יש מי שמרוויח מכך שהצרכנים נשארים בארץ: הפדיון היומי הממוצע למ"ר בחנויות האופנה הממוקמות במרכזי קניות עלה ב-16% • במרכזי הקניות הפתוחים העלייה בולטת יותר ביחס לקצב הגידול בקניונים הסגורים - מגמה שהחלה עוד לפני פרוץ מגפת הקורונה
עלייה חדה בהוצאות שונות הביאה לשחיקה חדה ברווח הגולמי של עדיקה ומעבר להפסד תפעולי של כ-12.6 מיליון שקל • בעלת השליטה בחברה, גולף, הודיעה כי תעמיד לה הלוואה בהיקף של עד 20 מיליון שקל
הרווח הנקי של גולף ברבעון הסתכם לכ-15.3 מיליון שקל, לעומת הפסד של 34.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד • המנכ"ל אייל גרינברג: "התוצאות הושגו על רקע סגר ממושך שמנע את פעילות החנויות והודות לתהליכי התייעלות נרחבים"
הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם ב-26 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-83 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד • הפדיון החודשי הממוצע למ"ר הסתכם ברבעון הראשון בכ-1,900 שקל, גידול של כ-85% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
במרבית ימי הרבעון המשק היה סגור, אך זה לא הפריע לפוקס לעבור לרווח של 35 מיליון שקל, לעומת הפסד של 30 מיליון שקל בשנה שעברה • המניה מאבדת 1%
"95% מהמניע לפתח את פעילות האונליין מגיעים מהקורונה", כך אמר לגלובס מנכ"ל קבוצת גולברי • הקבוצה המפעילה את רשת האופנה גולברי אשר מונה 88 סניפים ואת רשת הקוסמטיקה סקארה המונה 60 סניפים, תשקיע 5 מיליון שקל בפיתוח אתרי אונליין מכירתיים
לאחר דחייה בשל מגפת הקורונה, הכניסה לישראל של המותג מקבוצת H&M צפויה במהלך סתיו 2021 • שתי החנויות הראשונות של המותג צפויות להיפתח בקניון עזריאלי בת"א ובקניון מלחה בירושלים
חברת אלבר מור, שבבעלות ובניהול מרדכי אמיר פרג' ומרדכי אלון, רכשה את זכויות השימוש במותג מיכל נגרין באופן בלעדי • במקביל, החברה רכשה גם חלק מהציוד של הרשת מכונס הנכסים • מיכל נגרין משתפת פעולה עם הבעלות החדשה ותמשיך להיות מעורבת בעיצוב המוצרים
למרות שחנויות האופנה היו סגורות כ-40% מהימים אשתקד, הקמעונאיות בענף הצליחו להציג תמונה חיובית ב-2020 עם שיפור בשורת הרווח • עדיקה אף הצליחה להגדיל הכנסות בזכות התחזקות האונליין בענף, שבאה לידי ביטוי בין היתר במעבר לרווח של אתר טרמינל איקס
החברה נערכת לפתוח בחודשים הקרובים רשת חדשה בשם אופליין ביי ארי (Offline by Aerie) לבגדי יוגה ופילאטיס • לגלובס נודע כי המיקומים המתוכננים הם דיזנגוף סנטר בת"א, מרכז G בראשון לציון ופארק הקרח באילת
גיוון המותגים, החשבונאות וגידול בחנויות זהות סייעו לפוקס להציג גידול של 1% בהכנסות ל-2.8 מיליארד שקל • תחלק דיבידנד של 78 מיליון שקל • מכירות טרמינל איקס זינקו ב-182% לעומת 2019 לסך של 226 מיליון שקל, והיא עברה לראשונה לרווח סמלי • ויזל: "משבר הקורונה מאחורינו"
קבוצת האופנה שבשליטת כלל תעשיות רשמה גידול של 357% ברווח הנקי לסך של 16 מיליון שקל • 8 חנויות מתוך החנויות שנסגרו משוייכות להפסקת הפעילות של רשת טופשופ בישראל בשל מכירתה לקמעונאית האונליין אסוס
למרות המגמות החיוביות בנוגע לצמיחה בפעילות, השפעות משבר הקורונה עדיין נוכחות בדוחותיה של רשת האופנה • בין האתגרים המשמעותיים שצפויים לאפיין גם שחקניות גדולות ממנה בענף: גיוס עובדים, השפעות גלגול המלאי שהצטבר בעקבות הסגרים וגידול מהותי בעלויות היבוא
מרכזי הקניות הפכו את יום הבחירות לחגיגה של מבצעים, והשנה, לאחר סגרי הקורונה, הרשתות והלקוחות צמאים מאי פעם • לאור אתגרי שנת הקורונה, מצד אחד עשויים להיות מבצעים עמוקים על עונות קודמות במחירי חיסול, ומצד שני על הסחורה החדשה יהיו מבצעים עמוקים פחות
רשת האופנה והאביזרים המוזלת פותחת לראשונה חנות בשטח של 350 מ"ר תחת השם "מיני אורבניקה" במתחם פריז בנתיבות
משבר קורונה, סגירת קניונים, החלפה של כל ההנהלה הבכירה ותביעה שהגיש מייסד החברה - כל אלה לא הפריעו למניית קמעונאית האופנה הצעירה לזנק למחיר המשקף לעדיקה שווי של 330 מיליון שקל • מה עומד מאחורי הזינוק הנחשוני במניה?
אופנהגולףדוחות כספייםדלתאהראל ויזלכרטיסי אשראימיזוגים ורכישותפוקסקמעונאותקסטרו