יום הבחירות הוא תירוץ מצוין להנחות אטרקטיביות במיוחד. כדאי להתחיל את תהליך רכישת הבגדים והאביזרים דווקא בחנויות היוקרה שבדרך-כלל מדירים מהן רגליים
ניסיון העבר מלמד כי בימי בחירות הישראלים מצביעים לא רק בקלפי - אלא גם בארנק ■ סקר מכון רותם TRI עבור "גלובס" מגלה כי גם השנה יבלו כ-30% מהישראלים את יום הבחירות בקניות ובבתי-קפה ויוציאו מאות שקלים
המועצה השיקה סיירת צרכנים שתשווה מחירים ותדווח על הפרת חוקים צרכניים
כך עולה מנתוני גמא ניהול וסליקה ■ עוד עולה כי פדיון בתי העסק בימי הסערה צנח בכ-30% בהשוואה לפדיון בשבוע שלפני כן
מהפאוור סנטרים ההמוניים בירכא ובבילו סנטר ועד למספרה באבן יהודה ולמכולת בת"א - עסק שלא פותח בשבת, מפסיד ■ G בעקבות כלכלת השבת
שופרסל היא הרשת המועדפת במגזר הרוסי לקניות לחג ■ בדצמבר אשתקד הוציא המגזר הרוסי 446 מיליון שקל על קניות בסופרמרקט
מ"יום שישי השחור" עד ראש השנה הנוצרי אחוז המערב בקדחת קניות ■ מה הסכום שמוציאה משפחה על מתנות? ■ כמה פסולת מופקת בחגים? ■ ומיהי המרוויחה הגדולה מהמרדף אחר המתנה המושלמת?
רובנו רואים בעצמנו צרכנים נבונים, שעושים סקר שוק ומתייחסים בספקנות לפרסומות ■ אבל האם אנו מצליחים לזהות את הפעמים שאנחנו קונים קרואסון רק כי הריח שיגע אותנו, או אוכלים מהר-מהר רק כי הרעש במסעדה מפריע לנו?
רגע לפני סוף 2012, מנסות הרשתות להיפטר מהמלאי ומציעות הנחות שמגיעות אפילו ל-70% - החל מספרים ב-5 שקלים ועד שעון של גוצ'י בחצי מחיר
מיתון? סנדי? בסופ"ש האחרון פשטו בארה"ב יותר מ-247 מיליון קונים על החנויות ועל אתרי האינטרנט במהלך הנחות הבלאק פריידיי, מגמה שהתרחבה במסגרת מכירות הסייבר מנדיי ■ האם בקרוב הבלאק פריידיי יעשה עלייה לישראל?
הצרכנים האמריקנים צפויים להוציא היום כ-1.5 מיליארד דולר, במקבילה האינטרנטית של Black Friday לרגל עונת החגים בארה"ב
המכירות באינטרנט קפצו ביום הקניות השנתי לרגל החגים בארה"ב ב-22%, מ-816 מיליון דולר בשנה שעברה
וול מארט: "'יום שישי השחור' הטוב ביותר בהיסטוריה" ■ התאחדות הקמעונאים של ארה"ב צופה גידול של 4.1% במכירות השנה - כלומר 585 מיליארד דולר
בשנה שעברה הגיעו המכירות בארה"ב ביום זה ל-52 מיליארד דולר ■ את קדחת הקניות מנסות חלק מהרשתות הישראליות לייבא גם לארץ
צרכנים רבים נאמנים למותג שהם אוהבים ולסופר שהם מכירים ומשלמים כל מחיר - מבלי לנצל את המבצעים ■ בדיקת "גלובס" באמצעות "פרייסז" מדגימה כיצד הרכבת סל הקניות ממוצרים במבצע יכולה לחסוך 30%-40% מההוצאה
הפניקס גמאישראל במלחמהכרטיסי אשראיקמעונאותקניות באינטרנטקניתירשתות אופנהרשתות שיווקשב"אתיירות