קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"
מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס
השפה הפרסומית החדשה של פלאפון הותירה חותם על שופטי הקקטוס: שתי גירסאות שלה זכו בתחרות - האחת בפרס הגרנד והשנייה במדליית זהב ■ בלטו לטובה הזכיות בקטגוריית הפרסום הקהילתי, שגרפו 6 מדליות זהב
יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם
הפאנל הראשון יעסוק בנושא "האם האון-ליין הרג את המותג?", הפאנל השני ייערך תחת הכותרת "תוכן שיווקי או שיווק של תכנים?", והפאנל השלישי יוקדש לנושא "אסטרטגיה מול טקטיקה - שיחת מנכ"לים"
יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
רוזנשיין, שהוכתר ע"י המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ידון בהרצאתו במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן
יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי, מפרגן לקונספט המדויק בקמפיין הגברים של בירה גולדסטאר שיצר משרד הפרסום מקאן-אריקסון
הקמפיין שהרשים את יצחקי יותר מכולם היה השיר של להקת SDIA "הולכת עד הסוף" עבור הוועד למלחמה באיידס ■ זו לא פעם ראשונה שמשיקים שיר שבסוף מסתבר שהוא קמפיין, אבל כאן כל המרכיבים התחברו מצוין
ועדת טקס קקטוס הזהב 2010, שייערך השנה בשיתוף "גלובס", החליטה להעניק פרס מפעל חיים לאחת מהדמויות המשפיעות ביותר בענף הפרסום - דוד טמיר, שנפטר השנה לאחר התמודדות קשה עם מחלת הסרטן
גיא פורה, מנכ"ל y&r אינטראקטיב ושופט בתחרות קקטוס הזהב, בוחר את הפרסומת הישראלית שגרמה לו לקנא
בתחרות יוכלו להשתתף רק סטודנטים הרשומים ללימודים בפועל ואינם מועסקים ע"י משרד פרסום ■ את פתיחת הקטגוריה יזמו "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום
גלגולי תחרות הפרסום הישראלית לאורך השנים מעידים על יכולתה להתאים עצמה לשינויים בענף ולרוח התקופה
זאת מתוך 30 הגשות בלבד ■ לתחרות הפרסום הוגשו השנה בסך-הכל 695 עבודות, מתוכן 275 הגיעו לגמר
במשרד בחרו להגיש השנה לתחרות רק 30 עבודות - לעומת ממוצע של 100 עבודות במשרדי הפרסום הגדולים ■ המחרימים היחידים של קקטוס הזהב השנה הם ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי
פרסוםקריאייטיבתחרותתרצה גרנות