף מתחיל לברוח מהארנק ברגע שאתם נכנסים לנתב"ג, אתם לא טועים ■ יש מי שעושה הכול כדי שתיפרדו מהמזומנים באווירה נינוחה ומשוחררת - מה שהופך את נתב"ג לשדה החמישי בעולם במכירות ביחס לגודל
המדיניות הכלכלית של נתניהו בעשור האחרון הזרימה עשרות מיליארדי שקלים מכיסיהם של השכירים והצרכנים היישר לבעלי ההון, המונופולים והממשלה ■ וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על מחירי הדירות ■ ניתוח / ירון זליכה
למרות פגיעה בתחומי צריכה רבים, מבצע "צוק איתן" לא גרם לירידה במכירות שוק המזון והמשקאות, שרשמו ביולי האחרון סטגנציה לעומת יולי אשתקד והסתכמו ב-2.89 מיליארד שקל ■ "הצרכן אוכל אותו דבר - אבל זורק פחות"
מנתוני מערכת ריס עולה כי הירידה החדה ביותר, לעומת יולי אשתקד, נרשמה באשדוד ■ חג עיד אל פיטר העלה את המכירות באזורים של אוכלוסייה ערבית
מנתוני ישראכרט עולה כי בשבוע האחרון נרשמה הירידה החדה ביותר בשימוש בכרטיסי אשראי מאז תחילת מבצע "צוק איתן"
סקר TRI עבור "גלובס" מאשר כי הישראלים ממעטים לצאת ולבלות בימים אלה על רקע מבצע "צוק איתן" ■ וגם: עד כמה נרתמים הצרכנים לסייע לעסקים בדרום?
העלאת מחיריםהפניקס גמאישראל במלחמהכרטיסי אשראיקמעונאותקניות באינטרנטקניתירשתות שיווקשב"אתיירות