עולם הדיגיטל צועד השנה קדימה גם במדד המותגים של "גלובס" ■ אפל וגוגל מתחזקות, ופייסבוק נכנסת לראשונה לדירוג ■ מי עלה, מי ירד, ועבור מי עוד מדובר בהופעת בכורה במדד?
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מי עדן עם קמפיין חיים בוהן שהפך לחיים כהן
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בערוצים 2, 10, 24 ובאינטרנט בהשקעה של 3.5 מיליון שקל
מצעד ה"לייקים" מגלה השבוע בורות במוזיקה ישראלית ומשיג 5,000 שקל מחברת ביטוח
במסגרת המהלך יוקם בית-קפה חווייתי שינדוד ברחבי הארץ ויגיע למאות אלפי צעירים
הרשת, שתמותג תחת השם "קפה עלית", תשיק עיצוב ותפריט מחודשים במטרה להתחזק בסגמנט "הקפה על הדרך"
תקים את "מיוזיקפה" - הופעות אינטימיות של אמנים ■ הכרטיסים להופעות יחולקו דרך אפליקציה ייעודית בפייסבוק
צוות של 3 טועמי קפה יצא לדגום אספרסו קצר ב-10 רשתות קפה ■ מסקנות: במקומות רבים מדי מכונות הקפה לא מכוונות, ההקרמה לא אחידה, הארומה מעופשת, והשירות גובל בזלזול בלקוח
תשקיע במהלך 8 מיליון שקל ■ במקביל משיקה 3 סוגים חדשים של קפה מיובש בהקפאה ■ מנכ"ל שטראוס קפה ישראל: "היעד הוא להגדיל את נתח השוק הכספי הכולל שלנו בקטגוריית הקפה הנמס מ-53% ל-57%"
במבהגיאוקרטוגרפיהחברות מזוןיד מרדכימדד המותגים 2019עליתפרסומותקוקה קולהשטראוסשי באב"ד